Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på kjøpesenteret, og der var det mange barn som hadde fått ansikts-maling. Jeg oppfattet det først som at de kunne få skikkelig "halloween-maske", men det var nå ikke alle som var sminket like voldsomt og skummelt. Noen var bare lett sminket med noen få "glitrende greiner" på ett eller begge kinn. Andre hadde mer markert sminke utover kinnene, nesa og opp mot tinningene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Millimani skrev (5 minutter siden):

I dag har jeg vært på kjøpesenteret, og der var det mange barn som hadde fått ansikts-maling. Jeg oppfattet det først som at de kunne få skikkelig "halloween-maske", men det var nå ikke alle som var sminket like voldsomt og skummelt. Noen var bare lett sminket med noen få "glitrende greiner" på ett eller begge kinn. Andre hadde mer markert sminke utover kinnene, nesa og opp mot tinningene.

🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den positive sosialkontrollen er opptatt med å følge skjermen her og lese aviser...slik man bruker å gjøre en lørdagskveld..det viktige er jo å vise offeret hvor pervertert de er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvangsregime uten et tvangsvedtak....vi bare innfører det fordi det vi mener vi har rett til gir vi oss selv lov til..og med han er alt lov...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (6 minutter siden):

Etter 5 dager på grøt og suppe har jeg nå spiste svinenakke to ganger i dag. Manne-porsjon. Føler meg som @Lurvens profilbilde😂

Var det godt?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (13 timer siden):

Skjønner meg ikke helt på havregrøt med vann. Melk må til, syns jeg😌

Entern skrev (13 timer siden):

Helt enig! Ordentlig havregrøt må lages med melk, og serveres med kanel, sukker og smør 😀

Frøkenfryden skrev (13 timer siden):

Ja! Melk🧡 kun kanel og sukker hos meg da.

Lagde faktisk med kokosmelk og vann en dag, forebygger matsvinn vet du☺️ Det var også godt. Litt Tropical style😊 

Entern skrev (13 timer siden):

Vokste opp med havregrøt som middag, alltid med smør ☺️ men skjønner at det kan være litt voldsomt 😅

Jeg liker havregrøt med melk, men ikke vann, og i likhet med @Entern vil jeg ha et smørøye i midten. Sukker er godt, men jeg prøver å være sunn, så jeg klarer meg uten det 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (Akkurat nå):

Jeg liker havregrøt med melk, men ikke vann, og i likhet med @Entern vil jeg ha et smørøye i midten. Sukker er godt, men jeg prøver å være sunn, så jeg klarer meg uten det 

😊👍

Uten sukker? Tøffing 😎

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

😊👍

Uten sukker? Tøffing 😎

Sukker er ikke nødvendig når man har melk og smør. Dessuten liker jeg å spise fenalår ved siden av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker er ikke nødvendig når man har melk og smør. Dessuten liker jeg å spise fenalår ved siden av

Sukrin gold brunt sukker her👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Må se litt stjernekamp på hotellrommet før senga☺️

Gled deg til Mari, hun var flink i dag 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Peanut skrev (12 timer siden):

Kult da. Butter mener den første snøen blir borte fort, så vi kan bytte førstkommende uke 🥺

Er det du som tar dekkskiftet, eller delegerer du det til ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Ooo ja med bandet!!

😊👍

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Åå røk Tone😳 Men hun har vel klart seg bedre enn Aleksander..?

Vil savne fine dialekten hennes i programmet 💔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...