Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal skrive en meny for en kunde. 

På spise inne menyen er rett nr 4 kylling, mens på takeawaymenyen er det fisk - med samme overskrift på type rett. 

Noen er ikke så flinke til å samkjøre ting 🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hyggelig telefon fra tekniker før jeg gikk fra jobb 😊 «Haha, jeg VISSTE du ikke hadde gått», med litt spørsmål om andre teknikere som har vært land og strand rundt, og sånn «veldig, veldig» glad tone da vi avsluttet med fra han et «forresten, god helg», og da jeg svarte «sees til tirsdag» virket han enda gladere 😅 (men det siste der er sikkert de sommerfuglene mine som svirrer litt igjen )

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (På 26.10.2023 den 16.13):

Norske fotballspilleren Haaland er allerede blant de 20 mestscorende fotballspillerne i Champions League gjennom tidene. :ball:

Det er godt gjort,  men han må score 10 mål i snitt de neste 10 -15 årene for å bli nr 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (52 minutter siden):

Det er godt gjort,  men han må score 10 mål i snitt de neste 10 -15 årene for å bli nr 1

10 i måneden?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (På 26.10.2023 den 17.06):

hvis det er lov så vil jeg offentliggjøre navnet på instakontoen her inne ..slik at dere kan følge meg dag for dag..i ett år..en fin måte å få utløp for spysyka.. neida..inspirasjon er meningen. :sprettert:

Hva med å opprette en dagbok på KG? Da skulle i hvert fall instakontoen være relevant nok å lenke til? Eventuelt skrive lenken i signaturen din?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Lurven said:

Ja, den Ronaldo-rekorden er vanskelig å slå.  Man vet jo heller aldri med skader og motivasjon de neste 10-15 årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (38 minutter siden):

Ja, den Ronaldo-rekorden er vanskelig å slå.  Man vet jo heller aldri med skader og motivasjon de neste 10-15 årene. 

Dessuten kan han la seg friste av de helt store pengene i Saudi-Arabia 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, CAPS LOCK said:

Jepp, jepp. 200 millioner dollar i året står det at Ronaldo tjener  da jeg googlet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (55 minutter siden):

Ikke så mange spillere under 30-35 år som lar seg friste av Saudi tror jeg,  da nivået er mye høyere i Europa 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 time siden):

Ikke så mange spillere under 30-35 år som lar seg friste av Saudi tror jeg,  da nivået er mye høyere i Europa 

Rúben Neves er 26, og han gikk fra Wolverhampton til Al-Hilal i sommer. Fabinho var 29 da han gikk fra Liverpool til Al-Ittihad i sommer. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (2 timer siden):

Rúben Neves er 26, og han gikk fra Wolverhampton til Al-Hilal i sommer. Fabinho var 29 da han gikk fra Liverpool til Al-Ittihad i sommer. 

Ja finnes jo noen unntak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva det utenlandske paret som filmet hyrdestunden sin i en badstu i lofoten, tenker om at dette havnet på forsiden av de største avisene i norge. Om de vet da.  Tror jeg hadde sotte rimelig forvirret å sjekket google-translate.

Endret av Chomsky89
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godlørdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ta meg en tur på butikken for frokost etterhvert... rosinboller og hvitost erbra..hvis det er port salut eller noe..ost må smake noe...

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få hjelp til å fikse tingene jeg hadde tenkt jeg skulle gjøre idag 😁 Fint å kjenne snille folk når man er syk 🙈

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Chomsky89 skrev (4 timer siden):

Lurer på hva det utenlandske paret som filmet hyrdestunden sin i en badstu i lofoten, tenker om at dette havnet på forsiden av de største avisene i norge. Om de vet da.  Tror jeg hadde sotte rimelig forvirret å sjekket google-translate.

Link?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (45 minutter siden):

Skal få hjelp til å fikse tingene jeg hadde tenkt jeg skulle gjøre idag 😁 Fint å kjenne snille folk når man er syk 🙈

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nettopp invitert på konsert på det lokale grendehuset i kveld av en god venn.

Jeg spurte hvem vi skulle se. 

"Æææh...Øl!

Say less, din mammahumper. Jeg er med! 

:skål:

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (10 minutter siden):

Ble nettopp invitert på konsert på det lokale grendehuset i kveld av en god venn.

Jeg spurte hvem vi skulle se. 

"Æææh...Øl!

Say less, din mammahumper. Jeg er med! 

:skål:

Jeg har sett i krystallkulen min at Sven Ingmars spiller på grendehuset på Jevnaker i kveld. Så håper det blir mye øl! :hoho: 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...