Boetica Skrevet 2. november 2023 #211321 Del Skrevet 2. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Medisterkaker her 🤌 Julemiddag light? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. november 2023 #211322 Del Skrevet 2. november 2023 SVK skrev (1 minutt siden): En venn av meg jobbet på en Pizzabakeren-sjappe med få kunder. Han følte seg ofte ensom og bestakk med pizza for å komme på besøk. Åh.. En sånn venn skulle vi alle hatt. Min skulle ha jobbet på Pub. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. november 2023 #211323 Del Skrevet 2. november 2023 Boetica skrev (6 minutter siden): Julemiddag light? Restemiddag potpurri stil. Åpner kjøleskapet å ser hva som evt kryper ut av seg selv. Det ble et svampete kålhode og medisterfarse i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. november 2023 #211324 Del Skrevet 2. november 2023 SVK skrev (12 minutter siden): En venn av meg jobbet på en Pizzabakeren-sjappe med få kunder. Han følte seg ofte ensom og bestakk med pizza for å komme på besøk. Så koselig 😊 men kjedelig med få kunder da. Den lokale her går så det suser. Tror de andre pizzasjappene er litt mugne for det, særlig siden de kom før pizzabakeren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. november 2023 #211325 Del Skrevet 2. november 2023 Just now, jukkapalme said: Så koselig 😊 men kjedelig med få kunder da. Den lokale her går så det suser. Tror de andre pizzasjappene er litt mugne for det, særlig siden de kom før pizzabakeren. Ja, var såpass få kunder at de måtte legge ned sjappa. Var jo også kjedelig for kompisen som jobbet der, både som mistet jobben og det at da han hadde jobben så gikk arbeidsdagene svært tregt når det var så få kunder. Han fikk heldigvis en ny jobb raskt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. november 2023 #211326 Del Skrevet 2. november 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Ja, var såpass få kunder at de måtte legge ned sjappa. Var jo også kjedelig for kompisen som jobbet der, både som mistet jobben og det at da han hadde jobben så gikk arbeidsdagene svært tregt når det var så få kunder. Han fikk heldigvis en ny jobb raskt etterpå. Huff, så kjipt 😢 sånt er både trist og stressende. Fryktelig kjedelig når det er få kunder, ja. Jeg har selv jobbet i butikk og selv om det generelt var bra med folk der var det få kunder i perioder og det var utrolig kjedelig. Godt han fikk ny jobb raskt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 2. november 2023 #211327 Del Skrevet 2. november 2023 Cid skrev (30 minutter siden): Skadet deg? Bare trøtt 🧟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2023 #211328 Del Skrevet 2. november 2023 jukkapalme skrev (1 time siden): Jeg venter på at samboeren skal komme hjem med pizza fra pizzabakeren🍕Gleeeeder meg, er svinsulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. november 2023 #211329 Del Skrevet 2. november 2023 Kanskje litt upassende å ha kuriosa om Israels statsminister midt i en krig. Men Benjamin Netanyahu ble første gang statsminister i 1996 samtidig som Norge fikk Torbjørn Jagland ble norsk statsminister. Rart å tenke på at Netanyahu fortsatt er statsminister. Han har riktignok ikke vært statsminister i hele den perioden, men han har vært statsminister i mer enn 16 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 2. november 2023 #211330 Del Skrevet 2. november 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2023 #211331 Del Skrevet 2. november 2023 Menelaos skrev (3 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 2. november 2023 #211332 Del Skrevet 2. november 2023 Det er alt for mange hyklere her i verden, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 #211333 Del Skrevet 2. november 2023 Menelaos skrev (8 minutter siden): Det er alt for mange hyklere her i verden, Sikter du til noen på kg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 2. november 2023 #211334 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) Cid skrev (4 minutter siden): Sikter du til noen på kg? Nei Men det er hyklere her også, alle mennesker er hyklere til en viss grad Endret 2. november 2023 av Menelaos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. november 2023 #211335 Del Skrevet 2. november 2023 Menelaos skrev (5 minutter siden): Nei Men det er hyklere her også, alle mennesker er hyklere til en viss grad Ja det finnes vel ingen som ikke er hykler i noen grad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. november 2023 #211336 Del Skrevet 2. november 2023 Tekniker ringte opp og lurte på om jeg ville gjøre noe annet på jobb i morgen. Jeg skal også få være litt tekniker igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2023 #211337 Del Skrevet 2. november 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Tekniker ringte opp og lurte på om jeg ville gjøre noe annet på jobb i morgen. Jeg skal også få være litt tekniker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Osenua Skrevet 2. november 2023 #211338 Del Skrevet 2. november 2023 (endret) 1: Jeg holder på å lære meg Nynorsk. Noen an kommentarene mine på forumet er generert av Wordify; Bokmål til Nynorsk oversetter. Nynorsk er så fint 2: Brukernavnet mitt er en variant av Oseny som igjen er av Osney, som er navnet på ei øy i England Endret 2. november 2023 av Osenua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 #211339 Del Skrevet 2. november 2023 Osenua skrev (1 minutt siden): Jeg holder på å lære meg Nynorsk. Noen an kommentarene mine på forumet er generert av Wordify; Bokmål til Nynorsk oversetter. Nynorsk er så fint Du kan sikker lære av @Frøkenfryden 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. november 2023 #211340 Del Skrevet 2. november 2023 Lurven skrev (7 timer siden): Du må godkjenne kukkies Håper de er tjukke med biter og innbakt saus🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå