Gjest Lurven Skrevet 15. april #217801 Del Skrevet 15. april Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg kunne gjort det men kommer til å miste fokus fordi jeg ser på fugler🙃 Er mest kråker og skjærer heromkring. Har ikke sett de ligge sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. april #217802 Del Skrevet 15. april Lurven skrev (Akkurat nå): Er mest kråker og skjærer heromkring. Har ikke sett de ligge sammen Men skjærer er så kule når de flyr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. april #217803 Del Skrevet 15. april Lesebriller fra coop obs har endra livet mitt, om noen lurte😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. april #217804 Del Skrevet 15. april Lurven skrev (9 minutter siden): Er mest kråker og skjærer heromkring. Har ikke sett de ligge sammen Sett Herborg Kråkevik? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april #217805 Del Skrevet 15. april Titania skrev (3 timer siden): Er lei av både migrene og vanlig hodepine 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april #217806 Del Skrevet 15. april Taiko skrev (3 timer siden): Ødelagt i beina etter ridetime med sta hest for to dager siden, klarer knapt reise meg 🏇🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april #217807 Del Skrevet 15. april Peanut skrev (3 timer siden): Da blir jeg aldri ferdig 😞 Peanut skrev (6 timer siden): Fy flate, jeg er ødeglatt etter ca 3,5 timer der jeg har skrapet med en terrassekniv for å fjerne mose mellom belegningssteiner på terrassen Hendene mine hovnet opp blant annet. Har tatt på tigerbalsam for å unngå å bli helt stiv i morgen men jeg har enda fronten av huset og fronten foran garasjen som jeg må ta Butter mener det bare kan gro i vei han 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. april #217808 Del Skrevet 15. april Jeg har sett to sommerfugler 😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. april #217809 Del Skrevet 15. april Frøkenfryden skrev (1 time siden): Men skjærer er så kule når de flyr Å? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. april #217810 Del Skrevet 15. april Cid skrev (1 time siden): Sett Herborg Kråkevik? Ja, jeg bygde reir i håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 15. april #217811 Del Skrevet 15. april Freyja Valkyrie skrev (36 minutter siden): Jeg har sett to sommerfugler 😍 Lå de sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 15. april #217812 Del Skrevet 15. april Lurven skrev (5 minutter siden): Lå de sammen? Nei, de var ikke på samme sted 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 15. april #217813 Del Skrevet 15. april Jeg har sett massevis av blåveis 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april #217814 Del Skrevet 15. april Peanut skrev (1 minutt siden): Jeg har sett massevis av blåveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. april #217815 Del Skrevet 15. april Veldig mye helikopter over her i kveld 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 15. april #217816 Del Skrevet 15. april I KVELD FANT JEG FEM GLASSBITER; TO BLANKE, TO BRUNE OG ÉN GRØNN 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. april #217817 Del Skrevet 15. april CAPS LOCK skrev (9 minutter siden): I KVELD FANT JEG FEM GLASSBITER; TO BLANKE, TO BRUNE OG ÉN GRØNN Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig bra at du rydder opp.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. april #217818 Del Skrevet 16. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. april #217819 Del Skrevet 16. april Freyja Valkyrie skrev (9 timer siden): Nei, de var ikke på samme sted 😉 Åh, de lå hver for seg altså😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 16. april #217820 Del Skrevet 16. april Heldigvis grunnet masse tigerbalsam er jeg ikke så støl i dag som jeg var sist, men jeg venter likevel én dag på å ordne foran på innkjørsel og front ^^, 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå