Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (8 minutter siden):

Pusungen har sovnet på ryggen inntil meg i stolen :ninuskapus:

Cassidy Tvillingene synes at det høres så koselig ut.:ninuskapus::ninuskapus::rodmer::rodmer::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menelaos skrev (2 minutter siden):

Men det var hennes feil.

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det høres så koselig ut.:ninuskapus::ninuskapus::rodmer::rodmer::klem3::klem3:

Jaaa, superkos. Har ligget hos meg i flere timer nå :ninuskapus: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Jaaa, superkos. Har ligget hos meg i flere timer nå :ninuskapus: 

Cassidy Tvillingene synes at sånne småpuser er så herlige.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene synes at sånne småpuser er så herlige.:klem3::klem3:

Jeg også. Men store puser er like herlige :ninuskapus: :katt: Elsker puser i alle størrelser 😻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Jeg også. Men store puser er like herlige :ninuskapus: :katt: Elsker puser i alle størrelser 😻

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg, puser er verdens herligste dyr.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (5 timer siden):

Det er nok på tide at du toner flagg nå, før du blir friendzoned 😊

Jepp. 

Sliter bare med det at selv om det enkle ofte er det beste og sånn, så nærmer jeg meg sånn jeg alltid gjør fordi jeg sliter med å ta opp temaene - å skrive hva jeg tenker og sende det til han. Og det er jo ikke det jeg vil - jeg vil være "voksen" nok til å ta opp at jeg ikke forstår hvor jeg har han, og bare avklare hvor vi står. Men redd for å bli avvist og sånn, fordi jeg liksom aldri er noens førstevalg. Selv om man ikke kan tvinge folk til det heller. Men jeg sier ganske mye hva jeg setter pris på med han da, og hva jeg liker. Selv om det ikke er det samme som å finne ut av hvor landet ligger.

Ble kjørt hjem idag også, og etter å ha pratet en halvtime-time, forsøkte jeg og si at han skulle få komme seg hjem, og han sa vel egentlig det samme, ca samtidig. Men vi ble pratende i nesten 1,5 time til, helt til datteren til huseier kom og skulle parkere på plassen, så da ble det veldig brå avslutning. 

CAPS LOCK skrev (3 timer siden):

Den har rømt 

Den ble vel lei av å bli tråkket på 🙈

Håper på å finne den igjen enten i morgen eller på mandag, for den var så godt som ubrukt før jeg tok den på på tirsdag.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Jepp. 

Sliter bare med det at selv om det enkle ofte er det beste og sånn, så nærmer jeg meg sånn jeg alltid gjør fordi jeg sliter med å ta opp temaene - å skrive hva jeg tenker og sende det til han. Og det er jo ikke det jeg vil - jeg vil være "voksen" nok til å ta opp at jeg ikke forstår hvor jeg har han, og bare avklare hvor vi står. Men redd for å bli avvist og sånn, fordi jeg liksom aldri er noens førstevalg. Selv om man ikke kan tvinge folk til det heller. Men jeg sier ganske mye hva jeg setter pris på med han da, og hva jeg liker. Selv om det ikke er det samme som å finne ut av hvor landet ligger.

Ble kjørt hjem idag også, og etter å ha pratet en halvtime-time, forsøkte jeg og si at han skulle få komme seg hjem, og han sa vel egentlig det samme, ca samtidig. Men vi ble pratende i nesten 1,5 time til, helt til datteren til huseier kom og skulle parkere på plassen, så da ble det veldig brå avslutning. 

Håper på å finne den igjen enten i morgen eller på mandag, for den var så godt som ubrukt før jeg tok den på på tirsdag.

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Jepp. 

Det er greit nok, og jeg forstår deg godt. Men du må allikevel bestemme deg snart. Hva om han var/er interessert, og gir opp fordi det ikke blir noe fremdrift? 
Det hadde jo vært for jævlig… 

Neste gang han kjører deg hjem, så prøv å kysse han når du skal gi han en klem (for det gjør du vel). 💕

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (1 minutt siden):

Det er greit nok, og jeg forstår deg godt. Men du må allikevel bestemme deg snart. Hva om han var/er interessert, og gir opp fordi det ikke blir noe fremdrift? 
Det hadde jo vært for jævlig… 

Neste gang han kjører deg hjem, så prøv å kysse han når du skal gi han en klem (for det gjør du vel). 💕

Jepp. Det som gnager hver bidige dag 😶 Men allikevel føler jeg meg så tafatt som ikke klarer gjøre noe med det, selv om jeg virkelig vil. 

Men ingen klemming, så ingen "snarvei" der. 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (11 minutter siden):

Jepp. Det som gnager hver bidige dag 😶 Men allikevel føler jeg meg så tafatt som ikke klarer gjøre noe med det, selv om jeg virkelig vil. 

Tipper du er helt enig i at det er bedre å vite enn å ikke vite. Det gjelder også deg. Gjør noe skikkelig teit i morgen, spør om han vil komme og spise en pølse i lompe, eller noe annet helt ut av det blå. Jeg har troa altså, men det ser ut som du MÅ ta initiativet her. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ane Rikke skrev (1 time siden):

Tipper du er helt enig i at det er bedre å vite enn å ikke vite. Det gjelder også deg. Gjør noe skikkelig teit i morgen, spør om han vil komme og spise en pølse i lompe, eller noe annet helt ut av det blå. Jeg har troa altså, men det ser ut som du MÅ ta initiativet her. 

Absolutt. Både han og jeg er på sett og vis like tafatte, men jeg tror også det er fordi vi er litt "sosialt tilbakestående" på de samme områdene 😛 Eller så er han bare enda dårligere på å uttrykke seg enn meg. 

Uansett, denne helgen er han opptatt hele tiden, men jeg må forsøke få til ett eller annet neste uke. Håper litt på en slags prat vi har hatt et par ganger de siste ukene, der vi både har snakket om tinder, +1 på julebord, og litt sånne "teite" forholdsting, der jeg hele tiden har tenkt at jeg MÅ si noe, men får liksom ikke til. Men jeg tror for min del, så lenge jeg sparker meg hardt nok i ræva, har litt lettere for å vri temaet inn på tingene der. Av typen "du forresten, jeg lurer på hva var greia med, og hvor står vi egentlig?". Jeg er redd for å ødelegge stemningen vi har, men samtidig må ting avklares også. I hvertfall for min del, for hodet er fucked nok fra før om dagen 🙃

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godlørdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (10 timer siden):

Da må du begynne å klemme snart altså 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...