Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209641 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg koser meg med rosa gele og vaniljesaus - alt sammen uten sukker, men det smaker godt uansett. Cid skrev (3 timer siden): Jeg lager meksikansk gryte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209642 Del Skrevet 7. oktober 2023 Athena Freyja skrev (5 timer siden): Jobbhelg 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 7. oktober 2023 #209643 Del Skrevet 7. oktober 2023 I det forrige huset var det av og til Skulle ønske jeg var ei så kunne jeg svingt staven og forhekset musene til noen rosa i stedet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209644 Del Skrevet 7. oktober 2023 Peanut skrev (11 minutter siden): I det forrige huset var det av og til Skulle ønske jeg var ei så kunne jeg svingt staven og forhekset musene til noen rosa i stedet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. oktober 2023 #209645 Del Skrevet 7. oktober 2023 11 minutter siden, Peanut said: I det forrige huset var det av og til Skulle ønske jeg var ei så kunne jeg svingt staven og forhekset musene til noen rosa i stedet Angående griser. Dette er en fin film: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209646 Del Skrevet 7. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Angående griser. Dette er en fin film: 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 7. oktober 2023 #209647 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg koser meg med rosa gele og vaniljesaus - alt sammen uten sukker, men det smaker godt uansett. JEG HAR ALLTID LURT PÅ OM DET ER DEN ROSA ELLER DEN BLÅ GELEEN SOM ER BEST. KAN DU HJELPE MEG? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 7. oktober 2023 #209648 Del Skrevet 7. oktober 2023 LIKER @Ciaran og Ciara GELE MED VANILJESAUS? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 7. oktober 2023 #209649 Del Skrevet 7. oktober 2023 Blir tegnet av niese. Spent på resultat. Best å ikke bevege en muskel men har ikke sjans 🫨😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209650 Del Skrevet 7. oktober 2023 CAPS LOCK skrev (1 minutt siden): LIKER @Ciaran og Ciara GELE MED VANILJESAUS? Cassidy Tvillingene elsker gele med vaniljesaus, vi spiser det ofte til dessert. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 7. oktober 2023 #209651 Del Skrevet 7. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene elsker gele med vaniljesaus, vi spiser det ofte til dessert. DERE LIKER VEL BEST GRØNN GELE? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209652 Del Skrevet 7. oktober 2023 CAPS LOCK skrev (Akkurat nå): DERE LIKER VEL BEST GRØNN GELE? Ja der gjettet du riktig, Cassidy Tvillingene har den grønne geleen som vår favorittgele.👨🦰👩🦰👍👍 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. oktober 2023 #209653 Del Skrevet 7. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja der gjettet du riktig, Cassidy Tvillingene har den grønne geleen som vår favorittgele.👨🦰👩🦰👍👍 Grønn gele = 💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. oktober 2023 #209654 Del Skrevet 7. oktober 2023 SVK skrev (13 minutter siden): Angående griser. Dette er en fin film: Ja det er en kjempefin film 😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 7. oktober 2023 #209655 Del Skrevet 7. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Grønn gele = 💚 DU DA, @Entern LIKER DU GELE? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209656 Del Skrevet 7. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Grønn gele = 💚 💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. oktober 2023 #209657 Del Skrevet 7. oktober 2023 CAPS LOCK skrev (2 minutter siden): DU DA, @Entern LIKER DU GELE? Ja det gjør jeg 😀😀 Særlig grønn, for det var en gang da jeg var liten og var med fattern på jobb i skogen, da vi spiste middag på kafeteria på veien hjem 🥰 der spiste vi medisterkaker, med grønn gelé til dessert 🥰 den geleen likte jeg visst VELDIG godt, sikkert litt ekstra fordi jeg var en veldig sliten liten gutt da 🥰 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 💚💚🍀🍀☘️☘️ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 7. oktober 2023 #209658 Del Skrevet 7. oktober 2023 Har spist en halv klementin, veldig gode nå! Så nå skal jeg spise den andre halve. Har et prosjekt om å spise mer frukt og grønt, så nå har jeg både tomater, gulrøtter, bananer og klementiner i hus. Det er veldig stort for meg! 🍅🥕🍌🍊 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. oktober 2023 #209659 Del Skrevet 7. oktober 2023 Soleil70 skrev (1 minutt siden): Har spist en halv klementin, veldig gode nå! Så nå skal jeg spise den andre halve. Har et prosjekt om å spise mer frukt og grønt, så nå har jeg både tomater, gulrøtter, bananer og klementiner i hus. Det er veldig stort for meg! 🍅🥕🍌🍊 Så flott 😀 da har du mye godt å kose deg med 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209660 Del Skrevet 7. oktober 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Ja det gjør jeg 😀😀 Særlig grønn, for det var en gang da jeg var liten og var med fattern på jobb i skogen, da vi spiste middag på kafeteria på veien hjem 🥰 der spiste vi medisterkaker, med grønn gelé til dessert 🥰 den geleen likte jeg visst VELDIG godt, sikkert litt ekstra fordi jeg var en veldig sliten liten gutt da 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå