Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Millimani skrev (1 minutt siden):

Jeg har pynta til jul i dag. 

Cassidy Tvillingene har også pyntet til jul i dag vi.🎄🎄🎅🤶

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godlillejulaftenmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godlillejulaftenmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Takk det samme ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (2 timer siden):

Takk det samme ❤️

Tusen Takk og Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godlillejulaften.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad for at jeg ikke feirer svensk jul 😶

Sild i forskjellige former, laks, eggerøre, kjøttboller, masse kaker og ting jeg ikke vet hva heter. De har laget mat i to dager her, og enda mer skal lages i morgen. 

Men heldigvis er det ribbe til middag i morgen 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (25 minutter siden):

Jeg er veldig glad for at jeg ikke feirer svensk jul 😶

Sild i forskjellige former, laks, eggerøre, kjøttboller, masse kaker og ting jeg ikke vet hva heter. De har laget mat i to dager her, og enda mer skal lages i morgen. 

Men heldigvis er det ribbe til middag i morgen 😁

Sild :spise: Det er såååååååååååå godt! :sikle: Ha en superfin julaften :klem3:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (45 minutter siden):

Sild :spise: Det er såååååååååååå godt! :sikle: Ha en superfin julaften :klem3:

Jeg liker ikke sild 😅

Men samboeren til pappa er svensk, så da kommer familien hennes innom på svensk julemat på første juledag 😊 Så da ordnes det i stand til det - pluss at jeg tror foreldrene hennes skal spise det til lunch her i morgen også 😊

Ha en super julaften du også 😁:klem3:

Endret av Titania
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (57 minutter siden):

Sild :spise: Det er såååååååååååå godt! :sikle: 

Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er veldig glade i sild vi.🐟🐟:spise::spise:

Jeg er også glad i sild, men jeg syns ikke det passer i jula 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sjerlokkene i huset her har en meningsfull lillejulaften...tar meg en runde for å se om det er noen her..ikke et menneske..svupper en boks eller skrur opp musikken , ja så begynner traskingen..tro hvor dem sitter , med lyder skal lyder fordrives..  ikke bare sitter de i bilene utenfor kl 23 for å få med seg at jeg går ut..for å evt sikre seg folkesnakk om at jeg ligger her inne, men de kommer til og med stupende inn her kl 0745 for å se om jeg har gått inn og lagt meg.. så stuptrøtt at de selv sovner på sofaen her inne..det kaller jeg meningsfullt liv..tenk å ha en så flott lillejulaften ..

ellers har uken gått med på å ta imot alt av krenkelser fra kristne sekter i mjøndalen..jeg kan ikke sitte en klokketime på torget uten at det kommer en fra en menighet for å spørre om jeg har tenkt til å gå inn i julen slik som det her...akk du ser sliten ut du ..osv osv..det er en menighet oppe i gata her hvor rusmisbrukere som deg får gratis mat etc.... hva er mottoet deres ..det er bedre å være ett ess blant null enn et null blant ess.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at sild passer veldig godt i julen, vi spiser mye tomatsild i julen.🍅🍅🐟🐟:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sover her eller drikker her...sjerlokkene er i alerte, posisjonert seg rundt om i lokalet, ingen steder uten oppsikt.. 

håper aldri jeg får et så til de grader meningsløst liv at jeg blir gående rundt slik etter et annet menneske... da hadde jeg heller lagt på røret.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, Athena Freyja said:

Kan være et bilde av ‎9 personer og ‎tekst som sier '‎Du mả feire jul med én én av disse. Hvem velger du? SiriAvlesen Avlesen Jonis Josef Wenche Andersen Asbjorn ۔ Brekke Dorthe Skappel Kadafi Zaman Eyvind Hellstrom Ina Wroldsen Nicolai Cleve Broch‎'‎‎

Enten Kadafi Zaman eller Eivind Hellstrøm. Sistnevnte kunne få vise meg hvordan noen retter i Schønberg Erkens kokebok lages 425FD694-F84A-4466-B259-2747F87E1859.gif.c9cb8a100c9b47b893b57a4654f333cf.gif

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (37 minutter siden):

Synes det passer hele året jeg :spise: Sursild :dåne: :spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...