Peanut Skrevet 10. april #217561 Del Skrevet 10. april Natti! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. april #217562 Del Skrevet 10. april Peanut skrev (8 minutter siden): Natti! Cassidy Tvillingene ønsker deg Godnatt, @Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. april #217563 Del Skrevet 11. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. april #217564 Del Skrevet 11. april 6 min til livestrømmingen av tantes begravelse starter. Gruer meg sånn, men veldig fint at de kunne gjøre det for oss som ikke har mulighet til å komme. Har tent lys og sitter klar 💔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. april #217565 Del Skrevet 11. april 16 minutter siden, jukkapalme said: 6 min til livestrømmingen av tantes begravelse starter. Gruer meg sånn, men veldig fint at de kunne gjøre det for oss som ikke har mulighet til å komme. Har tent lys og sitter klar 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. april #217566 Del Skrevet 11. april jukkapalme skrev (20 minutter siden): 6 min til livestrømmingen av tantes begravelse starter. Gruer meg sånn, men veldig fint at de kunne gjøre det for oss som ikke har mulighet til å komme. Har tent lys og sitter klar 💔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. april #217567 Del Skrevet 11. april Nevian skrev (13 timer siden): Jeg elsker at Torvastad fra 4. divisjon har slått Haugesund fra Eliteserien ut av cupen i fotball Liker når de kommer langt, slike lag. Er fint at eliteserielagene møter langt ned i divisjonslagene. Tenk så mye penger de små klubbene rundt omkring tjener på å få F.eks Bodø/ Glimt på besøk. Brønnøysund tapte, ja, men klubbkassen fylles opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. april #217568 Del Skrevet 11. april SVK skrev (42 minutter siden): Titania skrev (37 minutter siden): Takk, dere ♥️ Var en fin begravelse, men selvfølgelig veldig trist. Veldig glad for at de hadde mulighet til å livestrømme den. Hvil i fred, beste tante Da er det bare å stålsette seg for tannlegen. Iiiik, gruer meg. Trenger heldigvis ikke dra før 1345, så har god tid, men må jo ordne meg og få i meg litt mat først. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 11. april #217569 Del Skrevet 11. april Tannleger for meg er kun bedøvelse. Er generelt veldig ømfintlig i tennene så tåler ingenting uten O.O 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. april #217570 Del Skrevet 11. april Visdomstanna er ute! Var så redd at hele kroppen ristet, men jeg fikk masseee bedøvelse og det gikk kjempebra. Tanna var ute på kanskje 2 min. Tannlegen er så hyggelig også og tar hensyn til skrekken min. Alt med røntgen først og mye beroligende prat gikk på en halvtime. Følte jeg var der mye lenger da. Så 2500 kr fattigere, men nå slipper jeg å ha vondt i tunga og nederst i munnen mer. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. april #217571 Del Skrevet 11. april Må snart ha meg en t-tur jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. april #217572 Del Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Må snart ha meg en t-tur jeg også. Jeg skal i juli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. april #217573 Del Skrevet 11. april Hurra vi gleder oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. april #217574 Del Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hurra vi gleder oss. Blir godt å bli kvitt tannstein da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. april #217575 Del Skrevet 11. april Jo, det må bort, men mine tenner er litt eldre enn dine og gleder seg ikke til å se t-legen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. april #217576 Del Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jo, det må bort, men mine tenner er litt eldre enn dine og gleder seg ikke til å se t-legen. Tåler de ikke så mye? Kommer vel mest an på hvor flink man er til å pusse osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. april #217577 Del Skrevet 11. april De tåler ikke så mye nei; bare tannlegen sier hei, så dåner de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. april #217578 Del Skrevet 11. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): De tåler ikke så mye nei; bare tannlegen sier hei, så dåner de. Nesten så du skulle ønske du brukte gebiss? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. april #217579 Del Skrevet 11. april Nei, bevares. Vil da ha mine egne tenner kan du skjønne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. april #217580 Del Skrevet 11. april 33 minutter siden, jukkapalme said: Visdomstanna er ute! Var så redd at hele kroppen ristet, men jeg fikk masseee bedøvelse og det gikk kjempebra. Tanna var ute på kanskje 2 min. Tannlegen er så hyggelig også og tar hensyn til skrekken min. Alt med røntgen først og mye beroligende prat gikk på en halvtime. Følte jeg var der mye lenger da. Så 2500 kr fattigere, men nå slipper jeg å ha vondt i tunga og nederst i munnen mer. Så bra det gikk raskt og bra! Samt at du er kvitt den vonde visdomstanna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå