Boetica Skrevet 6. november 2023 #211641 Del Skrevet 6. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Absolutt ikke. "Relevant erfaring" som det så lekkert står i min CV 😉 Ja for meg var det nytt at man kan utdanne seg til somalier. Men jeg lærer noe nytt hver dag på kg 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. november 2023 #211642 Del Skrevet 6. november 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 22 piller igjen. Telte nå. Da satser vi på at det ordner seg og jeg kan avvente litt med å hente det ene glassey de har på på Gjerdrum Dagens tips til Boots fra meg; Ha innad shipping mellom butikker. Plis😣 2 piller unna en gøyal adventskalender. 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. november 2023 #211643 Del Skrevet 6. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): 2 piller unna en gøyal adventskalender. 😁 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2023 #211644 Del Skrevet 6. november 2023 KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Absolutt ikke. "Relevant erfaring" som det så lekkert står i min CV 😉 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. november 2023 #211645 Del Skrevet 6. november 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Ja for meg var det nytt at man kan utdanne seg til somalier. Men jeg lærer noe nytt hver dag på kg En tittel som somalier er visstnok noe man får med morsmelka. Sommelier derimot, er fordømt tidkrevende og utstrakt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. november 2023 #211646 Del Skrevet 6. november 2023 (endret) KnekkeBørre skrev (13 minutter siden): En tittel som somalier er visstnok noe man får med morsmelka. Sommelier derimot, er fordømt tidkrevende og utstrakt Det er morsomt å ikke kjenne til vin og være på restaurant med en sommelier, syns jeg Følte meg som et barn da kompisen min (som i mange år var sommelier og ansvarlig for innkjøp av viner på et sted som er kjent for fænsi, flott vinkjeller og sånn) endte opp med å diskutere med kelneren på et sted vi var ute og spiste om hva slags vin jeg skulle ha til min mat 😛 Jeg bare tittet fra den ene til den andre og tenkte at det var bra de forstod hva de mente, for det gjorde ikke jeg 😛 Vina var god da Endret 6. november 2023 av Titania 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 #211647 Del Skrevet 6. november 2023 KnekkeBørre skrev (22 minutter siden): 2 piller unna en gøyal adventskalender. 😁 Eller en slags russisk rulett lek men med piller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. november 2023 #211648 Del Skrevet 6. november 2023 Titania skrev (2 minutter siden): Det er morsomt å ikke kjenne til vin og være på restaurant med en sommelier, syns jeg Følte meg som et barn da kompisen min (som i mange år var sommelier og ansvarlig for innkjøp av viner på et sted som er kjent for fænsi, flott vinkjeller og sånn) endte opp med å diskutere med kelneren på et sted vi var ute og spiste om hva slags vin jeg skulle ha til min mat 😛 Jeg bare tittet fra den ene til den andre og tenkte at det var bra de forstod hva de mente, for det gjorde ikke jeg 😛 Vina var god da 😂 Vinen pleier å være god så lenge du holder deg til rødt (i min ydmyke mening) Kompisen din brøt egentlig en gyllen regel i utelivsbransjen. Man skal egentlig ikke diskutere som gjest, men heller kritisere hardt bak ryggen til vertskapet. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. november 2023 #211649 Del Skrevet 6. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Eller en slags russisk rulett lek men med piller Husker du ikke Jul i Skomakergata da? Jens Pillerus Andersen og hans klassiske.. "Jaaa. Da er det bare 11 dager igjen med abstinenser til julaften"... :Oi, det virker som om Tøfflus har fått i seg en dødelig dose fentanyl..." Snurr film.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 #211650 Del Skrevet 6. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Husker du ikke Jul i Skomakergata da? Jens Pillerus Andersen og hans klassiske.. "Jaaa. Da er det bare 11 dager igjen med abstinenser til julaften"... :Oi, det virker som om Tøfflus har fått i seg en dødelig dose fentanyl..." Snurr film.. Jeg er brusmisbruker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2023 #211651 Del Skrevet 6. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Husker du ikke Jul i Skomakergata da? Jens Pillerus Andersen og hans klassiske.. "Jaaa. Da er det bare 11 dager igjen med abstinenser til julaften"... :Oi, det virker som om Tøfflus har fått i seg en dødelig dose fentanyl..." Snurr film.. Cid skrev (Akkurat nå): Jeg er brusmisbruker. 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 6. november 2023 #211652 Del Skrevet 6. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg er brusmisbruker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2023 #211653 Del Skrevet 6. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. november 2023 #211654 Del Skrevet 6. november 2023 KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Det er fadderne mine og oldefar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 6. november 2023 #211655 Del Skrevet 6. november 2023 Jeg tenner et stearinlys i kveld Jeg tenner det for glede Det står og skinner for seg selv og meg som er tilstede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2023 #211656 Del Skrevet 6. november 2023 CAPS LOCK skrev (1 minutt siden): Jeg tenner et stearinlys i kveld Jeg tenner det for glede Det står og skinner for seg selv og meg som er tilstede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2023 #211657 Del Skrevet 6. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Det er fadderne mine og oldefar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 6. november 2023 #211658 Del Skrevet 6. november 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Jeg forandret litt på teksten. Jeg håper jeg ikke blir saksøkt nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2023 #211659 Del Skrevet 6. november 2023 CAPS LOCK skrev (Akkurat nå): Jeg forandret litt på teksten. Jeg håper jeg ikke blir saksøkt nå Cassidy Tvillingene tror det går fint, vi synes at det var koselig og få en sånn tekst her inne nå i novemberkvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. november 2023 #211660 Del Skrevet 6. november 2023 Lurven skrev (1 time siden): Tar med meg @Cid og @TheHairyToothfairy og kommer Men jeg er jo i Lillehammer, har ikke tid til sånt nå 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå