Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Adobyen skrev (1 minutt siden):

Disse små, svarte skjønnhetene kom nettopp vandrende inn døra her 😋😋😋

IMG_4837.jpeg

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adobyen skrev (7 minutter siden):

IMG_4837.jpeg

Krepsefest 🦞🦞🦞🦞🦞🦞🥳🥳🥳🥳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Krepsefest 🦞🦞🦞🦞🦞🦞🥳🥳🥳🥳

Cassidy Tvillingene elsker både reker, krabbe, kreps og hummer.:spise::spise:🦐🦐🦀🦀🦞🦞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Entern skrev (2 minutter siden):

Krepsefest 🦞🦞🦞🦞🦞🦞🥳🥳🥳🥳

Nam nam, nesten.  Disse er litt større og bodde i havet før de kom hit. Hummerfest blir det da 😋😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (Akkurat nå):

Nam nam, nesten.  Disse er litt større og bodde i havet før de kom hit. Hummerfest blir det da 😋😁 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 minutter siden):

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Nam nam nam 😋😋😋😋

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (1 minutt siden):

Nam nam nam 😋😋😋😋

🦐🦐🦀🦀🦞🦞:spise::spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, SVK said:

Ole Andreas Halvorsen som i følge Kapital er den nest rikeste nordmannen i verden har kun gitt ETT avisintervju og det handlet om at han ønsket å fusjonere Storebrand med Kredittkassen på 90-tallet. Hadde han ikke ønsket den fusjonen så hadde han muligens ikke hatt et eneste avistintervju. 

Han bor i USA.

Avisene bruker også hele tiden de sammebildene av Halvorsen så det eksisterer nok ikke så mange offentlige bilder av han.  Og de bildene som  finnes er av typen hvor han ikke ser i kamera og trolig blir tatt bilde av motvillig. 

Han virker som en slags omvendt Petter Stordalen. :ler2:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Er også veldig få bilder av Havorsen. Og de bildene som er av typen hvor han ikke ser i kamera og trolig blir tatt bilde av motvillig. 

Han virker som en slags omvendt Petter Stordalen. :ler2:

🤣🤣👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til har jeg en mektig sær drøm. Jeg er høyt og lavt i, noe som virker som en liten verden, men plutselig så blir jeg slengt ut fra en IMG_2358.gif.47612d2dec77f5b7e9b9459242d493b2.gif 

som står på et piano og jeg havner på gulvet i huset der jeg bodde før jeg bodde på Frogner. Jeg kommer meg derimot aldri UT av huset for utenfor huset er det som en slags scene a la War of the Worlds (2005) <_< 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 minutter siden):

Av og til har jeg en mektig sær drøm. Jeg er høyt og lavt i, noe som virker som en liten verden, men plutselig så blir jeg slengt ut fra en IMG_2358.gif.47612d2dec77f5b7e9b9459242d493b2.gif 

som står på et piano og jeg havner på gulvet i huset der jeg bodde før jeg bodde på Frogner. Jeg kommer meg derimot aldri UT av huset for utenfor huset er det som en slags scene a la War of the Worlds (2005) <_< 

Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig nydelig og fin.🥰🥰:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (6 timer siden):

IMG_4837.jpeg

Svarte kreps?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godtirsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (36 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godtirsdagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

God morgen 😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (4 timer siden):

Oisann 😮 spennende drøm, høres ut litt i stil med drømmer jeg har 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt sykmeldt noen få dager. Kroppen min ble ikke laget for luftveistrøbbel. Men i natt sov jeg ganske normalt. 🥰Våknet ikke med pustevansker eller måtte sove sittende med pastill. Hurra☺️ Og jeg koste meg ned kaffe nå i fin kopp. Hadde lyst på det😌 Tror det går fremover🩵

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Adobyen skrev (8 timer siden):

Aldri ber du meg på dette😭😭😭

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (23 minutter siden):

Blitt sykmeldt noen få dager. Kroppen min ble ikke laget for luftveistrøbbel. Men i natt sov jeg ganske normalt. 🥰Våknet ikke med pustevansker eller måtte sove sittende med pastill. Hurra☺️ Og jeg koste meg ned kaffe nå i fin kopp. Hadde lyst på det😌 Tror det går fremover🩵

Må kose deg så godt du kan og bli fort frisk Fryden :klem3:

Frøkenfryden skrev (23 minutter siden):

Aldri ber du meg på dette😭😭😭

:klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (10 minutter siden):

Må kose deg så godt du kan og bli fort frisk Fryden :klem3:

:klem3:

Takk takk!  Omtenksom du😌 Føler meg bedre heldigvis. Bare får øm kropp etter slke runder. Og luftrøret er så sårt at jeg får noen sånn hostekuler som gir pustebesvær. Det er skummelt. Men hjelper veldig å kunne hvile. Og ha Franzen på hjemmekontor på gjesterom:hjerte:

Og liker veldig å være frisk nok til å orke tv! 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...