n0vember Skrevet 3. desember 2023 #213381 Del Skrevet 3. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Kveldshimmelsk! 🥳 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 #213382 Del Skrevet 3. desember 2023 SVK skrev (36 minutter siden): Leste intervju med en som snakket om alt hennes besteforeldre, oldeforeldre, tipp-oldeforeldre hadde klart. Ble utrolig imponert og tenkte "jeg har jo svært kjedelig slekt sammenlignet med henne". Men så kom jeg på at jeg egentlig ikke vet noe om mine oldeforeldre eller tipp-oldeforeldre. I tillegg vet jeg veldig lite om mine besteforeldre fra tiden før jeg ble født. Så kanskje jeg også har super-spennende familiehistorier bare jeg ikke vet om dem. Ene tippoldemoren min var i live i mine første få år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. desember 2023 #213383 Del Skrevet 3. desember 2023 Just now, Cid said: Ene tippoldemoren min var i live i mine første få år. Utrolig. Men mener å huske at du har en ung mor og bestemor. Kanskje hadde du en ung oldemor og tippoldemor også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 #213384 Del Skrevet 3. desember 2023 SVK skrev (11 minutter siden): Utrolig. Men mener å huske at du har en ung mor og bestemor. Kanskje hadde du en ung oldemor og tippoldemor også? Yngste oldemor var 68 da, mamma var 19. Mormor som er yngste besteforeldre var 41. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. desember 2023 #213385 Del Skrevet 3. desember 2023 Peanut skrev (2 timer siden): Jeg har ikke slik utsikt dessverre, men det er på en vei til et sted. Nå for tiden liker jeg best å se på fuglene som gasser seg med fuglematen jeg lagde Apropos favorittbilde, mitt er det av Harald Solberg: Jeg synes navnet Rondane høres ut som et eventyr Cassidy Tvillingene synes at dette er et nydelig maleri.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. desember 2023 #213386 Del Skrevet 3. desember 2023 (endret) 23 minutter siden, Cid said: Yngste oldemor var 68 da, mamma var 19. Mormor som er yngste besteforeldre var 41. Temmelig unge ja! Flere av mine oldeforeldre var døde før Andre verdenskrig. Endret 3. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. desember 2023 #213387 Del Skrevet 3. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Temmelig unge ja! Flere av mine oldeforeldre var døde før Andre verdenskrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. desember 2023 #213388 Del Skrevet 3. desember 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Temmelig unge ja! Flere av mine oldeforeldre var døde før Andre verdenskrig. Oi var lenge siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 3. desember 2023 #213389 Del Skrevet 3. desember 2023 Monsteraen min begynner å bli så stor at jeg tror jeg må finne en lavere potte til den snart, fordi det begynner å bli mange blader langt ned på den. Jeg som pleier å drepe alle slags planter 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember 2023 #213390 Del Skrevet 4. desember 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godmandagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. desember 2023 #213391 Del Skrevet 4. desember 2023 Akkurat som Tvillingene over her ønsker jeg dere alle en god morgen! Ute er det -7 og mon tro om sola titter frem? I går var det tre uker igjen til julaften og jeg prøver å ikke kjenne på følelsen av ting før jul som jeg strengt tatt burde hatt gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. desember 2023 #213392 Del Skrevet 4. desember 2023 Minus 14.. altså 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. desember 2023 #213393 Del Skrevet 4. desember 2023 Den ene gradestokken jeg var forbi på vei til jobb idag viste «…». Føler det var ganske passende med -11 og sur vind 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. desember 2023 #213394 Del Skrevet 4. desember 2023 (endret) Leste om arvingene i skipsreder-familien Wilhelmsen. Finn Wilhelmsen, som i 2003 fortalte DN at han flyttet til Los Angeles og ble en del av indianerstammen Black Eagles og visesheriff i New Orleans. Han hadde en formue på mange hundre millioner kroner. Men tydeligvis ikke så opptatt av penger. Endret 4. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. desember 2023 #213395 Del Skrevet 4. desember 2023 (endret) Det er 25 års aldersforskjell mellom Gro Harlem Brundtland og hennes søster Hanne Harlem. Det er temmelig mye. Hanne Harlem var var 17 og gikk på videregående da Brundtland var statsminister. Er nok alltid spesielt å være i nær slekt med en statsminister, men å gå på videregående og ha en storesøster som er statsminister må være temmelig unikt. Endret 4. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4. desember 2023 #213396 Del Skrevet 4. desember 2023 skal ikke veldig mangen kuldegrader til før det begynner å bli småkaldt her på østlandet.p skal bare ned i minus 17 inatt, så noe å glede seg til..på liertoppen var det minus 16 i gårkveld kl 2030... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. desember 2023 #213397 Del Skrevet 4. desember 2023 (endret) Røff dag. Men tatt varm dusj, åpnet te-kalender og drukket teen jeg fikk der. Hjalp. Roligere nå. Hviletid nå før Dagsnytt 18 og mekking av fiskekaker😌 Endret 4. desember 2023 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4. desember 2023 #213398 Del Skrevet 4. desember 2023 janei dette blir kaldt..meldt på storm.no.....ca minus 17 et par netter......kaster ikke inn håndkle men vurderer å reise vestover, til vestlandet , for å unngå det verste....dette minner om januar/frebruar 2013..da en ekstremkulde kom inn over sørnorge og ble stasjonært i over tre uker sammenhengende...det ønsker jeg å unngå , så forflytter meg sannsynligvis i nær fremtid... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4. desember 2023 #213399 Del Skrevet 4. desember 2023 gamlingene i drammen og omegn....øh øh øh...skal han sitte her og holde varmen nå...i sitt hat til at jeg har penger som jeg ikke benytter på den boligpolitikken de gamle har bygd opp....de unner meg jo ikke 5 øre...så de har store problemer med at jeg benytter meg av offentlige fasiliteter på vinterstid...da burde jeg være bustet og kneblet i det boligmarkedet de selv har skapt..slik at jeg ikke hadde fem øre til å boltrem meg med...jesuslidelsene.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4. desember 2023 #213400 Del Skrevet 4. desember 2023 da jeg kom til jorden så var det for å leve livet mitt slik jeg ønsker å leve det...ikke for at hatere skulle diktere det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå