Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Menelaos
Cid skrev (7 minutter siden):

Hvorfor?

Fordi den krigen som House of the Dragon handler om "Dance of  The Dragons" bare varte i 2 år (129–131 AC)  

Jeg mener, jeg antar de kan ha flere sesonger om de lager sesong 5+ om en annen periode i historien til dynastiet Targaryen , som f.eks Aegon erobring av Westeros.  

Men om serien bare skal handle om borgerkrigen mellom Targaryen familien så synes jeg den bare kan a 4 sesonger, fordi den krigen som de har lagt serien til bare varte 2 år. 

Sesong 2 og 3 burde være krigen, samt første halvdel av sesong 4, siste halvdel av sesong 4 kunne vist ettervirkningene av krigen.

Synes nå jeg.

Endret av Menelaos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menelaos skrev (3 minutter siden):

Fordi den krigen som House of the Dragon handler om "Dance of  The Dragons" bare varte i 2 år (129–131 AC)  

Jeg mener, jeg antar de kan ha flere sesonger om de lager sesong 5+ om en annen periode i historien til dynastiet Targaryen , som f.eks Aegon erobring av Westeros.  

Men om serien bare skal handle om borgerkrigen mellom Targaryen familien så synes jeg den bare kan a 4 sesonger, fordi den krigen som de har lagt serien til bare varte 2 år. 

Sesong 2 og 3 burde være krigen, samt første halvdel av sesong 4, siste halvdel av sesong 4 kunne vist ettervirkningene av krigen.

Synes nå jeg.

Sett Game of Thrones?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menelaos skrev (3 timer siden):

Kan ikke påstå det, har egentlig ikke sett så mye av det han har gjort, men jeg synes han har vært godt i det jeg har sett han i.

Ser ut som han i hvert fall hehe. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig er iPhonen som ble solgt for snart 3 uker siden kommet frem til mottaker i Oslo, så er det bare å få finn til å fikse fiks ferdig 🤪

Og hotell booket for neste helg 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (6 minutter siden):

Endelig er iPhonen som ble solgt for snart 3 uker siden kommet frem til mottaker i Oslo, så er det bare å få finn til å fikse fiks ferdig 🤪

Og hotell booket for neste helg 🥰

Treig postservice 😛

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (27 minutter siden):

Treig postservice 😛

Posten har vært relativt udugelige i dette tilfellet. De fant ikke postkassa til mottakeren, så pakka gikk tilbake til meg i steden for til hentested. Brukte 1,5 uke på noe som burde gått vesentlig raskere.

Og fordi pakka da er sendt på annen måte, får ikke kjøperen merket pakka som mottatt, slik at jeg kan få pengene 🤪

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godonsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakky skrev (19 minutter siden):

Jeg har ikke maset noen ting for tenk! 😭 Eller jo, men ikke på @Titania😁

Får vel kanskje beklage at jeg sa alle, for ingen her inne (av hva jeg vet 🙈)

Jeg er sliten i hodet idag, og kollegaer og kunder ringer i ett kjør, samtidig som det er møter og mye støy i etasjen jeg sitter i, så blir enda mer sliten av det. Og kan ikke bare sette meg til med headsett og drite i alle heller

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Titania skrev (14 minutter siden):

Får vel kanskje beklage at jeg sa alle, for ingen her inne (av hva jeg vet 🙈)

Jeg er sliten i hodet idag, og kollegaer og kunder ringer i ett kjør, samtidig som det er møter og mye støy i etasjen jeg sitter i, så blir enda mer sliten av det. Og kan ikke bare sette meg til med headsett og drite i alle heller

Hehe, jeg bare tuller 😁

Huff! Masse lyd og styr kan bli for slitsomt ja 😶 Håper det blir roligere etterhvert. Håper de bruker innestemme iallefall 😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på det lokale grendehuset fredag eller lørdag. (Husker ikke).

Uansett.

I dag klarte jeg iallefall å gå på toalettet selv. Snart restituert med andre ord. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (9 minutter siden):

Var på det lokale grendehuset fredag eller lørdag. (Husker ikke).

Uansett.

I dag klarte jeg iallefall å gå på toalettet selv. Snart restituert med andre ord. 

Var det noen som hjalp deg de andre dagene eller gjorde du ditt fornødne i I buksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 minutt siden):

Var det noen som hjalp deg de andre dagene eller gjorde du ditt fornødne i I buksen

Utstrakt tarm :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...