Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titania skrev (37 minutter siden):

Måtte krype til korset og sette på varmeovn fordi det blåser og sånn… Under 17 grader inne ER for kaldt 🥶

Er jo ikke den du skal varme rei på😗😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Titania said:

Måtte krype til korset og sette på varmeovn fordi det blåser og sånn… Under 17 grader inne ER for kaldt 🥶

I det gamle huset vårt var det 13 grader i stue, med varmepumpe og kakkelovn på IMG_2566.gif.5169446f73dd14e453cfd778f7ae202e.gif  Overlevde med ullklær og varmepledd. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 minutt siden):

I det gamle huset vårt var det 13 grader i stue, med varmepumpe og kakkelovn på IMG_2566.gif.5169446f73dd14e453cfd778f7ae202e.gif  Overlevde med ullklær og varmepledd. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom et realt vindkast her så rullingsen føk ut av munnviken min. Skummet på halvliteren min forsvant også. Det var da som faen.. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (3 minutter siden):

Kom et realt vindkast her så rullingsen føk ut av munnviken min. Skummet på halvliteren min forsvant også. Det var da som faen.. 

Moder natur som prøver å fortelle deg at det er på tide å slutte å drekke og røyke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (Akkurat nå):

Moder natur som prøver å fortelle deg at det er på tide å slutte å drekke og røyke

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (4 minutter siden):

@TinaEmilie98 har nok en til overs 😄

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (2 minutter siden):

Men jeg høster jo bare av det naturen har gitt meg. Alt jeg putter i meg er organisk. Er streng og disiplinert sånn. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Men jeg høster jo bare av det naturen har gitt meg. Alt jeg putter i meg er organisk. Er streng og disiplinert sånn. 

Røyker du gress med?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Ikke alt fra markens grøde som skal inn i kroppen, der er feks fluesopp og brunsnegler gode eksempler på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lurven skrev (Akkurat nå):

Ikke alt fra markens grøde som skal inn i kroppen, der er feks fluesopp og brunsnegler gode eksempler på

Nå må du ikke være så pysete Lurven. Både fluesoppen og brunsneglen har gøyale egenskaper. Dårlig i kombinasjon, men fantastisk i f.eks salater og kirkekaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Er jo ikke den du skal varme rei på😗😂

Jeg veeeet 😅 Men den jeg vil varme meg på ser jeg jo ikke enn før til mandag 😭

Men ble kjørt hjem idag også, og fant ut enda flere ting vi har til felles 🥰

Peanut skrev (29 minutter siden):

🥶🥶🥶 I leiligheten min er det ikke varmepumpe eller mulighet for vedfyring, men får temperaturen ok uten å sette ovnene på maks, heldigvis. Men på dager som i dag når det blåser ekstra, da merkes det inne også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...