MarianneE Skrevet 22. mars #216941 Del Skrevet 22. mars Lurven skrev (1 minutt siden): Men du kan "få" ereksjonen I got Erection ( from the house master) Alle skal få... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. mars #216942 Del Skrevet 22. mars MarianneE skrev (4 minutter siden): Alle skal få... Hjemme hos deg?😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mars #216943 Del Skrevet 22. mars Lurven skrev (1 minutt siden): Hjemme hos deg?😲 Nå skal ihvertfall støvsugeren få sitt om ikke annet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. mars #216944 Del Skrevet 22. mars MarianneE skrev (Akkurat nå): Nå skal ihvertfall støvsugeren få sitt om ikke annet! Er det du eller gubben som skal bruke den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mars #216945 Del Skrevet 22. mars Lurven skrev (21 minutter siden): Er det du eller gubben som skal bruke den Tenkte å dele. Du vet... Alle skal få. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. mars #216946 Del Skrevet 22. mars MarianneE skrev (1 time siden): Tenkte å dele. Du vet... Alle skal få. Snakker vi fortsatt om støvsuging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mars #216947 Del Skrevet 22. mars Lurven skrev (54 minutter siden): Snakker vi fortsatt om støvsuging Vel... jeg gjør det ihvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. mars #216948 Del Skrevet 22. mars Jeg har vært på gullsmed for å få inngravert dåpsgaven til hun jeg er onkel på (eller er søskenbarn sin unge men hun sier jeg er onkel så jeg tar det 😄 ❤️) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 22. mars #216949 Del Skrevet 22. mars Just now, Cid said: Jeg har vært på gullsmed for å få inngravert dåpsgaven til hun jeg er onkel på (eller er søskenbarn sin unge men hun sier jeg er onkel så jeg tar det 😄 ❤️) Så koselig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 22. mars #216950 Del Skrevet 22. mars Bounty-sjokoladen er så fysj! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. mars #216951 Del Skrevet 22. mars Nevian skrev (14 minutter siden): Bounty-sjokoladen er så fysj! Fant du noe i det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 22. mars #216952 Del Skrevet 22. mars Cid skrev (28 minutter siden): Fant du noe i det? Ingenting jeg ikke visste om fra før - det bare smaker fysj! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 22. mars #216953 Del Skrevet 22. mars Nå må jeg slutte med avslapping og dra på butikken. Shopping 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mars #216954 Del Skrevet 22. mars MarianneE skrev (6 timer siden): Frifredag brukes til rydding av hus mens jeg spiller musikk av favorittgruppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 22. mars #216955 Del Skrevet 22. mars Nå funderer jeg på hvorfor det alltid er de yngste som blir valgt i duellene i norske talenter, der det er en viss aldersforskjell. Det er så forutsigbart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22. mars #216956 Del Skrevet 22. mars Jeg har akkurat skifta på senga, vaska sengetøy og håndklær, og gitt Lillepus våtfor. Fornøyde både Lillepus og jeg, og det skal bli deilig å legge seg i helt rent sengetøy i kveld 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. mars #216957 Del Skrevet 22. mars Guess who's back - Back again. Gress who's back - Tell your friends 🎶🎶🎶 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 22. mars #216958 Del Skrevet 22. mars 2 minutter siden, KnekkeBørre said: Guess who's back - Back again. Gress who's back - Tell your friends 🎶🎶🎶 Men du er altfor søt, jeg får diabetes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. mars #216959 Del Skrevet 22. mars KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Guess who's back - Back again. Gress who's back - Tell your friends 🎶🎶🎶 Cassidy Tvillingene ønsker deg velkommen tilbake her på KG vår gode venn @KnekkeBørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22. mars #216960 Del Skrevet 22. mars No1*No1 skrev (1 minutt siden): Men du er altfor søt, jeg får diabetes. Worry not, mon cherie.. Insulin finnes ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå