Cid Skrevet 14. april 2023 #200301 Del Skrevet 14. april 2023 SVK skrev (42 minutter siden): Snart blir hun kanskje gammel nok til å game med deg? Nja blir nok noen år, dagens spill er mye mer avansert enn for 30 år siden så tvilsomt at hun vil begynne å game som 3 åring slik som meg 😅 mye enklere å forstå Super Mario World enn Hogwart Legacy liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. april 2023 #200302 Del Skrevet 14. april 2023 1 minutt siden, Cid said: Nja blir nok noen år, dagens spill er mye mer avansert enn for 30 år siden så tvilsomt at hun vil begynne å game som 3 åring slik som meg 😅 mye enklere å forstå Super Mario World enn Hogwart Legacy liksom Men dere kan jo spille 2d-Mario sammen? Har foreldrene til ungen Switch eller en annen Nintendo-konsoll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. april 2023 #200303 Del Skrevet 14. april 2023 Vurderer å se The Pope's Exorcist på kino i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april 2023 #200304 Del Skrevet 14. april 2023 SVK skrev (27 minutter siden): Men dere kan jo spille 2d-Mario sammen? Har foreldrene til ungen Switch eller en annen Nintendo-konsoll? Ja men hun er ikke interessert foreløpig, liker best å leke vanlig og det er bra med 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. april 2023 #200305 Del Skrevet 14. april 2023 Just now, Cid said: Ja men hun er ikke interessert foreløpig, liker best å leke vanlig og det er bra med 😃 Skjønner. Og sikkert bra for ungen å leke med vanlige leker. Med disse klossene får man jo vært kreativ. Men kommer sikkert en dag hun ønsker å game med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april 2023 #200306 Del Skrevet 14. april 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Skjønner. Og sikkert bra for ungen å leke med vanlige leker. Med disse klossene får man jo vært kreativ. Men kommer sikkert en dag hun ønsker å game med deg. Hun gamer nok med faren sin da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. april 2023 #200307 Del Skrevet 14. april 2023 Små barn har ikke godt av å game Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april 2023 #200308 Del Skrevet 14. april 2023 Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Små barn har ikke godt av å game Ingenting gale med å game litt som barn, hjernen blir stimulert og man har det kjekt, jeg har mange gode minner fra spill jeg spilte i barndommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. april 2023 #200309 Del Skrevet 14. april 2023 Cid skrev (47 minutter siden): Ingenting gale med å game litt som barn, hjernen blir stimulert og man har det kjekt, jeg har mange gode minner fra spill jeg spilte i barndommen Tenkte mer på de negative sidene. Mye mer negativt enn positivt å game, For mye kan føre til dårlig søvn, stiv nakke og tørre øyne er noen ulemper,. Bruker man mye tid på gaming kan dette også gå utover andre fritidsaktiviteter – og ikke minst sosiale ferdigheter. Så ikke bra å spille for mye, selv om det og finnes positive sider med gaming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april 2023 #200310 Del Skrevet 14. april 2023 Athena Freyja skrev (2 minutter siden): Tenkte mer på de negative sidene. Mye mer negativt enn positivt å game, For mye kan føre til dårlig søvn, stiv nakke og tørre øyne er noen ulemper,. Bruker man mye tid på gaming kan dette også gå utover andre fritidsaktiviteter – og ikke minst sosiale ferdigheter. Så ikke bra å spille for mye, selv om det og finnes positive sider med gaming. Så lenge man finner en grense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. april 2023 #200311 Del Skrevet 14. april 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Så lenge man finner en grense Nettopp. Dessverre ikke alle som klarer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april 2023 #200312 Del Skrevet 14. april 2023 Athena Freyja skrev (16 minutter siden): Nettopp. Dessverre ikke alle som klarer det. Jeg spilte mye som barn men lekte mye ute med, tror ikke det er like mye slik nå når vi har spill som fortnite og call of duty Men mange prater med venner over nettet da så de blir ikke helt alene 😛 blir som at jeg henger mye på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. april 2023 #200313 Del Skrevet 14. april 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Jeg spilte mye som barn men lekte mye ute med, tror ikke det er like mye slik nå når vi har spill som fortnite og call of duty Men mange prater med venner over nettet da så de blir ikke helt alene 😛 blir som at jeg henger mye på kg Fint med venner over nett men og å treffe venner i det virkelig liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april 2023 #200314 Del Skrevet 14. april 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Fint med venner over nett men og å treffe venner i det virkelig liv. Enig, jeg synes at det er brutalt å spille skytespill som barn også. Når jeg var liten så spilte jeg uskyldige spill som Mario og Donkey Kong, ikke like grafisk som moderne spill 😅 Men sånn generelt så gjelder dette vel alle type hobbyer hvor man blir mye inne? Som å se mye på fotball eller generelt sitter mye foran en skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. april 2023 #200315 Del Skrevet 14. april 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Enig, jeg synes at det er brutalt å spille skytespill som barn også. Når jeg var liten så spilte jeg uskyldige spill som Mario og Donkey Kong, ikke like grafisk som moderne spill 😅 Men sånn generelt så gjelder dette vel alle type hobbyer hvor man blir mye inne? Som å se mye på fotball eller generelt sitter mye foran en skjerm Sant, alt med måtehold er nok det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april 2023 #200316 Del Skrevet 14. april 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Sant, alt med måtehold er nok det beste. Har du spilt noe spill før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. april 2023 #200317 Del Skrevet 14. april 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Har du spilt noe spill før? Ja, Sonic og Super Mario som barn. Likte best Sonic. Age og Empire når jeg ble eldre. Aldri likt sånn volds og skyte spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april 2023 #200318 Del Skrevet 14. april 2023 Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Ja, Sonic og Super Mario som barn. Likte best Sonic. Age og Empire når jeg ble eldre. Aldri likt sånn volds og skyte spill. Jeg er veldig fan av spill med mye historie, (det man kaller rph) aldri sett det interessante med å drepe og så starte en ny runde osv Rart å tenke på hvor annerledes ting er nå siden 90 tallet, nå dagens barn som hører om 90 tallet må tro at det er gamle dager 😅 liksom å leie en vhs kassett fremfor å kunne se på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 14. april 2023 #200319 Del Skrevet 14. april 2023 Betalte ned boliglånet i dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. april 2023 #200320 Del Skrevet 14. april 2023 Nevian skrev (1 minutt siden): Betalte ned boliglånet i dag! Etter hvor mange år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå