Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cid skrev (Akkurat nå):

Mat til i morgen med da?

To lunsjer blir det tror jeg😊 lage noe fredagskos i morgen🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lagt meg i senga nå. HusetsHerre foretrekker sofaen i natt da jeg vistnok hoster mye om natta og det hjalp ikke at jeg hadde kneet ham i bjella i natt da jeg dro det ene beinet opp 90 grader.

Tror han ser frem til en rolig og trygg natt

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (7 minutter siden):

Jeg har lagt meg i senga nå. HusetsHerre foretrekker sofaen i natt da jeg vistnok hoster mye om natta og det hjalp ikke at jeg hadde kneet ham i bjella i natt da jeg dro det ene beinet opp 90 grader.

Tror han ser frem til en rolig og trygg natt

Auda 🙈

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Cid said:

Den gjør narr av folk som ikke bruker kj lyden 😛  

Vel, det er jo bittelitt kleint å si man var innblandet i en «skjedekollisjon» istedenfor en kjedekollisjon. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (Akkurat nå):

Vel, det er jo bittelitt kleint å si man var innblandet i en «skjedekollisjon» istedenfor en kjedekollisjon. 

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (1 minutt siden):

Har drukket litt for mye kaffe. Hjertet dunker som besatt, men øynene sliter jeg med å holde oppe EE941346-527B-4194-9DD7-CCA8C90E8D32.gif.f438839932d36a8cbec5760a84888749.gif

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (8 minutter siden):

For mange av oss så har vi sagt ordene på den måten hele livet, jeg må anstrenge meg for å huske å ha kj lyden med.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godfredagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (9 timer siden):

Lurer sånn på hva som er verst😳🤪😂

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare bare å dele opp en fylkeskommune igjen 🤪

Ikke at sammenslåing var så enkelt heller 😅

Endret av Titania
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EACF9C6F-CAE9-40A9-8182-F806423F1A9F.gif.8af04a8d334cf75c7a44a7ae5dd2a00d.gif Av alle ting som skjer…

Har vanligvis brukt Losartan, som er til høyt blodtrykk, men i ca tre uker har jeg brukt Nifenova i tillegg. Forrige gang jeg brukte de to sammen gikk undertrykket ned til 70. Til vanlig med kun Losartan har undertrykket ligget på 90-110. 

Mitt problem er at enten blir blodtrykket høyt eller så blir det lavt. Det er ikke noe midt i. Nå vet jeg det er lavt igjen, fordi jeg har de typiske symptomene på lavt blodtrykk kaos.gif.7ea1d3f8a0b5a4e4c55327ab6871a853.gifsååå da blir det kun Losartan en stund fremover  ._. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ane Rikke skrev (Akkurat nå):

I dag spiste jeg middag fra McDonald’s. Det gjør jeg maks én gang i året. Var skikkelig digg! 

Burger king da?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...