Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #209201 Del Skrevet 2. oktober 2023 Athena Freyja skrev (2 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #209202 Del Skrevet 2. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Er så dårlig😭 Brukt opp ca 20 kleenexpakker siden lørdag. Ørene verker og jeg puster som en sextelefon. Ikkr lyst på mat en gang😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. oktober 2023 #209203 Del Skrevet 2. oktober 2023 (endret) Jeg har så mye greier jeg må/vil holde på med, så det blir bare "kaos" Stikkegenser til mamma - begynt på for to år siden, ikke halvveis. Vil få den ferdig, men får ikke helt til. Morsommere å strikke på skjørt til samboeren til salgssjefen (og det holder jeg på med, mest i lunchen) - i tillegg har jeg nærmere 8-10 andre prosjekter av den typen som skulle vært ferdig. Diamond painting julegaven. BØR bli ferdig før neste helg, og har ikke så alt for mye igjen. Men det er morsommere å spille playstation akkurat nå. Problemet med playstation: Assassins creed kommer til torsdag - og jeg begynner å spille det da. Spider man 2 kommer 20. oktober. Ikke at jeg forventer å være ferdig med AC til spider man kommer, men jeg har mest lyst til å begynne rett på. Men jeg har fullført spider man 1 idag med alle dlc-ene, og må komme igjennom Miles Morales FØR spider man 2. So little time, so much to do 🙈 Og åpenbart i-landsproblemer Endret 2. oktober 2023 av Titania 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #209204 Del Skrevet 2. oktober 2023 Titania skrev (3 minutter siden): Jeg har så mye greier jeg må/vil holde på med, så det blir bare "kaos" Stikkegenser til mamma - begynt på for to år siden, ikke halvveis. Vil få den ferdig, men får ikke helt til. Morsommere å strikke på skjørt til samboeren til salgssjefen (og det holder jeg på med, mest i lunchen) - i tillegg har jeg nærmere 8-10 andre prosjekter av den typen som skulle vært ferdig. Diamond painting julegaven. BØR bli ferdig før neste helg, og har ikke så alt for mye igjen. Men det er morsommere å spille playstation akkurat nå. Problemet med playstation: Assassins creed kommer til torsdag - og jeg begynner å spille det da. Spider man 2 kommer 20. oktober. Ikke at jeg forventer å være ferdig med AC til spider man kommer, men jeg har mest lyst til å begynne rett på. Men jeg har fullført spider man 1 idag med alle dlc-ene, og må komme igjennom Miles Morales FØR spider man 2. So little time, so much to do 🙈 Og åpenbart i-landsproblemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. oktober 2023 #209205 Del Skrevet 2. oktober 2023 Det er flere år siden jeg så på TV-Norge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober 2023 #209206 Del Skrevet 2. oktober 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Det er flere år siden jeg så på TV-Norge. Ser aldri noe der heller, bruker strømmetjenester heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 2. oktober 2023 #209207 Del Skrevet 2. oktober 2023 Nå har jeg tatt inn pus. Han var ute. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober 2023 #209208 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lea skrev (Akkurat nå): Nå har jeg tatt inn pus. Han var ute. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #209209 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lea skrev (6 minutter siden): Nå har jeg tatt inn pus. Han var ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. oktober 2023 #209210 Del Skrevet 2. oktober 2023 Entern skrev (1 time siden): Jeg og 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2023 #209211 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2023 #209212 Del Skrevet 2. oktober 2023 Athena Freyja skrev (26 minutter siden): Det er flere år siden jeg så på TV-Norge. TVNorge er stort sett det jeg ser på 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2023 #209213 Del Skrevet 2. oktober 2023 Titania skrev (31 minutter siden): Jeg har så mye greier jeg må/vil holde på med, så det blir bare "kaos" Stikkegenser til mamma - begynt på for to år siden, ikke halvveis. Vil få den ferdig, men får ikke helt til. Morsommere å strikke på skjørt til samboeren til salgssjefen (og det holder jeg på med, mest i lunchen) - i tillegg har jeg nærmere 8-10 andre prosjekter av den typen som skulle vært ferdig. Diamond painting julegaven. BØR bli ferdig før neste helg, og har ikke så alt for mye igjen. Men det er morsommere å spille playstation akkurat nå. Problemet med playstation: Assassins creed kommer til torsdag - og jeg begynner å spille det da. Spider man 2 kommer 20. oktober. Ikke at jeg forventer å være ferdig med AC til spider man kommer, men jeg har mest lyst til å begynne rett på. Men jeg har fullført spider man 1 idag med alle dlc-ene, og må komme igjennom Miles Morales FØR spider man 2. So little time, so much to do 🙈 Og åpenbart i-landsproblemer Bra å ha mye moro å gjøre da 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #209214 Del Skrevet 2. oktober 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Bra å ha mye moro å gjøre da 😊 Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 2. oktober 2023 #209215 Del Skrevet 2. oktober 2023 Entern skrev (36 minutter siden): Bra å ha mye moro å gjøre da 😊 Blir bare litt for mye 😅 Blir «stress» i moroa fordi jeg vil gjøre det meste samtidig og er litt dårlig på å prioritere 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. oktober 2023 #209216 Del Skrevet 2. oktober 2023 Ole Andreas Halvorsen som i følge Kapital er den nest rikeste nordmannen i verden har kun gitt ETT avisintervju og det handlet om at han ønsket å fusjonere Storebrand med Kredittkassen på 90-tallet. Hadde han ikke ønsket den fusjonen så hadde han muligens ikke hatt et eneste avistintervju. Han bor i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #209217 Del Skrevet 2. oktober 2023 Titania skrev (2 minutter siden): Blir bare litt for mye 😅 Blir «stress» i moroa fordi jeg vil gjøre det meste samtidig og er litt dårlig på å prioritere 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2023 #209218 Del Skrevet 2. oktober 2023 Titania skrev (22 minutter siden): Blir bare litt for mye 😅 Blir «stress» i moroa fordi jeg vil gjøre det meste samtidig og er litt dårlig på å prioritere 😅 Går nok bra 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #209219 Del Skrevet 2. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Går nok bra 😀 Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at det går bra vi også.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 2. oktober 2023 #209220 Del Skrevet 2. oktober 2023 Disse små, svarte skjønnhetene kom nettopp vandrende inn døra her 😋😋😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå