Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Titania skrev (1 minutt siden):

Nyt det 😁 Nå tar det litt tid før den blir varm, siden leiligheten min er av typen «varmt kjøleskap» om dagen med 15-17 grader stort sett, men jeg har to, og skal begrave meg under begge når jeg kommer hjem fra jobb 😂

Måtte tekniker'n snike seg inn i leiligheten din med 60 l bjørkeved og møte deg med en sexy replikk når du kommer hjem  :nikke:

Jeg har fri idag, så jeg skal løpe rundt i underbuksa å synge spanske poplåter fra tidlig 90-tall, helt til jeg snubler å sovner.🫡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Måtte tekniker'n snike seg inn i leiligheten din med 60 l bjørkeved og møte deg med en sexy replikk når du kommer hjem  :nikke:

Jeg har fri idag, så jeg skal løpe rundt i underbuksa å synge spanske poplåter fra tidlig 90-tall, helt til jeg snubler å sovner.🫡

Heyyy macarena!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (23 minutter siden):

Det slutter ikke helt å være litt morsomt at Sarpsborg fengsel ble stengt pga manglende rømningsveier 🙈:fnise:

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (14 minutter siden):

Jeg har ikke peis/vedovn… Men hadde ikke vært feil om han plutselig dukket opp i leiligheten 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kaffe og en halv til, en blings med strandaskinke og pepperbrie, noen bananlapper, stearinlyskos, litt KG, klem fra velduftende mann mens vi så søte fuglevideoer.. og jeg begynner å føle meg bedre enn jeg gjorde 04.30..🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Vis 44 nye svar?!! Kor lenge har eg sove🤪😂?

I 44 minutter. 

Fame skrev (2 timer siden):

Jeg fikk sove :heiajente:

Bra for dere 😀

Lurven skrev (1 time siden):

Farsmelk eller vanlig?

No farsmilk today. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (1 time siden):

Jeg har ikke peis/vedovn… Men hadde ikke vært feil om han plutselig dukket opp i leiligheten 😁

Det går bra! Når han spør; Hvor er peisen? Sier du bare: « I bring the fire baby»:briller2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

En kaffe og en halv til, en blings med strandaskinke og pepperbrie, noen bananlapper, stearinlyskos, litt KG, klem fra velduftende mann mens vi så søte fuglevideoer.. og jeg begynner å føle meg bedre enn jeg gjorde 04.30..🥰

Fy flate, du er en romantisk julefilm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (2 timer siden):

Otro dia mas sin veeeeeerte 🎶🎶🎶

Jeg er ikke så bevandret i det spanske sprog,  men betyr dette noe sånt som åtte lange dager uten sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 time siden):

Jeg er ikke så bevandret i det spanske sprog,  men betyr dette noe sånt som åtte lange dager uten sex?

Eller at han er klar for deg :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nettopp på spar og kjøpte blant annet to krukker med curry, når jeg kom hjem nå så så jeg at jeg hadde kjøpt en curry og noe som heter cumin 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...