Titania Skrevet 20. oktober 2023 #210661 Del Skrevet 20. oktober 2023 OG! En hyggelig mann foran meg ville bytte plass, fordi han var tross alt høyere. Første gang det har skjedd - får nesten litt troa på folk 😁 Men fikk en ENDA høyere fjott foran meg rett etterpå da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. oktober 2023 #210662 Del Skrevet 20. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg er vant til at det kalles «flykrasj» 🤣 Hørt det jeg også altså😂 men spiser det ikke så flykræsj er flykræsj hos meg☺️👍😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. oktober 2023 #210663 Del Skrevet 20. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja det er fælt😆🙈 Æsj, ja Tør nesten påstå at flykræsj er bedre da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. oktober 2023 #210664 Del Skrevet 20. oktober 2023 Titania skrev (2 minutter siden): Janove Ottesen altså! For en energi! En liten crush der 🙈 Og jeg har vondt i beina så fant en benk Ta kontroll på kontinentet De er så bra! Så de maaange ganger i mine yngre dager. Hadde T-skjorter og alle cd’er og elsket de🥰 Var det stas?? 🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. oktober 2023 #210665 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) KnekkeBørre skrev (14 timer siden): Aha! Resultatet ser jo særs delikat ut. For oss med tenner som ikke er i opprør mangler bare en krutong eller 9. takk☺️på gode tanndager har vi egg og stekt chorizosnabb i🤩 Endret 20. oktober 2023 av Frøkenfryden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. oktober 2023 #210666 Del Skrevet 20. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (14 timer siden): Hehe😂 Jeg er en jævel på digge tjukke snopper da så er ikke sååå ille. KnekkeBørre skrev (14 timer siden): Næh gi'rei a'gitt!! 😳 Jeg måtte gi meg i kast med jobb før jeg rakk bli krenka her😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. oktober 2023 #210667 Del Skrevet 20. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): De er så bra! Så de maaange ganger i mine yngre dager. Hadde T-skjorter og alle cd’er og elsket de🥰 Var det stas?? 🤠 De holder på enda 🙈😅 Men energien og alt er jo bare rått - full halleluja-stemning 😁 Jeg måtte bare finne en plass å sitte fordi vonde bein 😅 Håper det er billetter igjen til vikingskipet open air eller hva de kalte det når jeg får, for jeg MÅ se de igjen også 🙈😬 (Og det er litt billigere enn rammstein 🙈😅) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. oktober 2023 #210668 Del Skrevet 20. oktober 2023 Jeg blir malt i øret av gamlepusen 😻 Hun ligger på stolryggen min og maler meg i øret. Det er så kos Kaldt ute i dag, blåser gjennom marg og bein. Kald vind og herpa ribbein er ingen god kombinasjon. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. oktober 2023 #210669 Del Skrevet 20. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Jeg blir malt i øret av gamlepusen 😻 Hun ligger på stolryggen min og maler meg i øret. Det er så kos Kaldt ute i dag, blåser gjennom marg og bein. Kald vind og herpa ribbein er ingen god kombinasjon. Så bra du har de hårete vennene dine som koser med deg 😊❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210670 Del Skrevet 20. oktober 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Jeg blir malt i øret av gamlepusen 😻 Hun ligger på stolryggen min og maler meg i øret. Det er så kos Kaldt ute i dag, blåser gjennom marg og bein. Kald vind og herpa ribbein er ingen god kombinasjon. Cassidy Tvillingene har også iskaldvind i Bergen nå, men det er godt at du har pusene og hunden og kose med.😻😻🐶🐶🥰🥰 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210671 Del Skrevet 20. oktober 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Så bra du har de hårete vennene dine som koser med deg 😊❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. oktober 2023 #210672 Del Skrevet 20. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Så bra du har de hårete vennene dine som koser med deg 😊❤️ Takk, ja utrolig glad jeg har dem ♥️ Aner ikke hva jeg skulle gjort uten dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210673 Del Skrevet 20. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Takk, ja utrolig glad jeg har dem ♥️ Aner ikke hva jeg skulle gjort uten dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. oktober 2023 #210674 Del Skrevet 20. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har også iskaldvind i Bergen nå, men det er godt at du har pusene og hunden og kose med.😻😻🐶🐶🥰🥰 Er vel dere som blåser vinden hit, tenker jeg ja, glad jeg har pusene og voffen 😻🐶 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210675 Del Skrevet 20. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Er vel dere som blåser vinden hit, tenker jeg ja, glad jeg har pusene og voffen 😻🐶 Ja Cassidy Tvillingene gikk opp på Ulriken og blåste vinden østover.Ja vi liker også godt søte katter og hunder.😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 20. oktober 2023 #210676 Del Skrevet 20. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene gikk opp på Ulriken og blåste vinden østover.Ja vi liker også godt søte katter og hunder.😻😻🐶🐶🥰🥰 Tenkte meg det, pøbeltwins jaaa, herlige dyr 😻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210677 Del Skrevet 20. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Tenkte meg det, pøbeltwins jaaa, herlige dyr 😻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. oktober 2023 #210678 Del Skrevet 20. oktober 2023 4 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Ja Cassidy Tvillingene gikk opp på Ulriken og blåste vinden østover. Så spreke dere er som gikk opp Ulriken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. oktober 2023 #210679 Del Skrevet 20. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også iskaldvind i Bergen nå, men det er godt at du har pusene og hunden og kose med.😻😻🐶🐶🥰🥰 Enig 🐶🐱🐱🐱 Håper dere også koser dere på tross av været 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #210680 Del Skrevet 20. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Så spreke dere er som gikk opp Ulriken! Cassidy Tvillingene gikk opp Ulriken i sommer, men nå er det så sterk vind at det kunne ha vært farlig å gå opp der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå