Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Carine95 skrev (3 timer siden):

Jeg glemte gjenbruks posen igjen og måtte kjøpe plastpose på butikken i dag

Jeg har alltid gjenbruk poser i bilen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena Freyja skrev (43 minutter siden):

Jeg er eldre enn deg og har ingen grå hår. 

Skulle ønske jeg var så heldig der, jeg liker så godt hårfargen min 😕 grå synes jeg er en kjedelig farge. Men vet ikke om jeg orker å begynne å styre med å farge det i fremtiden. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Cid said:

Har du fått grått hår enda?

Nei, men jeg har glasshår. Gjennomsiktige hårstrå hvor hårfargen bare glir av i vask. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (5 minutter siden):

Nei, men jeg har glasshår. Gjennomsiktige hårstrå hvor hårfargen bare glir av i vask. 

Gjennomsiktig hår? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (15 minutter siden):

Frisøren ferdig tidligere enn forventet - rekker bussen hjem 🥳

Gikk vi for bollesveis? 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (18 minutter siden):

Gikk vi for bollesveis? 😁

Cid skrev (17 minutter siden):

Mohawk. 

KnekkeBørre skrev (15 minutter siden):

I en gøy farge håper jeg.

Må nok skuffe dere begge 😅 Bare litt fasong på det, og klippet sånn at krøllene kommer frem igjen 😁 Selv om frisøren laget sidelengs-krøll da. Er tross alt julebord i morgen, og jeg er nok sistemann på plass som alltid, så ikke spesielt mye tid til å fikse ting 🙈😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant "Tråden for svart humor".. 

Har scrollet og fjertet ukontrollert i hylende latter i over 15 minutter nå.

🤣

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (1 minutt siden):

Kollega: Neinei! Man kan ikke bruke joggesko på julebord!

Jeg: Skal vi vedde? 😬

IMG_7053.thumb.jpeg.ad99c26acb622d16bf5b46771239a703.jpeg

Enhjørning-hoka 😍

Helt riktig, vennen. De skoene passer perfekt. 

*Innkommende sjåvinistisk sannhet...

Ingen mann kommer til å fokusere på skoene dine. 

(Vi er allerede trollbundet av krøllen i håret ditt) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Helt riktig, vennen. De skoene passer perfekt. 

*Innkommende sjåvinistisk sannhet...

Ingen mann kommer til å fokusere på skoene dine. 

(Vi er allerede trollbundet av krøllen i håret ditt) 

Hihi 🥰

Jeg gleder meg til i morgen - bare det ikke er kaldt dit vi skal, for det har det vært før 😅

Og et bittelite håp om noe avklaring med tekniker, selv om ting har blitt litt annerledes og jeg velger bruke minst mulig energi på å tenke på ting, så hadde det fortsatt vært fint å få noe ordentlig svar - om man så må drikke seg til mot 🙈 Jeg blir bare fnisete når jeg er småfull uansett 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (9 minutter siden):

Hihi 🥰

Jeg gleder meg til i morgen - bare det ikke er kaldt dit vi skal, for det har det vært før 😅

Og et bittelite håp om noe avklaring med tekniker, selv om ting har blitt litt annerledes og jeg velger bruke minst mulig energi på å tenke på ting, så hadde det fortsatt vært fint å få noe ordentlig svar - om man så må drikke seg til mot 🙈 Jeg blir bare fnisete når jeg er småfull uansett 😂

Det gledes i hele Jevnaker over at du gleder deg! 😊

Hva er dette uavklarte problemet du ønsker svar fra Tekniner på?  Om dere skal ankomme sammen? Eller om han i det hele tatt dukker opp?? 

Vær forsiktig med alkoholen. Man bør sikte etter den perfekte rusen hvor hemningene er få og livet er en lek. Men man bør unngå nivået der man  går totalt i primal berserk-modus. 😁

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Det gledes i hele Jevnaker over at du gleder deg! 😊

Hva er dette uavklarte problemet du ønsker svar fra Tekniner på?  Om dere skal ankomme sammen? Eller om han i det hele tatt dukker opp?? 

Vær forsiktig med alkoholen. Man bør sikte etter den perfekte rusen hvor hemningene er få og livet er en lek. Men man bør unngå nivået der man  går totalt i primal berserk-modus. 😁

Den korteste oppsummeringen er vel fortsatt hva han mente med matchen på tinder 😅 Jeg er veldig irritert på meg selv for å ikke ha klart å ta ordentlig initiativ - og det er derfor jeg er veldig sikker på at toget har gått og sånn. Men overtenkeren lurer fortsatt på litt «hvorfor» 😅

Han dukker opp - skal sitte på med enten han eller han andre teknikeren, med mindre de har endret planene siden tirsdag 😅 

Jeg drikker aldri spesielt mye uansett, fordi jeg ikke tåler alkohol så bra 😅 Kaldsvetter etter en halv smirnoff ice, og sånn 🙈 Men det er deilig å komme til det punktet der overtenking og stemmer i hodet tar litt fri, og man klarer være litt mindre stiv 😁

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Den korteste oppsummeringen er vel fortsatt hva han mente med matchen på tinder 😅 Jeg er veldig irritert på meg selv for å ikke ha klart å ta ordentlig initiativ - og det er derfor jeg er veldig sikker på at toget har gått og sånn. Men overtenkeren lurer fortsatt på litt «hvorfor» 😅

Han dukker opp - skal sitte på med enten han eller han andre teknikeren, med mindre de har endret planene siden tirsdag 😅 

Jeg drikker aldri spesielt mye uansett, fordi jeg ikke tåler alkohol så bra 😅 Kaldsvetter etter en halv smirnoff ice, og sånn 🙈 Men det er deilig å komme til det punktet der overtenking og stemmer i hodet tar litt fri, og man klarer være litt mindre stiv 😁

Ah, er det ikke verre enn det  Tindertøyset.. :nigo:

Da kan du bare trykke pause på alle over-analytiske funksjoner i hjernen din. 

Finn glede i at han matchet. Der er all infoen du trenger. 

Ja, han finner deg beviselig både attraktiv og interessant. Han har bekreftet det gjennom å dra fingeren sin over en skjerm i en viss retning.. (Blir ikke mer romantisk enn det) 😉

Legg heller vekt på hvordan han oppfører seg i nærheten av deg. Er han reservert og litt klønete? Virker han kald og lite responsiv på hintene dine? Vel, dette er Gull!!  Da har du med følelser å gjøre. ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegave til meg selv ble forresten litt for dyr dusjsåpe og te. 😌 Ennå ikke kjøpt smykke jeg har drømt om i 2-3 måneder. Får bli bursdagsgave til meg selv..🙂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Julegave til meg selv ble forresten litt for dyr dusjsåpe og te. 😌 Ennå ikke kjøpt smykke jeg har drømt om i 2-3 måneder. Får bli bursdagsgave til meg selv..🙂

Føler du kunne spart penger på å gå for en 2 in 1 løsning her... Det det finnes tea tree oil såper.

Når det gjelder smykket du ønsker deg, så er jeg i ferd med å passere en nyrestein av dimensjoner her, så om du bare gir meg en røff skisse av ønsket form på anhenget, så kan jeg sikkert gi deg en unik smykkegave 😊

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...