Cid Skrevet 4. november 2023 #211441 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Vi kaller det «den litt billige broren til champagne» Alkis champagne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #211442 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Alkis champagne? Tror neppe alkiser drikker bobler i sørlig grad. Hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #211443 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Tror neppe alkiser drikker bobler i sørlig grad. Hehe Hva var det den het den alkis vinden? Entern nevnte det noen ganger, noe med eu de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #211444 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Hva var det den het den alkis vinden? Entern nevnte det noen ganger, noe med eu de. Hmmm.. husker ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #211445 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hmmm.. husker ikke. Jeg drikker aldri noe alkohol uansett så 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #211446 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg drikker aldri noe alkohol uansett så 😅 Lurt det. Veldig lite her også siste måned🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #211447 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Vi kaller det «den litt billige broren til champagne» Billig-sjampis!? Åherre.. Jeg forestiller meg at smaken kan minne om kraftige elektriske støt mot skrotum. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #211448 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Billig-sjampis!? Åherre.. Jeg forestiller meg at smaken kan minne om kraftige elektriske støt mot skrotum. 😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #211449 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (6 minutter siden): Hva var det den het den alkis vinden? Entern nevnte det noen ganger, noe med eu de. Eu de vie? Hvor er det blitt av Entern forresten? Har jeg gått glipp av noe? Jeg har ikke sett han her i det siste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 4. november 2023 #211450 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg har bare drukket et glass alkohol i år. Jeg drakk Aperol Spritz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #211451 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Lurt det. Veldig lite her også siste måned🙂 Kom på hva det het nå. Eau de vie 😅 ser det blir kalt for livets vann også 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #211452 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Eu de vie? Hvor er det blitt av Entern forresten? Har jeg gått glipp av noe? Jeg har ikke sett han her i det siste Han er nok borte for godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #211453 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Han er nok borte for godt. 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #211454 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #211455 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Billig-sjampis!? Åherre.. Jeg forestiller meg at smaken kan minne om kraftige elektriske støt mot skrotum. Kan ikke uttale meg. Kan mye om cremant men mindre om skrotumtortur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #211456 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Kan ikke uttale meg. Kan mye om cremant men mindre om skrotumtortur. La meg belære deg her. Om det smaker som champagne - bare billigere, så er det definitivt i samme kategori som kjønnslemlestelse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #211457 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): La meg belære deg her. Om det smaker som champagne - bare billigere, så er det definitivt i samme kategori som kjønnslemlestelse Åå du er en av de med dårlige champagneerfaringer..? Man må velge de riktige, ikke de kjente😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #211458 Del Skrevet 4. november 2023 J Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Åå du er en av de med dårlige champagneerfaringer..? Man må velge de riktige, ikke de kjente😉 Ahh. Jeg fornemmer at det er visdom i dine ord. Ja, jeg har elendige erfaringer med champagne. Kaster gjerne penger på det for å imponere i festlige lag, men ender alltid opp med å gråte på toalettet senere.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 4. november 2023 #211459 Del Skrevet 4. november 2023 Snart lalletid for små barn. Jaja, gjesp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #211460 Del Skrevet 4. november 2023 Kvakky skrev (24 minutter siden): Snart lalletid for små barn. Jaja, gjesp. Og kosetid for voksne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå