Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #209341 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Kanelsnurresprett. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #209342 Del Skrevet 4. oktober 2023 En på nyhetskanalen sa akkurat "folk som er født i min tid på 90 tallet" Som om vi født på den tiden er gamlinger nå 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. oktober 2023 #209343 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Kan du kjøpe noen til meg og de andre her også, plis? Behold resten. Fin den seddelen. Fint motiv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #209344 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (10 minutter siden): En på nyhetskanalen sa akkurat "folk som er født i min tid på 90 tallet" Som om vi født på den tiden er gamlinger nå 😂 Sånn er det. En gang unge. Plutselig gamle. Så eldgamle. Sola de skrev (1 minutt siden): Fin den seddelen. Fint motiv Takk...det tok veldig lang tid å kopie.... ...jeg mener ja det er fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #209345 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Sånn er det. En gang unge. Plutselig gamle. Så eldgamle. Takk...det tok veldig lang tid å kopie.... ...jeg mener ja det er fint. Trass i at folk født på 90 tallet bare er i midten av 20 årene til begynnelsen av 30 årene 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #209346 Del Skrevet 4. oktober 2023 Gamlinger! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #209347 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Gamlinger! Gamlunginger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2023 #209348 Del Skrevet 4. oktober 2023 Laget pølser til Franzen til middag. De heter Tasty Lady 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 4. oktober 2023 #209349 Del Skrevet 4. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (34 minutter siden): Laget pølser til Franzen til middag. De heter Tasty Lady Leste Tena Lady 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2023 #209350 Del Skrevet 4. oktober 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Leste Tena Lady 🤣 Hahaha. Bind med hummus til deg kjære😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #209351 Del Skrevet 4. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hahaha. Bind med hummus til deg kjære😂 Ombord på Tena Line. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #209352 Del Skrevet 4. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Laget pølser til Franzen til middag. De heter Tasty Lady Gode?😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2023 #209353 Del Skrevet 4. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Gode?😊 Han sier så! Jeg fikk elgkarbonade 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #209354 Del Skrevet 4. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Han sier så! Jeg fikk elgkarbonade Elgkarbonader 🧡 alltid godt 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #209355 Del Skrevet 4. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (29 minutter siden): Han sier så! Jeg fikk elgkarbonade Entern skrev (26 minutter siden): Elgkarbonader 🧡 alltid godt 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #209356 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Gamlinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #209357 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg drikker appelsinsaft med fruktkjøtt og svarer på et par ting på nett. Noen dustemennesker et sted i e-post-verden lurte på om jeg ville ha våt mus og jeg kan ikke begripe at det kan være et marked for druknede dyr sånn uten videre. Jeg puttet den i spamboksen min. Kutt ut å sende meg dumme forespørsler og tilbud. Jeg ække intressert! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #209358 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg drikker appelsinsaft med fruktkjøtt og svarer på et par ting på nett. Noen dustemennesker et sted i e-post-verden lurte på om jeg ville ha våt mus og jeg kan ikke begripe at det kan være et marked for druknede dyr sånn uten videre. Jeg puttet den i spamboksen min. Kutt ut å sende meg dumme forespørsler og tilbud. Jeg ække intressert! Jeg fikk dette i stad 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #209359 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg drikker appelsinsaft med fruktkjøtt og svarer på et par ting på nett. Noen dustemennesker et sted i e-post-verden lurte på om jeg ville ha våt mus og jeg kan ikke begripe at det kan være et marked for druknede dyr sånn uten videre. Jeg puttet den i spamboksen min. Kutt ut å sende meg dumme forespørsler og tilbud. Jeg ække intressert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #209360 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg drikker appelsinsaft med fruktkjøtt og svarer på et par ting på nett. Noen dustemennesker et sted i e-post-verden lurte på om jeg ville ha våt mus og jeg kan ikke begripe at det kan være et marked for druknede dyr sånn uten videre. Jeg puttet den i spamboksen min. Kutt ut å sende meg dumme forespørsler og tilbud. Jeg ække intressert! Cid skrev (4 minutter siden): Jeg fikk dette i stad 😜 Huff 🫤 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå