Ciaran og Ciara Skrevet 23. september 2023 #208561 Del Skrevet 23. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Gøy hvis noen synger Oasis 😀 Oasis var et av de fire favorittbandene til onkelen til Cassidy Tvillingene, de andre tre var The Verve, The Cranberries og The Corrs.🥰🥰🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. september 2023 #208562 Del Skrevet 23. september 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Odd Rene did good😁 Jaaa, alltid! Titania skrev (1 minutt siden): Jeg vant 100 😱 Grattis! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. september 2023 #208563 Del Skrevet 23. september 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, ingen 90-talls-kveld uten Oasis 😊 Mia hadde sikkert sunget Wannabe med Spice Girls Som meg på karaoke på granca 2000😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. september 2023 #208564 Del Skrevet 23. september 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Oasis var et av de fire favorittbandene til onkelen til Cassidy Tvillingene, de andre tre var The Verve, The Cranberries og The Corrs.🥰🥰🥰🥰 Kult 😊 Jeg elsker "Bitter Sweet Symphony" med The Verve Endret 23. september 2023 av jukkapalme 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. september 2023 #208565 Del Skrevet 23. september 2023 Cranberries er også veldig bra. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. september 2023 #208566 Del Skrevet 23. september 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Som meg på karaoke på granca 2000😁 ikke sant? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september 2023 #208567 Del Skrevet 23. september 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Kult 😊 Jeg elsker "Bitter Sweet Symphony" med The Verve jukkapalme skrev (1 minutt siden): Cranberries er også veldig bra. Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. september 2023 #208568 Del Skrevet 23. september 2023 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Ser Mia no.. au da🥹 Må nok sjå resten i morgon, sovetid. Moro da! 🥳 Det virker som om Tone går veldig inn i dette og jobber, så fått mer respekt for henne👍 natta folkens😌 Vi får snakke mer om det da 😊 sov godt 😴😊 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Odd Rene did good😁 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. september 2023 #208569 Del Skrevet 23. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Oasis var et av de fire favorittbandene til onkelen til Cassidy Tvillingene, de andre tre var The Verve, The Cranberries og The Corrs.🥰🥰🥰🥰 jukkapalme skrev (6 minutter siden): Cranberries er også veldig bra. Hørte så mye på Cranberries på vgs 🥰 No Need To Argue plata 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. september 2023 #208570 Del Skrevet 23. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Hørte så mye på Cranberries på vgs 🥰 No Need To Argue plata 🥰 Samme her. Har den fortsatt i CD-hylla. Kommer aldri til å kvitte meg med CD-ene mine. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september 2023 #208571 Del Skrevet 23. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Hørte så mye på Cranberries på vgs 🥰 No Need To Argue plata 🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er en knallbra plate.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september 2023 #208572 Del Skrevet 23. september 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Samme her. Har den fortsatt i CD-hylla. Kommer aldri til å kvitte meg med CD-ene mine. Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å ta vare på god musikk.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. september 2023 #208573 Del Skrevet 23. september 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Samme her. Har den fortsatt i CD-hylla. Kommer aldri til å kvitte meg med CD-ene mine. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er en knallbra plate.🥰🥰 Den er så fin 🥰 «Yeats’ Grave» og «Daffodil Lament» er så fine sanger 🥰 Kvitter meg heller aldri med CDene mine, men så kjøper jeg stadig vekk flere også da 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. september 2023 #208574 Del Skrevet 23. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å ta vare på god musikk.🥰🥰 Enig 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. september 2023 #208575 Del Skrevet 23. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å ta vare på god musikk.🥰🥰 Det er det. Og selv om alt kan strømmes idag er det noe spesielt med plater. Husker så godt den gode følelsen av å ha kjøpt en ny cd, en jeg hadde spart til og ventet på og gledet meg til skulle komme ut. Og jeg kunne gå i timesvis i platebutikker og titte og be om å få lytte. Nå er det ikke mange platebutikker igjen og det er trist, syns jeg. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september 2023 #208576 Del Skrevet 23. september 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Det er det. Og selv om alt kan strømmes idag er det noe spesielt med plater. Husker så godt den gode følelsen av å ha kjøpt en ny cd, en jeg hadde spart til og ventet på og gledet meg til skulle komme ut. Og jeg kunne gå i timesvis i platebutikker og titte og be om å få lytte. Nå er det ikke mange platebutikker igjen og det er trist, syns jeg. Cassidy Tvillingene har dessverre ikke så mange cd plater vi liker best vinylplater.🥰🥰 Men vi er enige med deg, det er trist at platebutikkene forsvinner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. september 2023 #208577 Del Skrevet 23. september 2023 jukkapalme skrev (17 minutter siden): Kult 😊 Jeg elsker "Bitter Sweet Symphony" med The Verve Jeg også! Kan hele ennå😌 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. september 2023 #208578 Del Skrevet 23. september 2023 jukkapalme skrev (10 minutter siden): Det er det. Og selv om alt kan strømmes idag er det noe spesielt med plater. Husker så godt den gode følelsen av å ha kjøpt en ny cd, en jeg hadde spart til og ventet på og gledet meg til skulle komme ut. Og jeg kunne gå i timesvis i platebutikker og titte og be om å få lytte. Nå er det ikke mange platebutikker igjen og det er trist, syns jeg. Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene har dessverre ikke så mange cd plater vi liker best vinylplater.🥰🥰 Men vi er enige med deg, det er trist at platebutikkene forsvinner. Jeg er så heldig at jeg fortsatt har platebutikker å gå i, men bare såvidt, savner når det var platebutikker overalt 🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. september 2023 #208579 Del Skrevet 23. september 2023 Hvitveis_sommer skrev (8 minutter siden): Hva er en cd? En liten plate som var veldig populært på 90-tallet 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september 2023 #208580 Del Skrevet 23. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): En liten plate som var veldig populært på 90-tallet 😅 👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg er så heldig at jeg fortsatt har platebutikker å gå i, men bare såvidt, savner når det var platebutikker overalt 🥲 Cassidy Tvillingene har en platebutikk her i Bergen som vi liker å gå i.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå