Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titania skrev (På 21.12.2023 den 14.55):

Hørtes godt ut 😍

Takk! Var deilige ferske😊 Og jeg fikk litt bakegnist. I januar og februar skal jeg gå fra jobb litt tidligere. Da tror jeg mer baking blir bra for sjela☺️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevins foreldre må jaggu ha mange skillinger i kredittkassen når de har råd til å dra til Paris med 7 Barn samt eie dette huset.

God Jul.

HA2.webp

Endret av Chomsky89
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God jul alle sammen! 🎄 We are driving home for christmas 🎄🎁🎅🏻❄️ Altså hjem til mine foreldre. Litt sent ute som vanlig. Er grisesulten, ikke spist siden frokost 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er vel bedre enn julekvelden, når roen kan begynne å synke helt inn, etter å ha stresset rundt i ukesvis, så er julaften endelig snart over for i år, høydepunktet en har ventet på, før en går mot rolige dager med litt ferie og god mat.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chomsky89 skrev (3 timer siden):

Kevins foreldre må jaggu ha mange skillinger i kredittkassen når de har råd til å dra til Paris med 7 Barn samt eie dette huset.

God Jul.

HA2.webp

Kevins far var en dirty cop som jobbet deltid for en renovasjons-entrepenør i New Jersey

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Freyja skrev (2 minutter siden):

Håper alle har en fin julaften :hjerte:

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har hatt en fin julaften i kveld, og vi håper at julaften din også har vært fin.🎄🎄🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har hatt en fin julaften i kveld, og vi håper at julaften din også har vært fin.🎄🎄🥰🥰

Takk, det har den vært :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Kan være et bilde av 1 person, gitar og tekst som sier '1994 WAS THE WORST YEAR IN MUSIC Kut bli DANELS KURT COBAIN DIED.... AND JUSTIN BIEBER WAS WA BORN'

Tenk om noen sendte det innrammet til Justin i julegave 😆 eller til 30 årsdagen nesten år med teksten.

"30 years ago a miracle died and a tragedy was born to the world"

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Tenk om noen sendte det innrammet til Justin i julegave 😆 eller til 30 årsdagen nesten år med teksten.

"30 years ago a miracle died and a tragedy was born to the world"

🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...