KnekkeBørre Skrevet 2. november 2023 #211301 Del Skrevet 2. november 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei, det var han derre Knekkegutten som malte det bildet. Ta ansvar for ditt snuskete sinn! Jeg sa uskyldig nok intet mer enn "undertøy". Det var Du - Hoppen som gikk bananas med adjektivene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2023 #211302 Del Skrevet 2. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Woffe! TA MANNEN! 👺 Cid skrev (3 minutter siden): 🖼️ 😉😉 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, slikt griseri liker jeg ikke. KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Jeppers! Fort gjort å være fæl mot seg selv. Og det er det veldig ofte ingen god grunn til å være. 🍀 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Nei, det var han derre Knekkegutten som malte det bildet. Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Nei, det var han derre Knekkegutten som malte det bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. november 2023 #211303 Del Skrevet 2. november 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Ta ansvar for ditt snuskete sinn! Jeg sa uskyldig nok intet mer enn "undertøy". Det var Du - Hoppen som gikk bananas med adjektivene 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. november 2023 #211304 Del Skrevet 2. november 2023 KnekkeBørre skrev (45 minutter siden): Jeppers! Fort gjort å være fæl mot seg selv. Og det er det veldig ofte ingen god grunn til å være. 🍀 Finner merkelig nok ca alltid en grunn til å være det 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. november 2023 #211305 Del Skrevet 2. november 2023 Titania skrev (24 minutter siden): Finner merkelig nok ca alltid en grunn til å være det 🤪 De må rett og slett ta dem sammen, kvinne! Skjerpings! Slutt ut med det der! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. november 2023 #211306 Del Skrevet 2. november 2023 KnekkeBørre skrev (14 minutter siden): De må rett og slett ta dem sammen, kvinne! Skjerpings! Slutt ut med det der! Kanskje en grunn til at jeg ikke bare går til en, men TO psykopater (psykologer 😅) 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 #211307 Del Skrevet 2. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Woffe! TA MANNEN! 👺 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. november 2023 #211308 Del Skrevet 2. november 2023 Titania skrev (47 minutter siden): Kanskje en grunn til at jeg ikke bare går til en, men TO psykopater (psykologer 😅) 🙈 Fint for å få balanse i livet det. Cid skrev (4 minutter siden): 🏃♂️ Heia Cid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. november 2023 #211309 Del Skrevet 2. november 2023 Sola de skrev (17 timer siden): Barndomshjemmet mitt har blitt malt grått! Styggeste fargen jeg vet om! Det var noen som presterte å male barndomshjemmet mitt gult. Og det passet ikke til byggestilen ig tidsepoken i det hele tatt. Men no har de nye eierne beiser tilbake til den farven det skal ha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. november 2023 #211310 Del Skrevet 2. november 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Det var noen som presterte å male barndomshjemmet mitt gult. Og det passet ikke til byggestilen ig tidsepoken i det hele tatt. Men no har de nye eierne beiser tilbake til den farven det skal ha Håper samme kan skje med mitt barndomshjem også Tviler egentlig. Er først nå det blir malt, så sikkert noen tiår til neste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 2. november 2023 #211311 Del Skrevet 2. november 2023 Jeg tror ikke KG vil at jeg skal være logget inn lenger. Jeg driver og blir logget av, uten at jeg logger av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. november 2023 #211312 Del Skrevet 2. november 2023 Sola de skrev (14 minutter siden): Håper samme kan skje med mitt barndomshjem også Tviler egentlig. Er først nå det blir malt, så sikkert noen tiår til neste gang. Du får håpe det skifter eier, det var den nye eieren som fikset biffen med mitt barndomshjem 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. november 2023 #211313 Del Skrevet 2. november 2023 Boetica skrev (13 minutter siden): Du får håpe det skifter eier, det var den nye eieren som fikset biffen med mitt barndomshjem 😄 Vi får håpe det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. november 2023 #211314 Del Skrevet 2. november 2023 Menelaos skrev (1 time siden): Jeg tror ikke KG vil at jeg skal være logget inn lenger. Jeg driver og blir logget av, uten at jeg logger av. Du må godkjenne kukkies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 2. november 2023 #211315 Del Skrevet 2. november 2023 Jeg ser ut som en zombie. Feil dag, skulle vært på halloween 😭 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. november 2023 #211316 Del Skrevet 2. november 2023 Spiser ultraprosessert mat type pølse 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. november 2023 #211317 Del Skrevet 2. november 2023 Jeg venter på at samboeren skal komme hjem med pizza fra pizzabakeren🍕Gleeeeder meg, er svinsulten 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. november 2023 #211318 Del Skrevet 2. november 2023 Kvakky skrev (2 timer siden): Jeg ser ut som en zombie. Feil dag, skulle vært på halloween 😭 Skadet deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. november 2023 #211319 Del Skrevet 2. november 2023 21 minutter siden, jukkapalme said: Jeg venter på at samboeren skal komme hjem med pizza fra pizzabakeren🍕Gleeeeder meg, er svinsulten En venn av meg jobbet på en Pizzabakeren-sjappe med få kunder. Han følte seg ofte ensom og bestakk med pizza for å komme på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 2. november 2023 #211320 Del Skrevet 2. november 2023 Boetica skrev (24 minutter siden): Spiser ultraprosessert mat type pølse Medisterkaker her 🤌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå