Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det virker som @Peanut ikke er her for øyeblikket, så i mellomtiden spør jeg de to som ihvertfall er her; @Entern og @SVKHvis du skulle kle deg ut til Halloween, hvilket kostyme hadde du da valgt? Hadde du valgt et tradisjonelt kostyme eller et fra populær-kulturen?

2023’s Most Popular Halloween Costumes in Every State - Industry News - NAILS Magazine

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, CAPS LOCK said:

Det virker som @Peanut ikke er her for øyeblikket, så i mellomtiden spør jeg de to som ihvertfall er her; @Entern og @SVKHvis du skulle kle deg ut til Halloween, hvilket kostyme hadde du da valgt? Hadde du valgt et tradisjonelt kostyme eller et fra populær-kulturen?

2023’s Most Popular Halloween Costumes in Every State - Industry News - NAILS Magazine

Jeg hadde spurt @Peanut og @Entern om å male meg som Van Gogh:

3uzs31q8bw551.jpg?width=960&crop=smart&a

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 timer siden):

Fikk svar  på mailen. Ble først sendt videre til en tredje person som igjen sendte meg tilbake til de to første jeg spurte. :bond:

Minner om the julekalender når Benny er forsvunnet og Olaf ringer for å høre om han har havnet på sykehus. Gjertrud: "ka sa dæm?" Olaf: "Æ vart satt over te ein ainnan" helt til han kommer tilbake til den første han kom til 😂

Men skjønner deg godt, sånt er utrolig slitsomt og irriterende :klem: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, jukkapalme said:

Minner om the julekalender når Benny er forsvunnet og Olaf ringer for å høre om han har havnet på sykehus. Gjertrud: "ka sa dæm?" Olaf: "Æ vart satt over te ein ainnan" helt til han kommer tilbake til den første han kom til 😂

Men skjønner deg godt, sånt er utrolig slitsomt og irriterende :klem: 

Takk. Ja det er noe komisk over det hele. :ler2: I tillegg er det selvsagt også irriterende. Spesielt siden dette er noe personen jeg spurte førstegang må vite svaret på om han skal klare å gjøre jobben sin. Jeg spør ikke om meningen med livet. Jeg spør om noen regler som vedkommende faktisk skal håndheve. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CAPS LOCK skrev (40 minutter siden):

Vanskelig å si. På den ene siden hadde det vært gøy å gå som Batman. Men hadde og vært gøy å være vampyr…

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Koker potet-og pastinakkmos:spise:

Og her trodde jeg du sa du skulle gå Halloween kledd som potetmos 😆😆🤣🤣🤣🥹🥹🥹

Potet- og pastinakkmos høres kjempegodt ut, jeg er veldig glad i pastinakk selv 🧡🧡🧡🧡

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Takk. Ja det er noe komisk over det hele. I tillegg er det selvsagt også irriterende. Spesielt siden dette er noe personen jeg spurte førstegang må vite svaret på om han skal klare å gjøre jobben sin. Jeg spør ikke om meningen med livet. Jeg spør om noen regler som vedkommende faktisk skal håndheve. 

Huff, kjipt og irriterende. Men fikk du svar til slutt? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, CAPS LOCK said:

Hyggelig å føle seg ønsket IMG_2568.gif.c66fcffb29e07ad360075ea73f1e44e6.gif

Neeei altså med tanke på hvor lange neglene mine er nå så kanskje heks eller vampyr :nigo: 

Eller en liten IMG_2633.png.386814781e13285be8c7bcb43b302251.png

=^.^= 

Endret av Peanut
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Nei, ikke fått svar enda. 

Æsj, kjedelig. Håper du får svar snart :klem3:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (7 minutter siden):

Og her trodde jeg du sa du skulle gå Halloween kledd som potetmos 😆😆🤣🤣🤣🥹🥹🥹

Potet- og pastinakkmos høres kjempegodt ut, jeg er veldig glad i pastinakk selv 🧡🧡🧡🧡

Haha nei da vil jeg være søtpotet😁🧡

Enig! Godt! Norsk pastinakk i sesong. Med litt fancy fiskekake til🧡

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Haha nei da vil jeg være søtpotet😁🧡

Enig! Godt! Norsk pastinakk i sesong. Med litt fancy fiskekake til🧡

Ja du hadde passet godt som søtpotet 🧡

Nam nam nam, kos deg masse 😊🧡

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Peanut skrev (12 minutter siden):

Hyggelig å føle seg ønsket IMG_2568.gif.c66fcffb29e07ad360075ea73f1e44e6.gif

Neeei altså med tanke på hvor lange neglene mine er nå så kanskje heks eller vampyr :nigo: 

Eller en liten IMG_2633.png.386814781e13285be8c7bcb43b302251.png

=^.^= 

Såååååå søøøøøt 😻 vampyrjakt?😼

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 timer siden):

Fikk svar  på mailen. Ble først sendt videre til en tredje person som igjen sendte meg tilbake til de to første jeg spurte. :bond:

:klem3::klem3:

SVK skrev (1 time siden):

Jeg hadde spurt @Peanut og @Entern om å male meg som Van Gogh:

3uzs31q8bw551.jpg?width=960&crop=smart&a

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Entern skrev (2 timer siden):

Huff :klem3:

Typisk :klem3:

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...