Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Entern skrev (3 minutter siden):

Er det godt? 😀

Aldri prøvd men tenker det. Ikke glad i havregrøt på vann men godt med melk. Hadde igjen en skvett etter suppa. Og er jo dronninga av matredding:kokk:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Aldri prøvd men tenker det. Ikke glad i havregrøt på vann men godt med melk. Hadde igjen en skvett etter suppa. Og er jo dronninga av matredding:kokk:

Havregrøt med melk er kjempegodt, med kanel og sukker og smør på 🧡

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Havregrøt med melk er kjempegodt, med kanel og sukker og smør på 🧡

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

:spise::spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diamond panting og Disney-spillelisten til en 11 åring på Spotify 😁

Overraskende underholdende kveld for seg selv, med litt sjokoladepudding til slutt 😋

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 minutter siden):

Diamond panting og Disney-spillelisten til en 11 åring på Spotify 😁

Overraskende underholdende kveld for seg selv, med litt sjokoladepudding til slutt 😋

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått et nytt, lite familiemedlem idag og nå ligger hun og sover i fanget mitt 😻 Har ligget i fotenden på godstolen min i hele kveld og la seg på fanget mitt for en times tid siden hvor hun sovnet. Liten pusejente på 12 uker om noen skulle lure :katt: Langhåret, helt svart. Hvordan skal jeg kunne gå å legge meg nåååå? 😻

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Jeg har fått et nytt, lite familiemedlem idag og nå ligger hun og sover i fanget mitt 😻 Har ligget i fotenden på godstolen min i hele kveld og la seg på fanget mitt for en times tid siden hvor hun sovnet. Liten pusejente på 12 uker om noen skulle lure :katt: Langhåret, helt svart. Hvordan skal jeg kunne gå å legge meg nåååå? 😻

Cassidy Tvillingene gratulerer deg med ny pus, vi synes at det høres kjempekoselig ut.😻😻🥰🥰:klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene gratulerer deg med ny pus, vi synes at det høres kjempekoselig ut.😻😻🥰🥰:klem3::klem3:

Tuuuusen takk! Ja, veldig kos 😻 Og både hunden og de andre kattene er så snille og forsiktige, så hun er blitt tatt godt imot 😻 Nå må jeg snart legge meg, men har ikke lyst til å flytte på henne 😹

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Tuuuusen takk! Ja, veldig kos 😻 Og både hunden og de andre kattene er så snille og forsiktige, så hun er blitt tatt godt imot 😻 Nå må jeg snart legge meg, men har ikke lyst til å flytte på henne 😹

Cassidy Tvillingene forstår deg godt, for sånne små pusekatter er jo så søte og nydelige små vesener.:katt::katt::klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene forstår deg godt, for sånne små pusekatter er jo så søte og nydelige små vesener.:katt::katt::klem3::klem3:

Ja, de er helt fantastiske 😻 Og når hun har vist meg den tilliten så fort har jeg ekstra lite lyst til å flytte på henne :katt: Men mååå snart dra meg i seng nå. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Ja, de er helt fantastiske 😻 Og når hun har vist meg den tilliten så fort har jeg ekstra lite lyst til å flytte på henne :katt: Men mååå snart dra meg i seng nå. 

Cassidy Tvillingene tenker at det skal bli fint for deg å ha en sånn søt liten frøken i huset nå.:katt2::katt2::klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godonsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (6 timer siden):

:rodmer: Gratulere!!

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt på onepiece-pysj, smurt niste og frokost til mann, kikket på månen og stjernene, og nå er det kaffe. Er mye friskere men kjenner det er igjen noe ennå. Skal pleie meg selv med sunn mat og krim🥰

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 timer siden):

Så koselig 😻😻😻

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godonsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

God morgen 😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...