Entern Skrevet 20. oktober 2023 #210681 Del Skrevet 20. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gikk opp Ulriken i sommer, men nå er det så sterk vind at det kunne ha vært farlig å gå opp der. Ja dere må ikke gå opp der i sånn vær 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210682 Del Skrevet 20. oktober 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Enig 🐶🐱🐱🐱 Håper dere også koser dere på tross av været 😊😊 Ja Cassidy Tvillingene koser oss inne nå når det blåser så sterkt ute.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. oktober 2023 #210683 Del Skrevet 20. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene koser oss inne nå når det blåser så sterkt ute.🥰🥰 Ja det er best 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. oktober 2023 #210684 Del Skrevet 20. oktober 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gikk opp Ulriken i sommer, men nå er det så sterk vind at det kunne ha vært farlig å gå opp der. Skjønner! Har selv gått opp Ulriken og etter å ha gjort det så sa jeg til meg selv: Aldri igjen! Jeg var så sliten og lei. Syntes det var alt for bratt og langt opp. Å gå opp Fløyen derimot, det går greit. Selv om det er tungt det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210685 Del Skrevet 20. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja dere må ikke gå opp der i sånn vær Cassidy Tvillingene går aldri på fjellet når det er sterk vind. Da holder vi oss nede i lavlandet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. oktober 2023 #210686 Del Skrevet 20. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene går aldri på fjellet når det er sterk vind. Da holder vi oss nede i lavlandet. Fornuftig 😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210687 Del Skrevet 20. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Skjønner! Har selv gått opp Ulriken og etter å ha gjort det så sa jeg til meg selv: Aldri igjen! Jeg var så sliten og lei. Syntes det var alt for bratt og langt opp. Å gå opp Fløyen derimot, det går greit. Selv om det er tungt det også! Cassidy Tvillingene har gått både Ulriken og Fløyen flere ganger, vi liker best Ulriken. For der er det den beste utsikten utover Bergen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210688 Del Skrevet 20. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Fornuftig 😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. oktober 2023 #210689 Del Skrevet 20. oktober 2023 All respekt til de sherpaene som kom til Norge og bygde den steintrappen opp Ulriken. Det er det en jobb ingen nordmenn ville orket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210690 Del Skrevet 20. oktober 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ja det er best 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. oktober 2023 #210691 Del Skrevet 20. oktober 2023 1 minutt siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene har gått både Ulriken og Fløyen flere ganger, vi liker best Ulriken. For der er det den beste utsikten utover Bergen. Skjønner. For meg ble Ulriken for tungt. Men enig i at den har flott utsikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210692 Del Skrevet 20. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): All respekt til de sherpaene som kom til Norge og bygde den steintrappen opp Ulriken. Det er det en jobb ingen nordmenn ville orket. Cassidy Tvillingene er helt enige, de fortjener all respekt.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. oktober 2023 #210693 Del Skrevet 20. oktober 2023 Rare lyder på rommet mitt😳 Burde hatt Lilli Bendriss. Fryden må sove. Hotellfrokost med meg selv 07.30🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210694 Del Skrevet 20. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Skjønner. For meg ble Ulriken for tungt. Men enig i at den har flott utsikt. Cassidy Tvillingene pleier alltid å gå både på Ulriken og Fløyen hver sommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. oktober 2023 #210695 Del Skrevet 20. oktober 2023 6 minutter siden, SVK said: All respekt til de sherpaene som kom til Norge og bygde den steintrappen opp Ulriken. Det er det en jobb ingen nordmenn ville orket. For de som ikke vet så er det ganske store stener som må flyttes på: Og det er snakk om 1500 trappetrinn opp det 650 meter høye fjellet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. oktober 2023 #210696 Del Skrevet 20. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Rare lyder på rommet mitt😳 Burde hatt Lilli Bendriss. Fryden må sove. Hotellfrokost med meg selv 07.30🥰 Sov godt Fryden 😴😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. oktober 2023 #210697 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) Synes også det er fint at sherpaene får jobbe i Norge. Selv om det er beinhard jobb å bygge disse trappene så er det langt tryggere enn å hjelpe turister opp fjell som Mount Everest og K2. Endret 20. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. oktober 2023 #210698 Del Skrevet 20. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Synes også det er fint at sherpaene får jobbe i Norge. Selv om det er beinhard jobb å bygge disse trappene så er det langt tryggere enn å hjelpe turister opp fjell som Mount Everest og K2. Godt poeng 😀👍 SVK skrev (2 minutter siden): For de som ikke vet så er det ganske store stener som må flyttes på: Og det er snakk om 1500 trappetrinn opp det 650 meter høye fjellet: Tøffinger!!😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. oktober 2023 #210699 Del Skrevet 20. oktober 2023 Det så fælt og Peanut blir engstelig Huset knirker fælt til i de verste vindkastene 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210700 Del Skrevet 20. oktober 2023 SVK skrev (3 minutter siden): For de som ikke vet så er det ganske store stener som må flyttes på: Og det er snakk om 1500 trappetrinn opp det 650 meter høye fjellet: SVK skrev (1 minutt siden): Synes også det er fint at sherpaene får jobbe i Norge. Selv om det er beinhard jobb å bygge disse trappene så er det langt tryggere enn å hjelpe turister opp fjell som Mount Everest og K2. Entern skrev (1 minutt siden): Godt poeng 😀👍 Tøffinger!!😎 Cassidy Tvillingene synes også at de er noen skikkelige tøffinger.😎😎👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå