Entern Skrevet 29. september 2023 #208861 Del Skrevet 29. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Åå. 😭 Takk. Håper det! Men Franzen har hangla dagesvis🥺 jeg er også bittelitt gradert sykmeldt og da kan man ikke egenmelde så krysser fingra👍 Aller beste ønsker til deg og helsen din 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. september 2023 #208862 Del Skrevet 29. september 2023 Peanut skrev (Akkurat nå): Ser at det i Skien i morgen skal være Høstmarked, så dit skal Peanut&Butter «I samarbeid med Bondens Marked inviterer vi til HØSTMARKED på Lietorvet lørdag 30. september. Vi har invitert lokale bønder og husflidlag til å fylle gata ute med lokalmat, grønnsaker, bakst, ost og håndverk m.m.» https://m.facebook.com/events/722325809728807 Dit skal jeg også. Kanskje vi treffes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september 2023 #208863 Del Skrevet 29. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Åå. 😭 Takk. Håper det! Men Franzen har hangla dagesvis🥺 jeg er også bittelitt gradert sykmeldt og da kan man ikke egenmelde så krysser fingra👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september 2023 #208864 Del Skrevet 29. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Så koselig 🧡 Håper du finner mye fint og godt 🧡 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. september 2023 #208865 Del Skrevet 29. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Aller beste ønsker til deg og helsen din Takk🥰 Går nok fint. Tror det hjelper å kunn hvile helt nå i to dager. Satser på det. Håper du er helt frisk og får fin helg med far😌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. september 2023 #208866 Del Skrevet 29. september 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Takk🥰 Går nok fint. Tror det hjelper å kunn hvile helt nå i to dager. Satser på det. Håper du er helt frisk og får fin helg med far😌 Tusen takk☺️jeg er frisk og det er fattern og, vi har spist på kinarestaurant og sett Kongen Befaler og Vera ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september 2023 #208867 Del Skrevet 29. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk☺️jeg er frisk og det er fattern og, vi har spist på kinarestaurant og sett Kongen Befaler og Vera ☺️ Cassidy Tvillingene gjetter at dere skal ha pizza i morgen kveld.🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. september 2023 #208868 Del Skrevet 29. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at dere skal ha pizza i morgen kveld.🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕 Riktig gjettet, da skal vi spise pizza og høre på BluesAsylet 🍕🍕🍕🍕🎸🎼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september 2023 #208869 Del Skrevet 29. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Riktig gjettet, da skal vi spise pizza og høre på BluesAsylet 🍕🍕🍕🍕🎸🎼 Cassidy Tvillingene synes at det høres kjempekoselig ut.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. september 2023 #208870 Del Skrevet 29. september 2023 8 minutter siden, Athena Freyja said: Dit skal jeg også. Kanskje vi treffes 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. september 2023 #208871 Del Skrevet 29. september 2023 Natt til søndag møtte jeg noen jenter som ikke turte å gå forbi en kirkegård midt på natta. Jeg sa de kunne gå sammen med meg og at jeg også var redd for kirkegårder da jeg levde.....aldri sett noen springe så fort før.... 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september 2023 #208872 Del Skrevet 29. september 2023 Peanut skrev (2 minutter siden): 😃 Cassidy Tvillingene synes at dette er en nydelig blomsteremoji.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. september 2023 #208873 Del Skrevet 29. september 2023 Peanut skrev (6 minutter siden): 😃 Ah, forstår skal se etter en peanut med blå blomster 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. september 2023 #208874 Del Skrevet 29. september 2023 Athena Freyja skrev (5 minutter siden): Natt til søndag møtte jeg noen jenter som ikke turte å gå forbi en kirkegård midt på natta. Jeg sa de kunne gå sammen med meg og at jeg også var redd for kirkegårder da jeg levde.....aldri sett noen springe så fort før.... Haha herlig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. september 2023 #208875 Del Skrevet 29. september 2023 Ane Rikke skrev (1 time siden): Uff.. God bedring! Jeg har hatt det som deg de siste dagene. Jeg klagde min nød til en venninne, hun hadde det helt på samme måten! Jeg har mest lyst til å krabbe bort til doen liksom, for er helt sjukt svimmel, også. Er redd for å gå ned for full telling. Uansett, hun spurte om jeg har hatt covid i det siste. Og det har jeg jo, tre ganger bare siden juli. Jeg ser du sliter med long covid, men det utelukker kanskje ikke flere «senskader»? Takk 💜 Huff, jeg føler virkelig med deg. Masse god bedring du også! Tydeligvis noe som går, men lurer på om det er covid eller hva det er? Jeg er også svimmel og har trykk i det ene øret. Covid 3 ganger siden juli? Huff, så fælt, stakkars deg! Håper du har hatt milde forløp, i hvert fall 🧡 Vet ikke hvordan det er med long covid og covid på nytt/flere "senskader" Frøkenfryden skrev (1 time siden): Å guri, det hørtes veldig ille ut. 🥺❤️ Jeg er også sånn at jeg lett kan kaste opp enten det er forkjølelse eller magevirus. Det er slitsomt! Og så mange dager du har vært dårlig. Og oppkastfobi oppå der igjen blir jo bare😭 Jeg er slik at jeg gjerne drikker og spiser om jeg klarer selv om jeg spyr fordi det blir mindre vondt å kaste opp og jeg blir mindre medtatt. Og ble skremt en gang legevakt la meg inn dehydrert etter en sånn runde. Huff. Men forstår godt at du ikke klarer det helt. Håper du snart blir bedre! Og har noen i huset som holder øye med deg😌 Varme tanker sendes deg💙 Ja, helt jævlig. Minner litt om reaksjonen på vaksine nr 2, bare ganger 100. Var skikkelig dårlig da og enda verre da covid kom. Huff, så slitsomt Jeg spyr heldigvis ikke ofte (selv om det har vært mye denne uka), men får lett feber, muskelverk og sånt og det varer alltid så lenge. Ja, oppkastfobi er fælt. Vet jo at det er mer "behagelig" å spy med noe i magen, men jeg klarer ikke fordi jeg er så redd. "Middag"/kveldsmat i sted besto av tre agurkskiver. Så ikke rart jeg er ekstremt slapp. Og det suget i magen kommer sikkert av at det er helt tomt nedi der? Føles som om mellomgulvet presser seg sammen. Knasker litt salt potetgull da, går smått, men noen få flak er bedre enn ingenting. Tusen takk og like måte, håper du også snart er bedre 💜 Jada, samboeren er her og hunden og kattene. Samboeren har hatt litt fri denne uken, flaks for meg. Ene katten min lå hos meg i 7 timer i strekk idag 💜 Jeg orket ikke gå å tisse en gang, for jeg er så slapp, men til slutt måtte jeg bare og etterpå kom hun tilbake 😻 Varme tanker tilbake 💙 Entern skrev (7 minutter siden): Det er så ekstremt ubehagelig. Den der ekle følelsen når man gulper og har kramper og sånn 😖 Ja, fysj! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september 2023 #208876 Del Skrevet 29. september 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Takk 💜 Huff, jeg føler virkelig med deg. Masse god bedring du også! Tydeligvis noe som går, men lurer på om det er covid eller hva det er? Jeg er også svimmel og har trykk i det ene øret. Covid 3 ganger siden juli? Huff, så fælt, stakkars deg! Håper du har hatt milde forløp, i hvert fall 🧡 Vet ikke hvordan det er med long covid og covid på nytt/flere "senskader" Ja, helt jævlig. Minner litt om reaksjonen på vaksine nr 2, bare ganger 100. Var skikkelig dårlig da og enda verre da covid kom. Huff, så slitsomt Jeg spyr heldigvis ikke ofte (selv om det har vært mye denne uka), men får lett feber, muskelverk og sånt og det varer alltid så lenge. Ja, oppkastfobi er fælt. Vet jo at det er mer "behagelig" å spy med noe i magen, men jeg klarer ikke fordi jeg er så redd. "Middag"/kveldsmat i sted besto av tre agurkskiver. Så ikke rart jeg er ekstremt slapp. Og det suget i magen kommer sikkert av at det er helt tomt nedi der? Føles som om mellomgulvet presser seg sammen. Knasker litt salt potetgull da, går smått, men noen få flak er bedre enn ingenting. Tusen takk og like måte, håper du også snart er bedre 💜 Jada, samboeren er her og hunden og kattene. Samboeren har hatt litt fri denne uken, flaks for meg. Ene katten min lå hos meg i 7 timer i strekk idag 💜 Jeg orket ikke gå å tisse en gang, for jeg er så slapp, men til slutt måtte jeg bare og etterpå kom hun tilbake 😻 Varme tanker tilbake 💙 Ja, fysj! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. september 2023 #208877 Del Skrevet 29. september 2023 5 minutter siden, Athena Freyja said: Ah, forstår skal se etter en peanut med blå blomster 😊 Nei, det er blomster til deg for det hadde vært sååå kult å møtt ei herfra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. september 2023 #208878 Del Skrevet 29. september 2023 Entern skrev (25 minutter siden): Tusen takk☺️jeg er frisk og det er fattern og, vi har spist på kinarestaurant og sett Kongen Befaler og Vera ☺️ Entern skrev (22 minutter siden): Riktig gjettet, da skal vi spise pizza og høre på BluesAsylet 🍕🍕🍕🍕🎸🎼 Så koselig! Skal vel se Stjernekamp og? 🌟 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september 2023 #208879 Del Skrevet 29. september 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Så koselig! Skal vel se Stjernekamp og? 🌟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. september 2023 #208880 Del Skrevet 29. september 2023 Peanut skrev (1 minutt siden): Nei, det er blomster til deg for det hadde vært sååå kult å møtt ei herfra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå