Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titania skrev (1 time siden):

7 min til nytt album fra Lars Winnerbäck :danse2:

Og det har kentsound og MYE Joakim Berg på kor. For pokker, ta han med på turne! 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Men liker sånn, bacon og biff og skinke og sånn.. pepperoni er sterkt. Jeg er sart😙

Sart?

Entern skrev (4 timer siden):

Synes det passer veldig godt sammen 😊👍 spesielt med pepperoni, Chorizo eller salami 😊👍

Og salami piccante 😋 jeg bruker denne av og til istedenfor kjøttdeig.

picante-nettside.png

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (4 timer siden):

Det er den beste delen av kua

De gir gode kutips. 

Titania skrev (2 timer siden):

7 min til nytt album fra Lars Winnerbäck :danse2:

Hvordan vet du det?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, Titania said:

Kjeltringen hos oss sluttet fordi han visste vi hadde grunnlag til å sparke han. Ble konflikt på nye arbeidsplassen hans ca før han ble ansatt, men merkelig nok har han jobben der enda. 

Han har jobbet så mange steder, at de fleste som kjenner til navnet hans bare "å nei, ikke han" om de hører han har fått jobb en ny plass, så jeg skjønner ikke hvorfor noen ansetter han lenger 🙈

Minner meg om en kollega jeg hadde. Jeg la til en kollega på Facebook. Like etter så får jeg melding fra en felles bekjent som sier: Jeg ser du la til X på Facebook. Aldri lån den mannen penger! Han har svindlet eller forsøkt å svindle omtrent hele nabolaget. 

Like etter spurte kollegaen min meg om å få låne en månedslønn av meg. Jeg sa heldigvis nei og takket den felles bekjente for advarselen. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godfredagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Sart?

Og salami piccante 😋 jeg bruker denne av og til istedenfor kjøttdeig.

picante-nettside.png

Sensitiv betyt det☺️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (10 minutter siden):

Ser god ut 😊👍

Det synes Cassidy Tvillingene også.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

De gir gode kutips. 

Hvordan vet du det?

Både fordi releasedatoen til albumet har vært kjent en stund og fordi mye nye sanger blir tilgjengelig i Spotify fredager 😊

SVK skrev (3 timer siden):

Minner meg om en kollega jeg hadde. Jeg la til en kollega på Facebook. Like etter så får jeg melding fra en felles bekjent som sier: Jeg ser du la til X på Facebook. Aldri lån den mannen penger! Han har svindlet eller forsøkt å svindle omtrent hele nabolaget. 

Like etter spurte kollegaen min meg om å få låne en månedslønn av meg. Jeg sa heldigvis nei og takket den felles bekjente for advarselen. 

Litt som han som jobbet hos oss. Tok sin tid før han spurte noen av de ansatte om å låne penger, men sjefen var for snill og gav alt for mye forskudd

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

I morgen kommer Franzen. Vi skal på vift et sted for å spise laksecarpaccio, lam og key lime pie:strix:

Oh, key lime pie 😍

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (8 minutter siden):

Både fordi releasedatoen til albumet har vært kjent en stund og fordi mye nye sanger blir tilgjengelig i Spotify fredager 😊

Litt som han som jobbet hos oss. Tok sin tid før han spurte noen av de ansatte om å låne penger, men sjefen var for snill og gav alt for mye forskudd

Oh, key lime pie 😍

Ja deilig! Liker innimellom steder med satt meny for dagen, bare skravle og ikke tenke når man er ute. Hehe😂

ps.. mulig du har vært på dette stedet da.😉

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Ja deilig! Liker innimellom steder med satt meny for dagen, bare skravle og ikke tenke når man er ute. Hehe😂

ps.. mulig du har vært på dette stedet da.😉

Jeg tror ikke det, så send meg gjerne tips om hvor 😍

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godfredagsmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

God morgen 😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Er bare tilvenning :)

Jeg har blitt mye tøffere siste ti årene☺️ det er jo også ulike typer sterkhet, noen jeg tåler bedre. Bruker chili i mat selv. Blir det for sterkt for meg så blir jeg helt sånn bedøvet og mister følelsen i munnen, og da er det bortkasta, kjenner ikke hva jeg spiser.

Angående pepperoni på pizza så tåler jeg det men det er en sånn sterkhet jeg ikke er noe fan av på pizza bare🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...