Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Merkelig det der sånn satt ute på en offentlig sted for en stund siden da hadde jeg buser i nesa som jeg koste meg med æsj sa de jentene som satt der og etter en stund begynte de og snakke om sex ink oralsex skjønte ikke dette de likte og smake på andres kroppsdeler så klaget de på at jeg spiste buser dette har jeg tenkt mye på  :( 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om man tar en 90 minutters kjøretur fra  vestsiden av Alta til Kautokeino så senkes altså temperaturen med 25 grader akkurat nå.

Noen som gidder forklare hvorfor tempen senkes så drastisk på denne strekningen?

Endret av Chomsky89
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godtorsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (5 minutter siden):

Sterk sol?

Den er ikke høyt nok oppe enda til at jeg vet 😝 Men er det sol, så bruker jeg solbriller uansett. Får vondt i hodet ellers

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (12 timer siden):

Fjernkontrollen døde i kveld. Okaaaayy. Kun NRK og Netflix da🤪

Håper telenor har kjapp post😌

Den skal ikke bare lades da? Jeg bruker å bli oppskjørtet hver gang den dør, inntil jeg kommer på lading 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste time på dps blir dobbeltime evnetest - spennende 🤪

Psykologen fortalte hvordan han pleide å fortelle barn at de har fått adhd: gratulerer, hjernen din er en kjemperask bil med sykkelbremser. Så nå må vi lære å lage noen ordentlige bremser :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (1 time siden):

Den skal ikke bare lades da? Jeg bruker å bli oppskjørtet hver gang den dør, inntil jeg kommer på lading 🙈

Nei den døde sånn at den nekter lading også😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...