Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (52 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det høres Kjempehyggelig/koselig ut.:strix::strix:

:strix:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 4.10.2023 den 21.27):

Nå har jeg hørt nyeste plata til Municipal Waste.

Litt monoton* men energisk og artig. Liker den.

Kanskje noe for @Ford3000 eller @Athena Freyja (hvis Athena er litt sint en dag)

*=men altså det er Crossover, aldri hørt en plate i den sjangeren som ikke er litt monoton 😅

Skal legge den på spillelista så har jeg noe å høre på når jeg sitter på flyet hjem 😊 Takk! 🥰 Var godt med musikktips! 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (1 minutt siden):

Skal legge den på spillelista så har jeg noe å høre på når jeg sitter på flyet hjem 😊 Takk! 🥰 Var godt med musikktips! 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig pumpa etter å ha vært hos naprapaten. Fortsatt ganske medtatt etter jeg var syk. Men var godt å endelig få dratt dit idag. Og dæven døtte, ikke rart jeg har hatt ekstremt vondt i nakken og hodet og vært svimmel, for der var det mye å fikse opp i. Føler meg helt «rar» nå, noe som er helt vanlig etter å ha knekt opp låsninger. Samboeren ser fotball og jeg sovner av hele tiden. Fotball er ekstremt søvndyzzzende :sovnet:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ford3000 skrev (3 minutter siden):

Men @Entern? Atte, det siste jeg finner fra de er albumet fra 2022, Electrified brain. Lovende, om ikke annet. 😊

:strix::strix:

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Fullstendig pumpa etter å ha vært hos naprapaten. Fortsatt ganske medtatt etter jeg var syk. Men var godt å endelig få dratt dit idag. Og dæven døtte, ikke rart jeg har hatt ekstremt vondt i nakken og hodet og vært svimmel, for der var det mye å fikse opp i. Føler meg helt «rar» nå, noe som er helt vanlig etter å ha knekt opp låsninger. Samboeren ser fotball og jeg sovner av hele tiden. Fotball er ekstremt søvndyzzzende :sovnet:

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg angående det med fotball.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

:strix::strix:

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg angående det med fotball.:nikke::nikke:

Hehe, ja beste sovemedisinen det :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Hehe, ja beste sovemedisinen det :fnise: 

Cassidy Tvillingene sovnet ofte foran skjermen da vi så på fotball da vi var barn.:fnise::fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (25 minutter siden):

Men @Entern? Atte, det siste jeg finner fra de er albumet fra 2022, Electrified brain. Lovende, om ikke annet. 😊

Nyeste Municipal Waste, eller i alle fall den fikk tak i er Waste Em All (fra 2023) 😀

…tror ikke de varierer veldig fra plate til plate 😆

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (35 minutter siden):

Så hyggelig :klem2:😀😀😀

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (2 minutter siden):

Nyeste Municipal Waste, eller i alle fall den fikk tak i er Waste Em All (fra 2023) 😀

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Entern skrev (1 minutt siden):

Så hyggelig :klem2:😀😀😀

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ting jeg har hørt nylig er muligens nyeste til Incantation  mest @Ford3000, den er veldig intens.😅

Av skikkelig harde ting er plata jrg har hørt mest på i det siste Massive Killing Capacity av Dismember. Den er bra🤩

…og førsteplata til 1914, Eschatology of War, men den er veldig 1. verdenskrig sp ikke for alle tror jeg 😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Av ting jeg har hørt nylig er muligens nyeste til Incantation  mest @Ford3000, den er veldig intens.😅

Av skikkelig harde ting er plata jrg har hørt mest på i det siste Massive Killing Capacity av Dismember. Den er bra🤩

…og førsteplata til 1914, Eschatology of War, men den er veldig 1. verdenskrig sp ikke for alle tror jeg 😅

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (42 minutter siden):

Fant den ikke på Spotify, men kan jo hende den finnes andre steder. 

Entern skrev (35 minutter siden):

Sånn første verdenskrig greier vet jeg ikke helt om er min greie, men skal lytte til alt likevel! 😊 Takk 🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Sånn første verdenskrig greier vet jeg ikke helt om er min greie, men skal lytte til alt likevel! 😊 Takk 🥰

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (2 minutter siden):

Den 1914 plata er intens, mørk og intenst mørk 😧😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Den 1914 plata er intens, mørk og intenst mørk 😧😅

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...