Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hva jeg skal gjøre med Finn Skårderud-bøkene mine nå. Jeg liker jo å tenke at folk er sammensatte, og at også folk som gjør store feil kan besitte klok kunnskap. Men.. bismaken blir stor her. 😔

(Og til meg selv når jeg føler meg som ein sliten vanlig arbeidsbie i psykisk helsevern: De store stjernene som har superkarrierer og skinner mest.. kanskje de ikke alltid er flinkere og bedre..)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 time siden):

Denne gjør hun veldig bra, like bra som originalen

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Vet ikke hva jeg skal gjøre med Finn Skårderud-bøkene mine nå. Jeg liker jo å tenke at folk er sammensatte, og at også folk som gjør store feil kan besitte klok kunnskap. Men.. bismaken blir stor her. 😔

(Og til meg selv når jeg føler meg som ein sliten vanlig arbeidsbie i psykisk helsevern: De store stjernene som har superkarrierer og skinner mest.. kanskje de ikke alltid er flinkere og bedre..)

Hva har han gjort?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Så det. Det virker som veldig mange ikke tåler å ha noen form for makt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (4 minutter siden):

Så det. Det virker som veldig mange ikke tåler å ha noen form for makt. 

Ja.. ille. Har visst det var han lenge..😔

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 minutter siden):

Hva har han gjort?

Skrevet ut vanedannende midler, ført mangelfull journal og hatt seksuell relasjon til pasienter.

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Skrevet ut vanedannende midler, ført mangelfull journal og hatt seksuell relasjon til pasienter.

Ikke bra!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Går an å skille kunnskapen fra gjerninger og sånn da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (Akkurat nå):

Går an å skille kunnskapen fra gjerninger og sånn da

Nja.. ikke helt syns jeg. Kunnskap er jo basert mye på pasientbehandling.. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Nja.. ikke helt syns jeg. Kunnskap er jo basert mye på pasientbehandling.. 

Har jo ikke lest bøkene hans jeg,  men det står vel sikkert nyttige ting der også.

Regner med at det ikke står noe om seksuelle relasjoner til pasienter da🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte mandolinen min i dag. Herregud, den er livsfarlig. Har fremdeles til gode å klare meg uten kutt ved bruk av det drapsvåpenet. Blod på potetene, æææsj… Tar like lang tid på å vaske grønnsaker etter bruk, som manuell oppskjæring 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (13 minutter siden):

Brukte mandolinen min i dag. Herregud, den er livsfarlig. Har fremdeles til gode å klare meg uten kutt ved bruk av det drapsvåpenet. Blod på potetene, æææsj… Tar like lang tid på å vaske grønnsaker etter bruk, som manuell oppskjæring 😅

Dumt det ikke var på appelsinene da for da hadde du i det minste fått blodappelsiner :P

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (54 minutter siden):

Dumt det ikke var på appelsinene da for da hadde du i det minste fått blodappelsiner :P

Ugh!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...