Irak Skrevet 12. desember 2023 #213781 Del Skrevet 12. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Sett filmen? Jepp 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. desember 2023 #213782 Del Skrevet 12. desember 2023 Frøkenfryden skrev (34 minutter siden): Pakka er ennå ikke sendt, 19 dager etter bestilling.. Det tar 24 dager, derfor navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. desember 2023 #213783 Del Skrevet 12. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg har hjulpet Fremtidsfryden i kveld. Laget suppe tii middag i dag og i morgen. Hakket så lenge @Lurven🥹Må pakke i morgen og ha siste jobbdag … phew.. og det aner meg at en ferdig suppe og noen Halloweenpølser fra frysen blir gull verdt☺️ Fremtidsfryden kommer til å takke fortidsfryden i morgen når hun er nåtidsfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. desember 2023 #213784 Del Skrevet 12. desember 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Det tar 24 dager, derfor navnet Eller 24 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2023 #213785 Del Skrevet 13. desember 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godonsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. desember 2023 #213786 Del Skrevet 13. desember 2023 I anledning Lucia-dagen: jeg liker ikke lussekatter 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13. desember 2023 #213787 Del Skrevet 13. desember 2023 (endret) Endret 13. desember 2023 av Athena Freyja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 13. desember 2023 #213788 Del Skrevet 13. desember 2023 Frøkenfryden skrev (11 timer siden): Note to self.. ikke handle mer på Med24.no😞 Bruk Farmasiet istedet Titania skrev (2 timer siden): I anledning Lucia-dagen: jeg liker ikke lussekatter Ta bort gurkemeie/safran fra oppskriften, og da får du veldig gode boller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. desember 2023 #213789 Del Skrevet 13. desember 2023 For +3 tiår siden var jeg Lucia i barnehagen. Vi gikk til barneskolen som lå ved siden av og delte ut lussekatter. Var såååååå stor stas å gå med krona på hodet. Den var for stor, så prøvde å gå med hodet høyt hevet for å ikke miste den 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13. desember 2023 #213790 Del Skrevet 13. desember 2023 Jeg fikk aldri lov til å være Lucia, det var kun den peneste blonde jenta som fikk være Lucia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 13. desember 2023 #213791 Del Skrevet 13. desember 2023 Pumpkin Spice Latte hos Lykke i Skien ^^, Kom dit en halv time før åpningstid, men det var oppe og fikk. SÅ hyggelig betjening ^_^ Lykke! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 13. desember 2023 #213792 Del Skrevet 13. desember 2023 Athena Freyja skrev (43 minutter siden): Jeg fikk aldri lov til å være Lucia, det var kun den peneste blonde jenta som fikk være Lucia. Og Lucia var vel ikke blond? Den originale altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2023 #213793 Del Skrevet 13. desember 2023 Peanut skrev (56 minutter siden): Pumpkin Spice Latte hos Lykke i Skien ^^, Kom dit en halv time før åpningstid, men det var oppe og fikk. SÅ hyggelig betjening ^_^ Lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. desember 2023 #213794 Del Skrevet 13. desember 2023 Athena Freyja skrev (3 timer siden): 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 13. desember 2023 #213795 Del Skrevet 13. desember 2023 Lucia-dagen. I tredje klasse gikk trinnet mitt i Lucia-tog på skolen. Det var på 1990-tallet, men siden kullet var så stort var det ikke alle på trinnet som gikk. Mener å huske at jeg ikke var plukket ut. Kanskje det var bare barn med lyst hår som ble plukket ut. Lucia gikk i en av de to parallellklassene. Siste året på barneskolen var jeg innlagt på sykehuset den dagen. Ikke for noe alvorlig, men mer rutine. Da gikk jeg i Lucia-tog sammen med andre i skole- og barnehagegruppa som hadde anledning. Sang og sang, og gikk gjennom omtrent alle korridorer. De fleste stedene var det bare ansatte som så på, men en og annen pasient som klarte å være oppe. Så kom vi til barsel-avdelinga, og der sto det så mange nybakte mødre med hver sin baby på armen. Sååå koselig 🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 13. desember 2023 #213796 Del Skrevet 13. desember 2023 Innom og tøyer strikken litt ved å si at jeg er i Kristiansand , på vei til Åna-Sira og videre ferd...kom til Kristian Sand inatt og hadde akkurst pakket sekken etter å ha sovet nærmest på fortauet av en politipatrulje..som seff lurte på om jeg ikke fant et mer uegnet sted å sove på...jeg kunne bekrefte at det var absolutt det mest uegna stedet jeg klarte å finne i morgentimene, visavis e39 og e18 adskillelsen... neida, de var hyggelig og forståelsesfull ...litt surt vær med tanke på vind , men for all del..varmt og godt...og en fin by..fin dialekt.. jeg var lenge redd for at det ikke var et vinmonopol å oppdrive her, men jaggu meg så fant jeg ett , nederst i kjelleren på noe som anonymt var et senter... litt streetfoto inatt og turen videre på morgenkvisten.. var et gatehjørne jeg vil ha et bilde av før jeg går videre.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. desember 2023 #213797 Del Skrevet 13. desember 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Og Lucia var vel ikke blond? Den originale altså Stemmer, eg var brunetteLucia i barnehagen og eg er jo the real deal😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. desember 2023 #213798 Del Skrevet 13. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Stemmer, eg var brunetteLucia i barnehagen og eg er jo the real deal😊 Du hadde brunt hår før? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. desember 2023 #213799 Del Skrevet 13. desember 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Du hadde brunt hår før? Alltid hatt. Også nå, med bittelitt grått. Bare litt blond pga striper😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. desember 2023 #213800 Del Skrevet 13. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Alltid hatt. Også nå, med bittelitt grått. Bare litt blond pga striper😌 Jeg hadde lysebrunt hår til jeg ble 9-10 år, da begynte jeg å få mørkebrunt hår. Nå er det på vei til å bli gråbrun hår 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå