Entern Skrevet 12. oktober 2023 #209941 Del Skrevet 12. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Jaaa, superkos 😻 jeg sovnet jeg også. Nå legger eldstemor på 15,5 på stolryggen min og maler meg i øret og jeg holder på å sovne igjen. Er så ekstremt trøtt Ååååååå så koselig ❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. oktober 2023 #209942 Del Skrevet 12. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ååååååå så koselig ❤️❤️❤️ Jaaaa ♥️ Nå kom pusungen tilbake på fanget etter å ha spist litt og prøver å fange føttene mine 😻 Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten kattene mine og hunden min ♥️♥️♥️ Uten dem hadde jeg nok ikke sittet her idag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. oktober 2023 #209943 Del Skrevet 12. oktober 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Jaaaa ♥️ Nå kom pusungen tilbake på fanget etter å ha spist litt og prøver å fange føttene mine 😻 Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten kattene mine og hunden min ♥️♥️♥️ Uten dem hadde jeg nok ikke sittet her idag. Så glad på dine vegne 😊❤️ så fine firbente venner du har 😊❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. oktober 2023 #209944 Del Skrevet 12. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Så glad på dine vegne 😊❤️ så fine firbente venner du har 😊❤️ Tusen takk ♥️ ja, de er herlige. Skulle hatt en pus eller to du og 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober 2023 #209945 Del Skrevet 12. oktober 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Så glad på dine vegne 😊❤️ så fine firbente venner du har 😊❤️ jukkapalme skrev (14 minutter siden): Jaaaa ♥️ Nå kom pusungen tilbake på fanget etter å ha spist litt og prøver å fange føttene mine 😻 Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten kattene mine og hunden min ♥️♥️♥️ Uten dem hadde jeg nok ikke sittet her idag. Entern skrev (19 minutter siden): Ååååååå så koselig ❤️❤️❤️ jukkapalme skrev (20 minutter siden): Jaaa, superkos 😻 jeg sovnet jeg også. Nå legger eldstemor på 15,5 på stolryggen min og maler meg i øret og jeg holder på å sovne igjen. Er så ekstremt trøtt Cassidy Tvillingene synes også at det er koselig med søte katter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober 2023 #209946 Del Skrevet 12. oktober 2023 jukkapalme skrev (9 minutter siden): Tusen takk ♥️ ja, de er herlige. Skulle hatt en pus eller to du og Ja og det skulle Cassidy Tvillingene også hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 12. oktober 2023 #209947 Del Skrevet 12. oktober 2023 Jeg synger i kor, og om noen uker skal vi begynne å øve på julesanger. Kanskje vi kan finne noen vi ikke har sunget før, eller ikke har sunget på flere år 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. oktober 2023 #209948 Del Skrevet 12. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja og det skulle Cassidy Tvillingene også hatt. Ja, det skulle dere Eller en hund som kunne være med dere på fisketurer og fjellturer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober 2023 #209949 Del Skrevet 12. oktober 2023 Millimani skrev (Akkurat nå): Jeg synger i kor, og om noen uker skal vi begynne å øve på julesanger. Kanskje vi kan finne noen vi ikke har sunget før, eller ikke har sunget på flere år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober 2023 #209950 Del Skrevet 12. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja, det skulle dere Eller en hund som kunne være med dere på fisketurer og fjellturer. Ja Cassidy Tvillingene hadde likt å hatt både hunder og katter.🐶🐶😻😻🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. oktober 2023 #209951 Del Skrevet 12. oktober 2023 Millimani skrev (Akkurat nå): Jeg synger i kor, og om noen uker skal vi begynne å øve på julesanger. Kanskje vi kan finne noen vi ikke har sunget før, eller ikke har sunget på flere år Nordnorsk julesalme er sååå fin, men den har dere sikkert sunget før? Eller hva med «let me be your father christmas» med Boyzvoice, hehe 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober 2023 #209952 Del Skrevet 12. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Nordnorsk julesalme er sååå fin, men den har dere sikkert sunget før? Eller hva med «let me be your father christmas» med Boyzvoice, hehe 😂 🤣🤣👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. oktober 2023 #209953 Del Skrevet 12. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene hadde likt å hatt både hunder og katter.🐶🐶😻😻🥰🥰 Ja, er herlig med dyr 😻 Hadde aldri klart meg uten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 12. oktober 2023 #209954 Del Skrevet 12. oktober 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Nordnorsk julesalme er sååå fin, men den har dere sikkert sunget før? Eller hva med «let me be your father christmas» med Boyzvoice, hehe 😂 Vi har nordnorsk julesalme i repertoaret ja. Den andre passer nok ikke i vårt repertoar 🤣 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober 2023 #209955 Del Skrevet 12. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja, er herlig med dyr 😻 Hadde aldri klart meg uten. Cassidy Tvillingene husker at vi to likte katter og hunder mye bedre enn andre mennesker da vi var barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. oktober 2023 #209956 Del Skrevet 12. oktober 2023 jukkapalme skrev (16 minutter siden): Tusen takk ♥️ ja, de er herlige. Skulle hatt en pus eller to du og Er veldig glad i katter da 😊❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober 2023 #209957 Del Skrevet 12. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Er veldig glad i katter da 😊❤️ 😻😻🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. oktober 2023 #209958 Del Skrevet 12. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at det er koselig med søte katter. Ja søte katter er så koselig 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober 2023 #209959 Del Skrevet 12. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja søte katter er så koselig 😊😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. oktober 2023 #209960 Del Skrevet 12. oktober 2023 Millimani skrev (1 minutt siden): Vi har nordnorsk julesalme i repertoaret ja. Den andre passer nok ikke i vårt repertoar 🤣 Hehe, ja jeg ser absolutt den 😂 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene husker at vi to likte katter og hunder mye bedre enn andre mennesker da vi var barn. Jeg liker fortsatt generelt katter og hunder bedre enn mennesker jeg 😂 Dyr dømmer aldri og svikter aldri ♥️ Entern skrev (1 minutt siden): Er veldig glad i katter da 😊❤️ Samme her ♥️ godt du har nabopusen å snakke og kose litt med da. Men du skulle jo hatt din egen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå