Gjest SVK Skrevet 30. oktober 2023 #211141 Del Skrevet 30. oktober 2023 1 minutt siden, Frøkenfryden said: Da er jeg ferdig med Siri og De Gode Hjelperne-pod. Takk for meg. Siri sa nettopp i programmet ifm med et råd at hun hater lydbøker og aldri hsr hørt en. Javel. Da er det kanskje litt dumt at et lydbokfirma sponser podden eller? Og at du legger ut lange personlige historier om lydbøkene du lytter til? Drit lei løgnerske reklamekjendiser. 😒 Enig, det er ikke mye til integritet på disse. Aldri hørt den poden du skrev om. Men da jeg googlet fant jeg denne tråden: Vet ikke om beskyldningen er sann. Men det er mye plagiat i youtube/podcast-bransjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #211142 Del Skrevet 30. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Da er jeg ferdig med Siri og De Gode Hjelperne-pod. Takk for meg. Siri sa nettopp i programmet ifm med et råd at hun hater lydbøker og aldri hsr hørt en. Javel. Da er det kanskje litt dumt at et lydbokfirma sponser podden eller? Og at du legger ut lange personlige historier om lydbøkene du lytter til? Drit lei løgnerske reklamekjendiser. 😒 Ikke sikkert hun liker det for det da, men heller det at hun blir sponset og får penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. oktober 2023 #211143 Del Skrevet 30. oktober 2023 Dotten i øret er tilbake 🤪 Og det snør 🤮🤮🤮 Stille tiden frem til våren, takk 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. oktober 2023 #211144 Del Skrevet 30. oktober 2023 Innimellom er det litt knot med windowstastatur til mac, fordi jeg glemmer bort at ikke alle tastene er like 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #211145 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg har kjøpt meg thaimat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober 2023 #211146 Del Skrevet 30. oktober 2023 Cid skrev (15 minutter siden): Jeg har kjøpt meg thaimat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 30. oktober 2023 #211147 Del Skrevet 30. oktober 2023 da stikker jeg vestover til været har bedret seg..ungdommene her sier...å stakkars..med hånlig flir..ja de går fra skolen til jernbanestasjonen..jeg skal ha 5 mnd med dette... det er det lange løpet som teller..porsjonere ut kreftene..janei...så er det jo det da..det er aldri kaldt når det snør..det ideelle er egentlig mye kuldegrader , for da er luften tørr og behaglig...rundt null kan det være bitchy..men snøvær er greit..med tak over hodet ..våte bein og minusgrader er ikke noe særlig.. uansett ..jeg tror neppe dette været blitr liggende... det blir vel slaps om noen dager.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober 2023 #211148 Del Skrevet 30. oktober 2023 Baktus skrev (4 minutter siden): da stikker jeg vestover til været har bedret seg..ungdommene her sier...å stakkars..med hånlig flir..ja de går fra skolen til jernbanestasjonen..jeg skal ha 5 mnd med dette... det er det lange løpet som teller..porsjonere ut kreftene..janei...så er det jo det da..det er aldri kaldt når det snør..det ideelle er egentlig mye kuldegrader , for da er luften tørr og behaglig...rundt null kan det være bitchy..men snøvær er greit..med tak over hodet ..våte bein og minusgrader er ikke noe særlig.. uansett ..jeg tror neppe dette været blitr liggende... det blir vel slaps om noen dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 30. oktober 2023 #211149 Del Skrevet 30. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): takk for klemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober 2023 #211150 Del Skrevet 30. oktober 2023 Baktus skrev (Akkurat nå): takk for klemmer Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig å se deg.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 30. oktober 2023 #211151 Del Skrevet 30. oktober 2023 øh øh øh....han er vel en latsabb..øhøhøhø...han kan ikke bare campe rundt omkring...nå har vi gamlinger beleiret han innenfor venterommer..øhøhøh varmt og godt her..øhøhøh....osv....vi benyter jo oss av fasilitetene på venterommet her vi da..øhøhøhøhøhvi skal jo ta bussen...øhøhøhøhø...slik er kongsberg stasjon.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 30. oktober 2023 #211152 Del Skrevet 30. oktober 2023 nå er han vel på vei til venterommet nå...ja der er det jo godt og varmt...ikke det at jeg hadde vært ute i snøkavene..menneh....viktig å disse han.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. oktober 2023 #211153 Del Skrevet 30. oktober 2023 Sitter og røyker Gul 3 i pipe sånn som bestefar gjorde 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. oktober 2023 #211154 Del Skrevet 30. oktober 2023 Det snør. Himmelsk korrekturlakk over feilstavet sommer ❄️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. oktober 2023 #211155 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg har ingen ting fint å si om denne dagen 😶 Håper pizzaen min kommer frem, og at den er like god som den pleier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. oktober 2023 #211156 Del Skrevet 30. oktober 2023 Cid skrev (10 timer siden): Ikke sikkert hun liker det for det da, men heller det at hun blir sponset og får penger. At hun ikke liker å måtte lyve eller lydbok mente du? Om man tar reklameoppdrag for noe man ikke liker og later som, så syns jeg det vitner om så lite integritet at jeg nok mister mye respekt for personen..😞 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober 2023 #211157 Del Skrevet 30. oktober 2023 jukkapalme skrev (1 time siden): Det snør. Himmelsk korrekturlakk over feilstavet sommer ❄️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2023 #211158 Del Skrevet 30. oktober 2023 Cid skrev (6 timer siden): Jeg har kjøpt meg thaimat. Jeg smakte på denne her i dag og den var akkurat passe sterk og god. Kjøper den igjen! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober 2023 #211159 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg smakte på denne her i dag og den var akkurat passe sterk og god. Kjøper den igjen! Cassidy Tvillingene synes også at den er skikkelig god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 30. oktober 2023 #211160 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hva kom først høna eller egget? I vitenskapelig sammenheng har spørsmålet et meget enkelt svar, nemlig egget! Evolusjonsteorien slår fast at to individer som var meget nært beslektet med hønen, men ikke defineres som høne resulterte i et avkom, altså et egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå