Frøkenfryden Skrevet 3. oktober 2023 #209241 Del Skrevet 3. oktober 2023 Bratwurstomelett! Skal man bli frisk må man jo fores bra🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. oktober 2023 #209242 Del Skrevet 3. oktober 2023 Baktus skrev (1 time siden): Hei og hadet .p Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 3. oktober 2023 #209243 Del Skrevet 3. oktober 2023 Det er kaldere om morgenen. I morgen tidlig får jeg ta på meg en varmere jakke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. oktober 2023 #209244 Del Skrevet 3. oktober 2023 9 minutter siden, Millimani said: Det er kaldere om morgenen. I morgen tidlig får jeg ta på meg en varmere jakke. Har blitt kaldt her også. Selv hadde jeg på meg både varm jakke og lue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 3. oktober 2023 #209245 Del Skrevet 3. oktober 2023 I blokka jeg bor i er det to damer og to menn som har passert 100 år 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. oktober 2023 #209246 Del Skrevet 3. oktober 2023 Sendte mail til X i kommunen om noe jeg lurte på. Svaret jeg fikk var "Jeg kan ikke noe om dette, du må snakke med Y". Så sender jeg mail til Y og får svar: "Dette er det X som kan svare deg på, du må kontakte X". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. oktober 2023 #209247 Del Skrevet 3. oktober 2023 SVK skrev (8 minutter siden): Sendte mail til X i kommunen om noe jeg lurte på. Svaret jeg fikk var "Jeg kan ikke noe om dette, du må snakke med Y". Så sender jeg mail til Y og får svar: "Dette er det X som kan svare deg på, du må kontakte X". Da hadde jeg videresendt begge svar til dem begge og bedt dem bli enige. Sånn irriterer meg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. oktober 2023 #209248 Del Skrevet 3. oktober 2023 8 minutter siden, Daryl Dixon said: Da hadde jeg videresendt begge svar til dem begge og bedt dem bli enige. Sånn irriterer meg. Takk. Sendte mail tilbake og sa jeg kun ble sendt i ring. Blir irritert jeg også. Var også et spørsmål det burde være lett å få svar på og hvor det er vanskelig å skjønne hvordan første personen kan gjøre jobben sin uten å kunne svare på spørsmålet jeg stilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 3. oktober 2023 #209249 Del Skrevet 3. oktober 2023 I Oslo så hadde vi en slik kristtorn, og den hadde blitt plantet av en av de forrige eierne så var veldig fin. Litt savn etter den da. Men sånn er det jo av og til. Her vil det jo bli jul som alle andre steder ^^, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2023 #209250 Del Skrevet 3. oktober 2023 Millimani skrev (2 timer siden): Det er kaldere om morgenen. I morgen tidlig får jeg ta på meg en varmere jakke. Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Bratwurstomelett! Skal man bli frisk må man jo fores bra🥰 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Aldri ber du meg på dette😭😭😭 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Blitt sykmeldt noen få dager. Kroppen min ble ikke laget for luftveistrøbbel. Men i natt sov jeg ganske normalt. 🥰Våknet ikke med pustevansker eller måtte sove sittende med pastill. Hurra☺️ Og jeg koste meg ned kaffe nå i fin kopp. Hadde lyst på det😌 Tror det går fremover🩵 Entern skrev (7 timer siden): God morgen 😊😊 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Entern skrev (7 timer siden): Oisann 😮 spennende drøm, høres ut litt i stil med drømmer jeg har 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. oktober 2023 #209251 Del Skrevet 3. oktober 2023 SVK skrev (2 timer siden): Takk. Sendte mail tilbake og sa jeg kun ble sendt i ring. Blir irritert jeg også. Var også et spørsmål det burde være lett å få svar på og hvor det er vanskelig å skjønne hvordan første personen kan gjøre jobben sin uten å kunne svare på spørsmålet jeg stilte. Litt god gammaldags ansvarsfraskrivelse og latskap går aldri ut på dato ser det ut som. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 3. oktober 2023 #209252 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) Et bilde fra min massive kolleksjon av sånt inne på Macen min: + en rosa Endret 3. oktober 2023 av Peanut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. oktober 2023 #209253 Del Skrevet 3. oktober 2023 2 hours ago, Daryl Dixon said: Litt god gammaldags ansvarsfraskrivelse og latskap går aldri ut på dato ser det ut som. Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2023 #209254 Del Skrevet 3. oktober 2023 Peanut skrev (5 timer siden): I Oslo så hadde vi en slik kristtorn, og den hadde blitt plantet av en av de forrige eierne så var veldig fin. Litt savn etter den da. Men sånn er det jo av og til. Her vil det jo bli jul som alle andre steder ^^, Du kan jo skaffe deg kristtorn på det nye stedet? 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2023 #209255 Del Skrevet 3. oktober 2023 Peanut skrev (1 time siden): Et bilde fra min massive kolleksjon av sånt inne på Macen min: + en rosa Så vakkert 🥰 elsker sånn grafikk 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 3. oktober 2023 #209256 Del Skrevet 3. oktober 2023 6 minutter siden, Entern said: Du kan jo skaffe deg kristtorn på det nye stedet? 😀 Her plantet Butter og jeg syrin i sommer, men finner nok en plass til noe sånt ja 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. oktober 2023 #209257 Del Skrevet 3. oktober 2023 Peanut skrev (Akkurat nå): Her plantet Butter og jeg syrin i sommer, men finner nok en plass til noe sånt ja 🥰 Syrin er også koselig 🥰 og lukter godt 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. oktober 2023 #209258 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) Da får du ofte én gitt sosioøkonomisk bakgrunn på folk. Men vi ønsker å få tak i råtalentet som er der ute, som ikke nødvendigvis er de som går på Harvard eller indøk på NTNU. Nå ser McKinsey i andre sektorer, som jus, medisin eller i Forsvaret, for å finne nye medarbeidere. https://e24.no/karriere-og-ledelse/i/1596wM/mckinsey-sjefen-har-endret-maaten-vi-rekrutterer-paa Er det stor sosioøkonomisk forskjell på de som studerer indøk på NTNU og de som studerer jus og medisin? Endret 3. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. oktober 2023 #209259 Del Skrevet 3. oktober 2023 Peanut skrev (3 timer siden): Et bilde fra min massive kolleksjon av sånt inne på Macen min: + en rosa Hva må Man røyke for å se dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2023 #209260 Del Skrevet 3. oktober 2023 Peanut skrev (4 timer siden): Et bilde fra min massive kolleksjon av sånt inne på Macen min: + en rosa Cassidy Tvillingene synes at det er et skikkelig fint bilde.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå