Cid Skrevet 4. november 2023 #211401 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Mann blir med på coop obs. Der de har alt fra parkdress til kvarg. Han vet å glede Fryden🥰 Har du alltid hatt en så modig smaksgane? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #211402 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Har du alltid hatt en så modig smaksgane? På ingen måte. Veeeldig sær og småspist som barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #211403 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): På ingen måte. Veeeldig sær og småspist som barn. Misunner deg, jeg er veldig matkresen 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. november 2023 #211404 Del Skrevet 4. november 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Mann blir med på coop obs. Der de har alt fra parkdress til kvarg. Han vet å glede Fryden🥰 Skal du ha ny parkdress? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. november 2023 #211405 Del Skrevet 4. november 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Skal du ha ny parkdress? Er det for voksne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 4. november 2023 #211406 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg har bestemt meg for å gi One Piece på Netflix en sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. november 2023 #211407 Del Skrevet 4. november 2023 Lurven skrev (1 time siden): Da må du begynne å klemme snart altså 🧐 Jeg liker klemmer, men er liksom ikke en typisk klemme-person 🙈 Før sto jeg bare rett opp og ned når jeg fikk en klem, liksom 🙈 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Enig. Snuble i en ledning og inn i armene hans @Titania🥳 Stakkars han 🙈😅 Jeg er høyere enn han, og vesentlig større 🙈😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. november 2023 #211408 Del Skrevet 4. november 2023 Kattungen har fått raptus 😂 Har løpt rundt som en gal, lekt masse og vært helt vill i nikkersen i sikkert en time nå. Tar nok ikke lange tiden før hun slukner fullstendig og sover i mange timer før hun får raptus igjen. Kattunger, ass. Kule dyr 😹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. november 2023 #211409 Del Skrevet 4. november 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Kattungen har fått raptus 😂 Har løpt rundt som en gal, lekt masse og vært helt vill i nikkersen i sikkert en time nå. Tar nok ikke lange tiden før hun slukner fullstendig og sover i mange timer før hun får raptus igjen. Kattunger, ass. Kule dyr 😹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #211410 Del Skrevet 4. november 2023 Lurven skrev (1 time siden): Skal du ha ny parkdress? Nei.😐 men fikk grøt og ullbukse😃🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #211411 Del Skrevet 4. november 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Kattungen har fått raptus 😂 Har løpt rundt som en gal, lekt masse og vært helt vill i nikkersen i sikkert en time nå. Tar nok ikke lange tiden før hun slukner fullstendig og sover i mange timer før hun får raptus igjen. Kattunger, ass. Kule dyr 😹 Pus i nikkers men ikke anorakk? Så hun løper rundt i baris før hun svimer av sier de? Jeg tror pusen din har et problematisk forhold til kattemynte. 🤔 Dog, det er nå helg da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #211412 Del Skrevet 4. november 2023 Cid skrev (1 time siden): Er det for voksne? Finst visst det også☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. november 2023 #211413 Del Skrevet 4. november 2023 Sånn! Nå drikker jeg te og skal være innegris ut dagen☺️ og spise gris😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. november 2023 #211414 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (17 minutter siden): Pus i nikkers men ikke anorakk? Så hun løper rundt i baris før hun svimer av sier de? Jeg tror pusen din har et problematisk forhold til kattemynte. 🤔 Dog, det er nå helg da jepp, hun måtte kaste anorakken Nå har hun sluknet fullstendig og ligger inntil meg og lader opp til mer hyss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #211415 Del Skrevet 4. november 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): jepp, hun måtte kaste anorakken Nå har hun sluknet fullstendig og ligger inntil meg og lader opp til mer hyss Ja det puselivet er harde greier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. november 2023 #211416 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Ja det puselivet er harde greier Ja De er kule når de får raptus da. Selv gamlemor på 15 år og 8 mnd får raptus av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #211417 Del Skrevet 4. november 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja De er kule når de får raptus da. Selv gamlemor på 15 år og 8 mnd får raptus av og til. Det er svært underholdende når de raser rundt. 😁 (Bortsett fra når de velger å gjøre dette midt på natten) Så lenge det er futt i kroppen, spiller alderen liten rolle. Legemet kan eldes, men hodet forblir alltid ungt. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 4. november 2023 #211418 Del Skrevet 4. november 2023 Mamma har puslet på et puslespill i flere uker uten å komme noen vei 😆 Lurer på om hun kaster det i søpla snart for nå er hun irritert 🫨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. november 2023 #211419 Del Skrevet 4. november 2023 KnekkeBørre skrev (9 minutter siden): Det er svært underholdende når de raser rundt. 😁 (Bortsett fra når de velger å gjøre dette midt på natten) Så lenge det er futt i kroppen, spiller alderen liten rolle. Legemet kan eldes, men hodet forblir alltid ungt. 😁 Hehe, ja. Heldigvis sover de på natten 😊 Veldig sant det. Masse futt i henne og hun har aldri vært syk. Hun skal alltid være med når jeg skal ut og pleier å følge etter meg og hunden et lite stykke når vi går tur før hun snur og går hjem igjen og sitter på tunet og venter på oss. Er så koselig. Har hatt henne siden hun var 12 uker og nå er hun snart 16 år. Håper jeg får ha henne i mange, mange år til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. november 2023 #211420 Del Skrevet 4. november 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Hehe, ja. Heldigvis sover de på natten 😊 Veldig sant det. Masse futt i henne og hun har aldri vært syk. Hun skal alltid være med når jeg skal ut og pleier å følge etter meg og hunden et lite stykke når vi går tur før hun snur og går hjem igjen og sitter på tunet og venter på oss. Er så koselig. Har hatt henne siden hun var 12 uker og nå er hun snart 16 år. Håper jeg får ha henne i mange, mange år til. Det høres ut som hun trives med livet, og det er jo en god forutsetning for å leve lenge. 😊 Jeg har ikke dyr selv, men har 3 nabokatter som er ofte innom for en liten kosestund og litt tunfisk. Veldig koselige vesener 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå