Gjest Menelaos Skrevet 8. november 2023 #211821 Del Skrevet 8. november 2023 Noen ganger blir jeg sjokkert over hvor dumme mennesker kan være. Ikke at jeg er særlig smart selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n0vember Skrevet 9. november 2023 #211822 Del Skrevet 9. november 2023 Lurven skrev (1 time siden): Du er 35 år Gjettet du nå eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november 2023 #211823 Del Skrevet 9. november 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godtorsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #211824 Del Skrevet 9. november 2023 Tror dere dette er realistisk? Aldri faen om jeg hadde latt fremmede bo hos meg 😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. november 2023 #211825 Del Skrevet 9. november 2023 Kveldshimmel skrev (5 timer siden): Gjettet du nå eller? Ja😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. november 2023 #211826 Del Skrevet 9. november 2023 Cid skrev (16 minutter siden): Tror dere dette er realistisk? Aldri faen om jeg hadde latt fremmede bo hos meg 😳 Nei dette må være frivillig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #211827 Del Skrevet 9. november 2023 Lurven skrev (7 minutter siden): Nei dette må være frivillig De sier de kunne tvunget 😧 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. november 2023 #211828 Del Skrevet 9. november 2023 AndreaJohan skrev (På 7.11.2023 den 1.03): Jeg har ikke hår på tissen Men har du på resten av kroppen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. november 2023 #211829 Del Skrevet 9. november 2023 Menelaos skrev (På 6.11.2023 den 22.27): Skuespiller Sally Field fyller 77 år i dag. En av de få igjen fra Smokie and The Bandit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #211830 Del Skrevet 9. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): En av de få igjen fra Smokie and The Bandit. Jeg så en av de filmene, artig. Børning minnet meg om den filmen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. november 2023 #211831 Del Skrevet 9. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg så en av de filmene, artig. Børning minnet meg om den filmen. Den første er virkelig en av de beste filmene ever. God dynamikk, skuespillerene forteller storyen bra og den Kenworth'en er nydelig. Da den gikk på kino var den kun slått av Star Wars i besøkstall, og den har siden vært en stadig utleie og salgssuksess på VHS, DVD og BluRay. Og alt bare fordi en stuntmann ville lage en morsom film. Ta også med at Pontiac solgte enormt masse Firebirds på grunn av den filmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #211832 Del Skrevet 9. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (14 minutter siden): Den første er virkelig en av de beste filmene ever. God dynamikk, skuespillerene forteller storyen bra og den Kenworth'en er nydelig. Da den gikk på kino var den kun slått av Star Wars i besøkstall, og den har siden vært en stadig utleie og salgssuksess på VHS, DVD og BluRay. Og alt bare fordi en stuntmann ville lage en morsom film. Ta også med at Pontiac solgte enormt masse Firebirds på grunn av den filmen. Synes du de er mye bedre enn Fast and Furious? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. november 2023 #211833 Del Skrevet 9. november 2023 Cid skrev (48 minutter siden): Synes du de er mye bedre enn Fast and Furious? Jeg synes ALT er bedre enn Fast and the Furious, sattan som de filmene patter penis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #211834 Del Skrevet 9. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Jeg synes ALT er bedre enn Fast and the Furious, sattan som de filmene patter penis Hva er det du ikke liker med dem egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. november 2023 #211835 Del Skrevet 9. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hva er det du ikke liker med dem egentlig? Skuespillet er patetisk dårlig. Det har lite med biler å gjøre for biler kan sjeldent utføre noe av de de benyttes til, den første filmen gjorde meg bare oppgitt og sur siden den ikke greier skildre hvordan et dragrace fungerer og hvordan en bil fungerer. Det er bare tull og fantasy hele greia, og om jeg må høre Vin Diesel snakke om "family" en eneste gang til så spyr jeg J1Zer og Neo5. De klarte å lage "bilfilmer" verre enn den elendige remake'n av Gone in 60 Sec, og det er godt jobbet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #211836 Del Skrevet 9. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Skuespillet er patetisk dårlig. Det har lite med biler å gjøre for biler kan sjeldent utføre noe av de de benyttes til, den første filmen gjorde meg bare oppgitt og sur siden den ikke greier skildre hvordan et dragrace fungerer og hvordan en bil fungerer. Det er bare tull og fantasy hele greia, og om jeg må høre Vin Diesel snakke om "family" en eneste gang til så spyr jeg J1Zer og Neo5. De klarte å lage "bilfilmer" verre enn den elendige remake'n av Gone in 60 Sec, og det er godt jobbet Vi har forskjellig filmsmak i hvert fall 😅 jeg like fast and furious helt opp til Paul Walker døde og ikke kunne være med mer. Gone om 60 sec med Cage har jeg sett noen ganger, digger den 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. november 2023 #211837 Del Skrevet 9. november 2023 SVK skrev (10 timer siden): Lurer på om ikke @Athena Freyja også har bursdag i dag? I så fall: Gratulerer med dagen! Tusen takk, så hyggelig at du husket det😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #211838 Del Skrevet 9. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (23 minutter siden): Skuespillet er patetisk dårlig. Det har lite med biler å gjøre for biler kan sjeldent utføre noe av de de benyttes til, den første filmen gjorde meg bare oppgitt og sur siden den ikke greier skildre hvordan et dragrace fungerer og hvordan en bil fungerer. Det er bare tull og fantasy hele greia, og om jeg må høre Vin Diesel snakke om "family" en eneste gang til så spyr jeg J1Zer og Neo5. De klarte å lage "bilfilmer" verre enn den elendige remake'n av Gone in 60 Sec, og det er godt jobbet Hva mente du med dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november 2023 #211839 Del Skrevet 9. november 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Tusen takk, så hyggelig at du husket det😍 To like tall nå?:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. november 2023 #211840 Del Skrevet 9. november 2023 Psykologtimen på DPS var TUNG idag… Godt jeg kan somle til jobb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå