Frøkenfryden Skrevet 2. desember 2023 #213321 Del Skrevet 2. desember 2023 Lurven skrev (11 minutter siden): kursiv? Eg lo😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. desember 2023 #213322 Del Skrevet 2. desember 2023 Vet ikke hva jeg skal gjøre med Finn Skårderud-bøkene mine nå. Jeg liker jo å tenke at folk er sammensatte, og at også folk som gjør store feil kan besitte klok kunnskap. Men.. bismaken blir stor her. 😔 (Og til meg selv når jeg føler meg som ein sliten vanlig arbeidsbie i psykisk helsevern: De store stjernene som har superkarrierer og skinner mest.. kanskje de ikke alltid er flinkere og bedre..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. desember 2023 #213323 Del Skrevet 2. desember 2023 Lurven skrev (1 time siden): Denne gjør hun veldig bra, like bra som originalen 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #213324 Del Skrevet 2. desember 2023 Lurven skrev (2 timer siden): kursiv? Purrsiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #213325 Del Skrevet 2. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Vet ikke hva jeg skal gjøre med Finn Skårderud-bøkene mine nå. Jeg liker jo å tenke at folk er sammensatte, og at også folk som gjør store feil kan besitte klok kunnskap. Men.. bismaken blir stor her. 😔 (Og til meg selv når jeg føler meg som ein sliten vanlig arbeidsbie i psykisk helsevern: De store stjernene som har superkarrierer og skinner mest.. kanskje de ikke alltid er flinkere og bedre..) Hva har han gjort? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. desember 2023 #213326 Del Skrevet 2. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Vet ikke hva jeg skal gjøre med Finn Skårderud-bøkene mine nå. Jeg liker jo å tenke at folk er sammensatte, og at også folk som gjør store feil kan besitte klok kunnskap. Men.. bismaken blir stor her. 😔 (Og til meg selv når jeg føler meg som ein sliten vanlig arbeidsbie i psykisk helsevern: De store stjernene som har superkarrierer og skinner mest.. kanskje de ikke alltid er flinkere og bedre..) Så det. Det virker som veldig mange ikke tåler å ha noen form for makt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. desember 2023 #213327 Del Skrevet 2. desember 2023 Boetica skrev (4 minutter siden): Så det. Det virker som veldig mange ikke tåler å ha noen form for makt. Ja.. ille. Har visst det var han lenge..😔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. desember 2023 #213328 Del Skrevet 2. desember 2023 Innimellom rundvask av toalett og rensing av sluk, belønner jeg meg selv med kaffe og skirenn på TV 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. desember 2023 #213329 Del Skrevet 2. desember 2023 (endret) Cid skrev (14 minutter siden): Hva har han gjort? Skrevet ut vanedannende midler, ført mangelfull journal og hatt seksuell relasjon til pasienter. Endret 2. desember 2023 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #213330 Del Skrevet 2. desember 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Skrevet ut vanedannende midler, ført mangelfull journal og hatt seksuell relasjon til pasienter. Ikke bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. desember 2023 #213331 Del Skrevet 2. desember 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Vet ikke hva jeg skal gjøre med Finn Skårderud-bøkene mine nå. Jeg liker jo å tenke at folk er sammensatte, og at også folk som gjør store feil kan besitte klok kunnskap. Men.. bismaken blir stor her. 😔 (Og til meg selv når jeg føler meg som ein sliten vanlig arbeidsbie i psykisk helsevern: De store stjernene som har superkarrierer og skinner mest.. kanskje de ikke alltid er flinkere og bedre..) Går an å skille kunnskapen fra gjerninger og sånn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. desember 2023 #213332 Del Skrevet 2. desember 2023 Cid skrev (1 time siden): Purrsiv. @Purre @Siv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. desember 2023 #213333 Del Skrevet 2. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Går an å skille kunnskapen fra gjerninger og sånn da Nja.. ikke helt syns jeg. Kunnskap er jo basert mye på pasientbehandling.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. desember 2023 #213334 Del Skrevet 2. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nja.. ikke helt syns jeg. Kunnskap er jo basert mye på pasientbehandling.. Har jo ikke lest bøkene hans jeg, men det står vel sikkert nyttige ting der også. Regner med at det ikke står noe om seksuelle relasjoner til pasienter da🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 2. desember 2023 #213335 Del Skrevet 2. desember 2023 Brukte mandolinen min i dag. Herregud, den er livsfarlig. Har fremdeles til gode å klare meg uten kutt ved bruk av det drapsvåpenet. Blod på potetene, æææsj… Tar like lang tid på å vaske grønnsaker etter bruk, som manuell oppskjæring 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #213336 Del Skrevet 2. desember 2023 Ane Rikke skrev (13 minutter siden): Brukte mandolinen min i dag. Herregud, den er livsfarlig. Har fremdeles til gode å klare meg uten kutt ved bruk av det drapsvåpenet. Blod på potetene, æææsj… Tar like lang tid på å vaske grønnsaker etter bruk, som manuell oppskjæring 😅 Dumt det ikke var på appelsinene da for da hadde du i det minste fått blodappelsiner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 2. desember 2023 #213337 Del Skrevet 2. desember 2023 Cid skrev (54 minutter siden): Dumt det ikke var på appelsinene da for da hadde du i det minste fått blodappelsiner Ugh! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #213338 Del Skrevet 2. desember 2023 Ane Rikke skrev (1 minutt siden): Ugh! To much? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. desember 2023 #213339 Del Skrevet 2. desember 2023 Ane Rikke skrev (47 minutter siden): Ugh! Man kan fint spise sitt eget blod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. desember 2023 #213340 Del Skrevet 2. desember 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Man kan fint spise sitt eget blod Sa Buffy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå