Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Cid skrev (1 minutt siden):

Håper alle har en god kveld :)

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper også at du har en fin kveld.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alle Harry Potter bøkene på norsk, fra Order of the Phoenix og resten på engelsk, Fantastic beast and where to find them (fra 2001), Quidditch through the ages og The tales of Beetle the Barg. 

Litt usikker på om jeg husker alle spill jeg har/har hatt, men vet 1-4 på pc, quidditch world cup på playstation, prisoner of azkaban på gameboy advance, order of the phoenix på en eller annen konsoll, book of spells, lego Harry Potter, og Hogwarts legacy 😅

Og alle filmene på både dvd og bluray 🙈

Endret av Titania
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (8 minutter siden):

Jeg har alle Harry Potter bøkene på norsk, fra Order of the Phoenix og resten på engelsk, Fantastic beast and where to find them (fra 2001), Quidditch through the ages og The tales of Beetle the Barg. 

Litt usikker på om jeg husker alle spill jeg har/har hatt, men vet 1-4 på pc, quidditch world cup på playstation, prisoner of azkaban på gameboy advance, order of the phoenix på en eller annen konsoll, book of spells, lego Harry Potter, og Hogwarts legacy 😅

Og alle filmene på både dvd og bluray 🙈

Åja jeg har Lego Harry Potter med, da blir det 14 😄 Cup spillet hadde jeg før men byttet det inn, syntes det var kjedelig.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Cid said:

Nei, liker ikke å lese. 

Da går du jo glipp av en del.

Har kun lest alt av bøker, på engelsk IMG_2361.gif.103bb542861e3dac82e0ebbc99b89701.gif

Husker da de her verserte i noen fora på nett: IMG_2861.gif.0a717874788b686512f02ae5d9983de1.gifIMG_2862.gif.7117babc282c19163d324a5bd7d8f710.gif

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Cid said:

Nei, liker ikke å lese. 

Har du vurdert å høre bøkene som lydbok? Man kan få lånt lydbøkene gratis på biblioteket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 minutter siden):

Åja jeg har Lego Harry Potter med, da blir det 14 😄 Cup spillet hadde jeg før men byttet det inn, syntes det var kjedelig.

Jeg likte det, men byttet det inn på eb-games da det hadde ligget ubrukt en stund, til fordel for å kjøpe ds lite til 300kr 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peanut skrev (10 minutter siden):

Har kun lest alt av bøker, på engelsk IMG_2361.gif.103bb542861e3dac82e0ebbc99b89701.gif

Husker da de her verserte i noen fora på nett: IMG_2861.gif.0a717874788b686512f02ae5d9983de1.gifIMG_2862.gif.7117babc282c19163d324a5bd7d8f710.gif

Jeg klarer meg :)

SVK skrev (8 minutter siden):

Har du vurdert å høre bøkene som lydbok? Man kan få lånt lydbøkene gratis på biblioteket. 

Foretrekker å se :)

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg likte det, men byttet det inn på eb-games da det hadde ligget ubrukt en stund, til fordel for å kjøpe ds lite til 300kr 😅

Hvordan fikk du da lite til bare 300kr? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette døgnet har 25 timer. Jeg hater den klokkestillingen, skulle ønske det kunne være sommertid hele året. Det er mørkt når jeg står opp på denne tiden av året uansett, men jeg skulle ønske solen kunne gått ned kl 16 i stedet for kl 15 på det mørkeste. Hater stillingen til sommertid også, blir jo helt døgnvill av det. 

Endret av jukkapalme
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cid said:

Foretrekker å se :)

Skjønner. Bøkene har en del mer informasjon enn filmene. Men er selvsagt helt greit at du ikke ønsker å lese eller høre bøkene som lydbok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, jukkapalme said:

Dette døgnet har 25 timer. Jeg hater den klokkestillingen, skulle ønske det kunne være sommertid hele året. Det er mørkt når jeg står opp på denne tiden av året uansett, men jeg skulle ønske solen kunne gått ned kl 16 i stedet for kl 15 på det mørkeste. Hater stillingen til sommertid også, blir jo helt døgnvill av det. 

Gleder meg til det kommer snø og det blir litt lysere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Skjønner. Bøkene har en del mer informasjon enn filmene. Men er selvsagt helt greit at du ikke ønsker å lese eller høre bøkene som lydbok. 

Kan hende de viser mer i tv serien da. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cid said:

Kan hende de viser mer i tv serien da. 

Ja, det  tror jeg de kommer til å gjøre. De får jo mye mer tid per bok i en tv-serie enn på en film. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Gleder meg til det kommer snø og det blir litt lysere. 

Jeg og. Kommer endel i starten av neste uke. Men dessverre er det spådd regn i slutten av uka. Er så typisk. Men håper på en fin vinter i år, men passe mengde snø og ikke masse hålke og is som i fjor. Og minusgrader hele vinteren, men helst ikke kaldere enn -5. Og lite vind, takk 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, jukkapalme said:

Jeg og. Kommer endel i starten av neste uke. Men dessverre er det spådd regn i slutten av uka. Er så typisk. Men håper på en fin vinter i år, men passe mengde snø og ikke masse hålke og is som i fjor. Og minusgrader hele vinteren, men helst ikke kaldere enn -5. Og lite vind, takk 😊

Jeg håper på det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (33 minutter siden):

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (22 minutter siden):

Cassidy Tvillingene liker at vi får tilbake den ordentlig tiden nå, vi blir mer døgnville når klokken snus til sommertid.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (11 minutter siden):

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sløver under pleddet i godstolen sammen med eldstepusen min på 15,5 år. I mars fyller hun 16. Håper jeg får ha henne i mange, mange år til :katt: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jukkapalme said:

Jeg sløver under pleddet i godstolen sammen med eldstepusen min på 15,5 år. I mars fyller hun 16. Håper jeg får ha henne i mange, mange år til :katt: 

:ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene håper det også, for man blir veldig glade i og knyttet til kjæledyr som man har så lenge.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...