Ciaran og Ciara Skrevet 30. november 2023 #213241 Del Skrevet 30. november 2023 Titania skrev (Akkurat nå): To sikringer, en kald middag og et lite panikkangst-anfall senere: det ble lys 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. november 2023 #213242 Del Skrevet 30. november 2023 Titania skrev (3 minutter siden): To sikringer, en kald middag og et lite panikkangst-anfall senere: det ble lys 😊 Begynt å få panikkanfall? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. november 2023 #213243 Del Skrevet 30. november 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Begynt å få panikkanfall? Idag var ikke psyken min klar for å bytte sikringer, som jeg aldri har gjort før, og ikke kan noe om, kombinert med sulten og kald - som medførte til et lite panikkanfall, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. november 2023 #213244 Del Skrevet 30. november 2023 Titania skrev (7 minutter siden): Idag var ikke psyken min klar for å bytte sikringer, som jeg aldri har gjort før, og ikke kan noe om, kombinert med sulten og kald - som medførte til et lite panikkanfall, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. november 2023 #213245 Del Skrevet 30. november 2023 Titania skrev (9 minutter siden): Idag var ikke psyken min klar for å bytte sikringer, som jeg aldri har gjort før, og ikke kan noe om, kombinert med sulten og kald - som medførte til et lite panikkanfall, ja. Første gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. november 2023 #213246 Del Skrevet 30. november 2023 Cid skrev (25 minutter siden): Første gang? Nope 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. desember 2023 #213247 Del Skrevet 1. desember 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godfredagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. desember 2023 #213248 Del Skrevet 1. desember 2023 (endret) Millimani skrev (10 timer siden): Skriv testament! En vet aldri om det skjer noe, eller når. Jeg skrev testament rett før jeg fylte 20 år, og det var på begynnelsen av 2000-tallet. På den måten vet jeg at arven min havner hos søsknene mine om det skulle skje meg noe, og mamma og pappa får ingen ting. Det er ikke for å være stygg mot mamma og pappa, men fordi mine søsken kan ha bedre bruk for arven etter meg enn det mamma og pappa kan. Humoren? Å skrive testament er ikke ment humoristisk. Det er faktisk en viktig handling, og det kan virke alvorlig. Men plutselig står du midt oppi det, om du så er den pårørende eller den døde. Det er ikke noe hyggelig om du tar med deg en tvist i graven, eller om du sørger for at andre må gjøre det. Så sååååå. Det var ment som et forsøk på å si at jeg liker humoren hans Endret 1. desember 2023 av Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. desember 2023 #213249 Del Skrevet 1. desember 2023 CAPS LOCK skrev (7 timer siden): JEG OGSÅ SKAL SKRIVE TESTAMENT NÅ. @Lurven SKAL ARVE ALLE GLASSBITENE MINE Jeg vil bare ha de røde, gir bort resten til veldedighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. desember 2023 #213250 Del Skrevet 1. desember 2023 Titania skrev (7 timer siden): Idag var ikke psyken min klar for å bytte sikringer, som jeg aldri har gjort før, og ikke kan noe om, kombinert med sulten og kald - som medførte til et lite panikkanfall, ja. Har du ikke automatsikringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. desember 2023 #213251 Del Skrevet 1. desember 2023 Langsom morgen. Starte jobb litt senere enn vanlig. Goood tid🥰 Rekker å tenke mye på hva fredagsmiddag skal bli. Lasagne? Paibåter? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. desember 2023 #213252 Del Skrevet 1. desember 2023 Titania skrev (7 timer siden): Idag var ikke psyken min klar for å bytte sikringer, som jeg aldri har gjort før, og ikke kan noe om, kombinert med sulten og kald - som medførte til et lite panikkanfall, ja. Irriterende når sikringene går! Det er lurt å ha en lommelykt stående ved skapet, og sånn oversikt på innsiden av skapet som sier hvilken sikring som dekker hva. Og ikke minst nye sikringer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. desember 2023 #213253 Del Skrevet 1. desember 2023 Tror jeg brygger på noe. Er litt sånn matt og kraftløs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. desember 2023 #213254 Del Skrevet 1. desember 2023 Lurven skrev (1 time siden): Har du ikke automatsikringer? Nope. Og regner ikke med at huseier har råd til å skifte ut ting med det første. Boetica skrev (47 minutter siden): Irriterende når sikringene går! Det er lurt å ha en lommelykt stående ved skapet, og sånn oversikt på innsiden av skapet som sier hvilken sikring som dekker hva. Og ikke minst nye sikringer. Har en i skapet, så det er greit 😊 Den oversikten over hvilken sikring som er hvor har noen glupinger limt fast opp ned på døra, så må få tatt et ordentlig bilde av den og heller skrive ut noe som kan henges rett vei. Og nye sikringer må jeg få tak i, for de to siste av den amperen ble brukt i går 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. desember 2023 #213255 Del Skrevet 1. desember 2023 Når ODA og MENY på nett er tomme for julebrunost.. men Mann handlar i byen og kjem heim med nok til å ha gjennom 2024. Kjærleik 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. desember 2023 #213256 Del Skrevet 1. desember 2023 Titania skrev (8 timer siden): Idag var ikke psyken min klar for å bytte sikringer, som jeg aldri har gjort før, og ikke kan noe om, kombinert med sulten og kald - som medførte til et lite panikkanfall, ja. Jeg er yrkesskada og tolka alt psykologmetaforisk😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 1. desember 2023 #213257 Del Skrevet 1. desember 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. desember 2023 #213258 Del Skrevet 1. desember 2023 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Jeg er yrkesskada og tolka alt psykologmetaforisk😂 Haha 😝 Nei da, var nok det fysiske sikringsskapet som gikk 😂 Greit med rolig morgen idag merker jeg, selv om jeg vel bør komme meg ut av senga snart - bussen til byen går om en time, og jeg har ikke begynt p pakke til Göteborg-helg 🙈😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 1. desember 2023 #213259 Del Skrevet 1. desember 2023 November har ikke vært så kaldt som i år på over 100 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 1. desember 2023 #213260 Del Skrevet 1. desember 2023 Jeg har fått en bonussjekk på 100 kr. fra XXL. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå