Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Drit i det du. Man kan ikke ta ting på alvor her inne. Jeg fant et innlegg et sted i dag om at alle kan bli friske fra all psykisk og fysisk sykdom. 😂😂😂Altså?! Nå gleder jeg meg til å få ut feilgenet mitt og sånn😂

Innlegget hadde 16 likes også. Hva gir du meg ass😂

Ja masse syke ting på KG. 🥴 Enig med deg :highfive:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ane Rikke skrev (5 minutter siden):

Ja, den var fryktelig. Hun kan ikke ha øvd et sekund? 

Nei det var krise😮

Syns også Aleksander er litt ille😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Drit i det du. Man kan ikke ta ting på alvor her inne. Jeg fant et innlegg et sted i dag om at alle kan bli friske fra all psykisk og fysisk sykdom. 😂😂😂Altså?! Nå gleder jeg meg til å få ut feilgenet mitt og sånn😂

Innlegget hadde 16 likes også. Hva gir du meg ass😂

Så det. Var en som hevdet at strikt lavkarbo tok knekken på all sykdom. 😅 Da måtte jeg ta meg en liten tur rundt kvartalet. Klarer ikke la være å hisse meg litt opp, heller… 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (20 minutter siden):

Dansinga di hadde vært artig å se 😁

Syngingen hennes var ikke akkurat superbra 😶

Skjønner godt du vil se det ass😂 :danser:

ille🙈

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Nei det var krise😮

Syns også Aleksander er litt ille😳

Jeg henger ca en sang bak, men Adrian var virkelig ille… 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (15 timer siden):

@jukkapalme God bedring!! 

Tusen takk! ♥️ Lei nå, altså. 

Frøkenfryden skrev (12 timer siden):

Piggtrådhalsnatt. 😭 Men sov litt da, og har, takk og lov, fin allmenntilstand. Null kvalme og hodevondt. Hurra. Stod opp til måneskinn og er i god form til sofa med Mord og Mysterier:rodmer:

Huff, masse god bedring! Men godt allmenntilstanden er god ♥️ Kan ikke si det samme her, men det må jo snu snart. Klarte ikke sove natt til idag heller fordi jeg var så redd for å spy. Heldigvis ikke spydd til nå idag, håper jeg slipper også 🤞 Håper jeg får sove i natt og at den kraftige skallebanken slipper snart. Har sovet litt på sofaen da, men det blir jo ikke helt det samme. Fortsatt kraftig sug i magen, skikkelig ekkelt og ubehagelig, men tror det kommer av at det er så tomt inni der. Prøve meg på litt kylling og ris etterpå. Har spist litt salt pottis og. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Huff, masse god bedring! Men godt allmenntilstanden er god ♥️ Kan ikke si det samme her, men det må jo snu snart. Klarte ikke sove natt til idag heller fordi jeg var så redd for å spy. Heldigvis ikke spydd til nå idag, håper jeg slipper også 🤞 Håper jeg får sove i natt og at den kraftige skallebanken slipper snart. Har sovet litt på sofaen da, men det blir jo ikke helt det samme. Fortsatt kraftig sug i magen, skikkelig ekkelt og ubehagelig, men tror det kommer av at det er så tomt inni der. Prøve meg på litt kylling og ris etterpå. Har spist litt salt pottis og. 

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Åpningsrunde: Ikke lov å le på hyttaS4, E1

Har ikke sett på den serien før og har akkurat gitt opp abo på VG, men det var morsomt egentlig.
Måtte se det to ganger før jeg kom inni det. :fnise:  Noen som har sett før? 

Jeg digger det! Men, har kun sett det som er tilgjengelig for oss som ikke har noe + abonnement. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda jeg skulle pusse tennene og legge meg nå, så ble jeg sittende her og se utlendinger i amerika...lage mangelags kake med masse glasur på, men: så fryktelig kjedelig med alt likt inni kaka da gitt. :sjokkblå: Det betyr jo noe hva det smaker og en smaksoverraskelse eller to er aldri ille. 

NÅ skal jeg logge av, takk for meg. :nigo: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (13 minutter siden):

God bedring!!❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (19 minutter siden):

Har vist blitt B-kjendis 😅

Entern skrev (1 minutt siden):

:highfive:

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Enda jeg skulle pusse tennene og legge meg nå, så ble jeg sittende her og se utlendinger i amerika...lage mangelags kake med masse glasur på, men: så fryktelig kjedelig med alt likt inni kaka da gitt. :sjokkblå: Det betyr jo noe hva det smaker og en smaksoverraskelse eller to er aldri ille. 

NÅ skal jeg logge av, takk for meg. :nigo: 

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta:sover::sover::klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...