Gjest Lurven Skrevet 4. november 2023 #211421 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nei.😐 men fikk grøt og ullbukse😃🥳 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. november 2023 #211422 Del Skrevet 4. november 2023 Kvakky skrev (25 minutter siden): Mamma har puslet på et puslespill i flere uker uten å komme noen vei 😆 Lurer på om hun kaster det i søpla snart for nå er hun irritert 🫨 Si fra at jeg kommer å hjelper til en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 4. november 2023 #211423 Del Skrevet 4. november 2023 Lurven skrev (28 minutter siden): Si fra at jeg kommer å hjelper til en dag Takk! Du skal få horn. Hun sier hun elsker deg 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. november 2023 #211424 Del Skrevet 4. november 2023 Katatonia har bra musikk 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #211425 Del Skrevet 4. november 2023 Titania skrev (3 minutter siden): Katatonia har bra musikk 😁 Metall band? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. november 2023 #211426 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (13 minutter siden): Metall band? Jepp 😊 Syns ikke musikken er spesielt tung da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #211427 Del Skrevet 4. november 2023 Titania skrev (15 minutter siden): Jepp 😊 Syns ikke musikken er spesielt tung da Tung? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. november 2023 #211428 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Tung? Klarer ikke forklare det 🙈 Bråkete, dyster og mørk, kanskje er det nærmeste jeg kan forklare det som. Den er liksom ikke så bråkete, og litt «gladere» i tonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. november 2023 #211429 Del Skrevet 4. november 2023 Kvakky skrev (1 time siden): Takk! Du skal få horn. Hun sier hun elsker deg 😁 Det må være kjøtt og ost inni horna🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 4. november 2023 #211430 Del Skrevet 4. november 2023 Lurven skrev (7 minutter siden): Det må være kjøtt og ost inni horna🧐 Ost og skinke 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #211431 Del Skrevet 4. november 2023 Lurven skrev (53 minutter siden): Det må være kjøtt og ost inni horna🧐 Og valmuefrø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. november 2023 #211432 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (3 timer siden): Det høres ut som hun trives med livet, og det er jo en god forutsetning for å leve lenge. 😊 Jeg har ikke dyr selv, men har 3 nabokatter som er ofte innom for en liten kosestund og litt tunfisk. Veldig koselige vesener Der gjør hun 😻 Så koselig Men skulle jo hatt din egen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #211433 Del Skrevet 4. november 2023 jukkapalme skrev (27 minutter siden): Der gjør hun 😻 Så koselig Men skulle jo hatt din egen også Joo.. Jeg tenker ofte på det å få meg en pus, men mitt egosentriske liv og ukurrante arbeidstider er ikke forenelig med ansvaret. Har rett og slett ikke samvittigheten til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. november 2023 #211434 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Joo.. Jeg tenker ofte på det å få meg en pus, men mitt egosentriske liv og ukurrante arbeidstider er ikke forenelig med ansvaret. Har rett og slett ikke samvittigheten til det. Skjønner det 💜 Best å jobbe til normale tider og ikke reise så mye i jobben når man har dyr. Men godt du har nabopusene å hilse på og kose med da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #211435 Del Skrevet 4. november 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Skjønner det 💜 Best å jobbe til normale tider og ikke reise så mye i jobben når man har dyr. Men godt du har nabopusene å hilse på og kose med da Absolutt 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #211436 Del Skrevet 4. november 2023 Pusler og drikker cremant🥂🧩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #211437 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (46 minutter siden): Pusler og drikker cremant🥂🧩 Måtte Google "Cremant". Og siden min google er innstilt på "Rural Østlandsk" ble søkeresultatet ; "Karbonisert mærramig".. Enchanté 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #211438 Del Skrevet 4. november 2023 jukkapalme skrev (1 time siden): Skjønner det 💜 Best å jobbe til normale tider og ikke reise så mye i jobben når man har dyr. Men godt du har nabopusene å hilse på og kose med da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #211439 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 time siden): Måtte Google "Cremant". Og siden min google er innstilt på "Rural Østlandsk" ble søkeresultatet ; "Karbonisert mærramig".. Enchanté Hahaha, eg lo😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #211440 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 time siden): Måtte Google "Cremant". Og siden min google er innstilt på "Rural Østlandsk" ble søkeresultatet ; "Karbonisert mærramig".. Enchanté Vi kaller det «den litt billige broren til champagne» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå