Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Athena Freyja skrev (3 minutter siden):

I morgen skal jeg på kurs. 

Cassidy Tvillingene ønsker deg lykke til på kurs i morgen.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg lykke til på kurs i morgen.🥰🥰

Takker :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godtorsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julemusikken er så smått funnet fram. Ellers er det advent først, og jul etterpå. Jeg har ikke fått tak i lilla kubbelys enda. Jeg har noen lilla kronelys, så det blir i den staken iallfall. Har fire beige lys med tallene 1, 2, 3 og 4 i sølvskrift. Ellers blir det fram med lilla duker, og en syvarmet stake i et vindu. Tror jeg har liggende en adventsstjerne jeg fikk "flettet" sammen i fjor. Jeg får ta den fram også. 

Endret av Millimani
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

minus 10 her nå...blir ned mot -15 utover i uka på nattestid, med andre ord OK... etter 19 timer på tog så ble jeg møtt med ..." der e feigingen "...den vanlige selvutnevnte mensa-gjengen...vi hadde jo håpa på at han sku tilte og angripe alle, slik at han ble erklært psykisk ustabil og innelukket på psykiatrisk...men vi synkehulla til militære var ikke smart nok...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt mørkt ute her... i midten av februar så blir det vel 2 timer mellom soloppgang og solnedgang...effektivisering for landskapsfotografer :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...