Cid Skrevet 6. november 2023 #211641 Del Skrevet 6. november 2023 CAPS LOCK skrev (3 minutter siden): Jeg forandret litt på teksten. Jeg håper jeg ikke blir saksøkt nå 👨⚖️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2023 #211642 Del Skrevet 6. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 👨⚖️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 #211643 Del Skrevet 6. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Men jeg er jo i Lillehammer, har ikke tid til sånt nå 🤔 Blir vel storehammer når du er der 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 6. november 2023 #211644 Del Skrevet 6. november 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 #211645 Del Skrevet 6. november 2023 Menelaos skrev (1 minutt siden): Hva er det fra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. november 2023 #211646 Del Skrevet 6. november 2023 KnekkeBørre skrev (26 minutter siden): 😂 Vinen pleier å være god så lenge du holder deg til rødt (i min ydmyke mening) Kompisen din brøt egentlig en gyllen regel i utelivsbransjen. Man skal egentlig ikke diskutere som gjest, men heller kritisere hardt bak ryggen til vertskapet. 😉 Jeg har ikke funnet så mange rødviner jeg liker 🙈 Ikke viner generelt egentlig - har funnet ut at moscato kanskje er litt min vei, selv om det bare går i dessertviner, så er tobacco road og moscato di asti eller hva den heter veldig gode Men denne passitoen syns jeg smakte som saft Det var vel ikke heeeeelt en diskusjon de hadde, men han bad om en anbefaling, også ble det mye spørsmål, svar og snakk rundt det han anbefalte 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. november 2023 #211647 Del Skrevet 6. november 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Blir vel storehammer når du er der 😁 Kleinhammer! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 6. november 2023 #211648 Del Skrevet 6. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hva er det fra? The Witch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2023 #211649 Del Skrevet 6. november 2023 Menelaos skrev (4 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 6. november 2023 #211650 Del Skrevet 6. november 2023 Skuespiller Sally Field fyller 77 år i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 #211651 Del Skrevet 6. november 2023 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Kleinhammer! Jeg trodde faktisk at det fantes en storehammer når jeg var liten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. november 2023 #211652 Del Skrevet 6. november 2023 Titania skrev (7 minutter siden): Jeg har ikke funnet så mange rødviner jeg liker 🙈 Ikke viner generelt egentlig - har funnet ut at moscato kanskje er litt min vei, selv om det bare går i dessertviner, så er tobacco road og moscato di asti eller hva den heter veldig gode Men denne passitoen syns jeg smakte som saft Det var vel ikke heeeeelt en diskusjon de hadde, men han bad om en anbefaling, også ble det mye spørsmål, svar og snakk rundt det han anbefalte Jeg anbefaler sterkt en Recioto. Nydelig til sjokoladedesserter og lav på alkoholprosent alá moscatoen. Ellers er Amarone/Zinfandel også godt, når du bare vil bli litt småfull.. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. november 2023 #211653 Del Skrevet 6. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Jeg anbefaler sterkt en Recioto. Nydelig til sjokoladedesserter og lav på alkoholprosent alá moscatoen. Ellers er Amarone/Zinfandel også godt, når du bare vil bli litt småfull.. 😁 Har smakt amarone på jobbmiddag en gang, det var ikke helt ille det heller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 6. november 2023 #211654 Del Skrevet 6. november 2023 Katt har sovnet i fotenden min. Nå kan jeg ikke røre meg 🥲 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 #211655 Del Skrevet 6. november 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): Katt har sovnet i fotenden min. Nå kan jeg ikke røre meg 🥲 Er den så tung? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 6. november 2023 #211656 Del Skrevet 6. november 2023 Jeg åpnet feil boks med bønner. Jeg skulle ha bønner i tomatsaus, men åpnet en med bønner uten tomatsaus, så nå har jeg et problem her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2023 #211657 Del Skrevet 6. november 2023 CAPS LOCK skrev (2 minutter siden): Jeg åpnet feil boks med bønner. Jeg skulle ha bønner i tomatsaus, men åpnet en med bønner uten tomatsaus, så nå har jeg et problem her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. november 2023 #211658 Del Skrevet 6. november 2023 Menelaos skrev (18 minutter siden): Jeg kjenner jeg er litt forelsket i Anya Taylor Joy.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 6. november 2023 #211659 Del Skrevet 6. november 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Er den så tung? Ja 😎 Så blir hun sikkert fornærmet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2023 #211660 Del Skrevet 6. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner jeg er litt forelsket i Anya Taylor Joy.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå