Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Titania skrev (12 minutter siden):

Jeg har lett unngått å se Cæsar, siden jeg aldri syns det var bra 😝 Fikk med meg noe fordi mamma absolutt skulle se, men heldigvis var hun ikke superhektet 😅

Serien var bra de første 10 årene. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Athena Freyja skrev (5 timer siden):

God første søndag i advent

Angelus første søndag i advent - Vatican News

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

Så du på de første årene da?

Har i en eller annen grad fått med meg handlingen fra start til noen år før slutten. Aldri vært fengende eller interessant å følge med på for meg 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pyntet pepperkakehus, pakket inn gaver som skal i posten, vasket tøy og spist persimon. Nå et det nydelig skumring og mokkabønner😌

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (29 minutter siden):

Ikke The Julekalender en gang?

Har sett den en million ganger,  er ikke gøy når du kan den helt utenat 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (13 minutter siden):

Har sett den en million ganger,  er ikke gøy når du kan den helt utenat 😅

Samme her med Vazelina Hjulkalender 😅

Har du danset støvel dansen før?:p

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror gårsdagens episode av snøfall hadde noen gamle maskiner som rekvisitter som vi også har i utstillingen på jobb 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, SVK said:

Du er heldig som har hatt en slik utsikt!

Jeg har ikke slik utsikt dessverre, men det er på en vei til et sted. Nå for tiden liker jeg best å se på fuglene som gasser seg med fuglematen jeg lagde IMG_2284.gif.c67d134c09955e15f4785a1ddfd29677.gif

Apropos favorittbilde, mitt er det av Harald Solberg: IMG_3247.thumb.jpeg.36de214a09459d81e19279c24ff232b4.jpeg

Jeg synes navnet Rondane høres ut som et eventyr 9E7A3D8C-7EE9-42AF-88BF-40433FF694C0.gif.63e1d04447dfc8bd78230016fb1d73b1.gif

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Peanut said:

Jeg har ikke slik utsikt dessverre, men det er på en vei til et sted. Nå for tiden liker jeg best å se på fuglene som gasser seg med fuglematen jeg lagde IMG_2284.gif.c67d134c09955e15f4785a1ddfd29677.gif

Apropos favorittbilde, mitt er det av Harald Solberg: IMG_3247.thumb.jpeg.36de214a09459d81e19279c24ff232b4.jpeg

Jeg synes navnet Rondane høres ut som et eventyr 9E7A3D8C-7EE9-42AF-88BF-40433FF694C0.gif.63e1d04447dfc8bd78230016fb1d73b1.gif

Digger det bildet jeg også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (1 time siden):

Samme her med Vazelina Hjulkalender 😅

Har du danset støvel dansen før?:p

Har ikke det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste intervju med en som snakket om alt hennes besteforeldre, oldeforeldre, tipp-oldeforeldre hadde klart. Ble utrolig imponert og tenkte "jeg har jo svært kjedelig slekt sammenlignet med henne". Men så kom jeg på at jeg egentlig ikke vet noe om mine oldeforeldre eller tipp-oldeforeldre. I tillegg vet jeg veldig lite om mine besteforeldre fra tiden før jeg ble født. Så kanskje jeg også har super-spennende familiehistorier bare jeg ikke vet om dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...