Frøkenfryden Skrevet 7. april #217461 Del Skrevet 7. april Nå skal mummi sommerkopper frem. Og vinterkopper bort 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. april #217462 Del Skrevet 7. april Freyja Valkyrie skrev (44 minutter siden): Det der har jeg aldri turt å smake, blir litt for sært for meg 🙈 Hehe 😝 Det er nok ikke for alle, men om man liker søtt og salt sammen anbefaler jeg å prøve 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #217463 Del Skrevet 7. april Titania skrev (2 minutter siden): Hehe 😝 Det er nok ikke for alle, men om man liker søtt og salt sammen anbefaler jeg å prøve 🙈 Cassidy Tvillingene synes at pølse i vaffel ser skikkelig godt ut vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. april #217464 Del Skrevet 7. april Fikk nettopp levert pakke av porterbuddy 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april #217465 Del Skrevet 7. april Titania skrev (29 minutter siden): Hehe 😝 Det er nok ikke for alle, men om man liker søtt og salt sammen anbefaler jeg å prøve 🙈 Liker du pannekake med fisk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. april #217466 Del Skrevet 7. april Cid skrev (3 minutter siden): Liker du pannekake med fisk? Nei takk. Men fisk i wrap er namnam 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 7. april #217467 Del Skrevet 7. april 1 hour ago, Frøkenfryden said: Nå skal mummi sommerkopper frem. Og vinterkopper bort Kan du forklare hvorfor mummikopper får små chipper helt øverst ved kanten. Jeg tror produsenten saboterer de, for å gjøre kanten lettere å ødelegge, slik at det blir få hele igjen til samlerobjekter. 😅 Veldig irriterende. Jeg har helt tilfeldig blitt eier av en liten samling kopper, men mange får en chip, og jeg er ikke hardhendt med de. Vaskes i maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. april #217468 Del Skrevet 7. april No1*No1 skrev (18 minutter siden): Kan du forklare hvorfor mummikopper får små chipper helt øverst ved kanten. Jeg tror produsenten saboterer de, for å gjøre kanten lettere å ødelegge, slik at det blir få hele igjen til samlerobjekter. 😅 Veldig irriterende. Jeg har helt tilfeldig blitt eier av en liten samling kopper, men mange får en chip, og jeg er ikke hardhendt med de. Vaskes i maskin. Oi! Aldri opplevd. Knust 1 i mitt liv og var har sånn 30 stykker brukt i årevis. Så leit med dine🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. april #217469 Del Skrevet 7. april Litt morsomt å se Bjørn Jensen i sistemann ut 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. april #217470 Del Skrevet 7. april Freyja Valkyrie skrev (8 timer siden): Victor Sotberg har forlovet seg. Visste ikke at han er homo før i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april #217471 Del Skrevet 8. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 8. april #217472 Del Skrevet 8. april Idag skal Butter og jeg en tur inn til Oslo igjen ^^, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 8. april #217473 Del Skrevet 8. april Jeg begynte å bli sulten for en drøy halvtime siden, og da regna jeg med at klokka var rundt 10:15. Lunsjen er kl 11:30, måtte den neste timen gå fort 🍱 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. april #217474 Del Skrevet 8. april Peanut skrev (2 timer siden): Idag skal Butter og jeg en tur inn til Oslo igjen ^^, Jeg er i oslo, skal holde utkikk etter dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. april #217475 Del Skrevet 8. april Blåmandag 😑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. april #217476 Del Skrevet 8. april Lurven skrev (54 minutter siden): Jeg er i oslo, skal holde utkikk etter dere Bak en lyktestolpe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. april #217477 Del Skrevet 8. april Titania skrev (36 minutter siden): Blåmandag 😑 Er ikke det i mai? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. april #217478 Del Skrevet 8. april Cid skrev (4 minutter siden): Er ikke det i mai? Den skjønte jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april #217479 Del Skrevet 8. april Titania skrev (45 minutter siden): Blåmandag 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april #217480 Del Skrevet 8. april Peanut skrev (3 timer siden): Idag skal Butter og jeg en tur inn til Oslo igjen ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå