Baktus2024 Skrevet 1. november 2023 #211241 Del Skrevet 1. november 2023 Nå er tiden inne der oldis-haterne ønsker å se meg lide mest , slik at jeg flyter inn på institusjonene der døtrene dere jobber...røde kors , blåkors e, frelsesarmeen etc.... så dnå sitter de stand by på veterommer og biblioteker, for å beklage seg noe voldsomt hvis jeg kommer inn der...øh øh øh..for en lukt...øh øh øh øh...har han det bra han der...øh øh øh ...noen må gripe inn....øhøhøh..hvorfor skal han ha mye mer penger enn oss .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 1. november 2023 #211242 Del Skrevet 1. november 2023 I går fikk julenissen komme ut av skapet, bokstavelig talt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november 2023 #211243 Del Skrevet 1. november 2023 Barndomshjemmet mitt har blitt malt grått! Styggeste fargen jeg vet om! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 #211244 Del Skrevet 1. november 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): Barndomshjemmet mitt har blitt malt grått! Styggeste fargen jeg vet om! Hva var det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november 2023 #211245 Del Skrevet 1. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hva var det før? En vakker blåfarge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 1. november 2023 #211246 Del Skrevet 1. november 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Barndomshjemmet mitt har blitt malt grått! Styggeste fargen jeg vet om! Dårlige greier a'gitt! Håper du ga'rem inn. Eller hang en passiv-aggressiv post it på døra i tilfellet de ikke var hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 #211247 Del Skrevet 1. november 2023 Sola de skrev (Akkurat nå): En vakker blåfarge. Favoritt fargen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november 2023 #211248 Del Skrevet 1. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Favoritt fargen min Er så mange vakre nyanser. Men Grått Det er kjedelig, trist, stygt. Ingenting fint å si om grått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 #211249 Del Skrevet 1. november 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Er så mange vakre nyanser. Men Grått Det er kjedelig, trist, stygt. Ingenting fint å si om grått Jeg har blå øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november 2023 #211250 Del Skrevet 1. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Dårlige greier a'gitt! Håper du ga'rem inn. Eller hang en passiv-aggressiv post it på døra i tilfellet de ikke var hjemme. Bor langt unna. Så det tilfeldigvis i bakgrunnen i en artikkel i en avis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 1. november 2023 #211251 Del Skrevet 1. november 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Er så mange vakre nyanser. Men Grått Det er kjedelig, trist, stygt. Ingenting fint å si om grått Hunder er stort sett uenig i det du sier her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 1. november 2023 #211252 Del Skrevet 1. november 2023 vi må plage han så jævlig at han agerer mot oss...da kan vi hevde ustabilitet og vi kan hevde svakhet....hvem er det som er livredd for styrke....religiøse... er det noe religiøse ikke ønsker å vandre rundt så er det sterke personligheter og eller rusavhengige narkomane.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november 2023 #211253 Del Skrevet 1. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg har blå øyne. Det er vakkert det Å se inn i blå øyne, er ofte som å se inn i dype hav. Alt for lett å fortape seg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 1. november 2023 #211254 Del Skrevet 1. november 2023 Sola de skrev (1 minutt siden): Bor langt unna. Så det tilfeldigvis i bakgrunnen i en artikkel i en avis. Aha, ok. Så da formoder jeg at huset ikke lenger er i familien, men solgt til noen som ikke eier smak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. november 2023 #211255 Del Skrevet 1. november 2023 KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Aha, ok. Så da formoder jeg at huset ikke lenger er i familien, men solgt til noen som ikke eier smak. Som jeg skulle sagt det selv 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 1. november 2023 #211256 Del Skrevet 1. november 2023 Baktus skrev (3 minutter siden): vi må plage han så jævlig at han agerer mot oss...da kan vi hevde ustabilitet og vi kan hevde svakhet....hvem er det som er livredd for styrke....religiøse... er det noe religiøse ikke ønsker å vandre rundt så er det sterke personligheter og eller rusavhengige narkomane.... Heisann, @Baktus Du er skikkelig i dytten nå. Har Jens bytta munnvann til noe han har funnet på det mørke internettet? Du virker frustrert om jeg skal bedømme innleggene dine. Håper du har det godt, amigo. ❤️ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. november 2023 #211257 Del Skrevet 1. november 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 1. november 2023 #211258 Del Skrevet 1. november 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Han der er garantert midtpunktet på alle fester. 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november 2023 #211259 Del Skrevet 1. november 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Han der er garantert midtpunktet på alle fester. 🙄 Han og treet sitt lol. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1. november 2023 #211260 Del Skrevet 1. november 2023 Span gjør comeback 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå