Peanut Skrevet 6. oktober 2023 #209621 Del Skrevet 6. oktober 2023 Siden det er natt og solen har gått ned så Natti peeps fra meg 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #209622 Del Skrevet 6. oktober 2023 Peanut skrev (2 minutter siden): Tenk å ha gått gjennom en sånn port og kommet dit da Kanskje funnet et slikt rom og Peanut skrev (1 minutt siden): Siden det er natt og solen har gått ned så Natti peeps fra meg Cassidy Tvillingene synes at du poster nydelige bilder og emojier her inne.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209623 Del Skrevet 7. oktober 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godlørdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2023 #209624 Del Skrevet 7. oktober 2023 Sov 6 timer hostefritt 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7. oktober 2023 #209625 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Det var tillitsfullt først det der og så ble bildet noe uggent plutselig. Isj. Blir Hoppen redusert til trompetrister? 🤣God morgen! Jeg leser og humrer. Noen var i slaget i gårkveld 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. oktober 2023 #209626 Del Skrevet 7. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (11 timer siden): Nå må du ikke være så pysete Lurven. Både fluesoppen og brunsneglen har gøyale egenskaper. Dårlig i kombinasjon, men fantastisk i f.eks salater og kirkekaffe. Føler at fluesoppen utspilte sin rolle da vikingtiden tok slutt, brunsnegler har jeg personlig ingen erfaring med, men lover å teste de ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 #209627 Del Skrevet 7. oktober 2023 Boetica skrev (1 time siden): 🤣God morgen! Jeg leser og humrer. Noen var i slaget i gårkveld 😅 Jeg aner absolutt ingenting. Bare stakk innom og så befant jeg meg et sted jeg ikke styrte selv. Har noen trollet i tråden og har etterlatt et syltynt lag av rusklingfilm som vi går igjennom, uten å merke det? Morn-morn, Boetica og alle som en. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. oktober 2023 #209628 Del Skrevet 7. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godlørdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 God morgen 😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 #209629 Del Skrevet 7. oktober 2023 Alt jeg kan drømme om nå er hva jeg skal ha på skivene om en liten stund. Mat er godt altså! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2023 #209630 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Alt jeg kan drømme om nå er hva jeg skal ha på skivene om en liten stund. Mat er godt altså! Mmm. Eg har ete stappelappar med stranda. Steikt medan eg supa kaffi og hadde på onepiece-pysj. Aah beste morgonen ein kan få🥰 God frukost til deg 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 #209631 Del Skrevet 7. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Mmm. Eg har ete stappelappar med stranda. Steikt medan eg supa kaffi og hadde på onepiece-pysj. Aah beste morgonen ein kan få🥰 God frukost til deg Det høres avslappende og godt ut. Takk så mye. Nedtellingen har begynt her... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 7. oktober 2023 #209632 Del Skrevet 7. oktober 2023 God morgen 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209633 Del Skrevet 7. oktober 2023 Peanut skrev (3 timer siden): God morgen Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det høres avslappende og godt ut. Takk så mye. Nedtellingen har begynt her... Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Alt jeg kan drømme om nå er hva jeg skal ha på skivene om en liten stund. Mat er godt altså! Entern skrev (3 timer siden): God morgen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg aner absolutt ingenting. Bare stakk innom og så befant jeg meg et sted jeg ikke styrte selv. Har noen trollet i tråden og har etterlatt et syltynt lag av rusklingfilm som vi går igjennom, uten å merke det? Morn-morn, Boetica og alle som en. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 7. oktober 2023 #209634 Del Skrevet 7. oktober 2023 Er på loppis. Så mye rart! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. oktober 2023 #209635 Del Skrevet 7. oktober 2023 Jobbhelg 😒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 #209636 Del Skrevet 7. oktober 2023 Jeg koser meg med rosa gele og vaniljesaus - alt sammen uten sukker, men det smaker godt uansett. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober 2023 #209637 Del Skrevet 7. oktober 2023 Jeg lager meksikansk gryte. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. oktober 2023 #209638 Del Skrevet 7. oktober 2023 Burde hentet en pakke, men følger en route på pokemon go i steden 🙈 Hater at «nærmeste» posthentingssted er en plass jeg aldri er, som gjør det lett å utsette henting når jeg egentlig ikke har så lyst til å hente den 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. oktober 2023 #209639 Del Skrevet 7. oktober 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #209640 Del Skrevet 7. oktober 2023 SVK skrev (55 minutter siden): 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå